106. deo

701 24 16
                                    

Tara P.O.V
T: Da li možeš da zamisliš tebe i Damjana kao srećnu porodicu sa detetom?
Zbunilo me je njegovo pitanje. Upravo sam tati rekla da sam trudna, a on me pita ovo.
J: Mogu.
Samouvereno sam rekla. Sigurna sam da bi Damjan prihvatio bebu. Na toliko načina mi je pokazao koliko me voli i nema razloga da sumnjam u to. Već mi je dao odgovor koji sam želela da čujem. Prepisaću hormonima moju burnu reakciju kada sam videla olakšanje na njegovom licu. To je bilo sasvim normalno. Da je test pokazao drugačiji rezultat, moja reakcija bi bila ista. Ipak, desilo se i ne mogu ništa da uradim povodom toga sem da prihvatim situaciju i izvučem ono najbolje iz nje.
T: Slušaj, sada ne možeš da promeniš ništa. Jeste mladi, ali uz našu pomoć će vam biti mnogo lakše. Dete je velika odgovornost tako da ćeš morati da se uozbiljiš. Školu možeš da završiš vandredno, a za fakultet ćeš morati malo da sačekaš.
Nasmejala sam se, a onda ga zagrlila.
J: Volim te tata.
T: Volim i ja tebe.
J: Mislila sam da ćeš me ubiti kada ti budem rekla. Zbog toga si ti saznao poslednji. Mislim skoro poslednji.
T: Znaš da sam uvek tu za tebe. Kada se budeš porodila, shvatićeš sve. Biti roditelj je najteža, ali i jedna od najboljih stvari koje mogu da ti se dese. A što se tiče tvoje mame, moraš što pre da joj javiš. Budi odmah spremna na njeno vikanje, ali ne brini se. Ipak je ona majka, moraće da te podrži.
J: Zvala sam je jutros. Dogovorile smo se da se nađemo ispred zgrade danas.
T: Zašto ispred?
J: Rekla je da ne želi da ulazi u stan svog bivšeg muža i njegove nove žene.
T: Ta žena je nemoguća.
Nasmejala sam se. Uvek sam se pitala kako su uspeli da se zavole i zbog čega su se ovoliko zamrzeli. Oduvek sam mislila da sam ja bila razlog, ali kad god bih to pomenula, tata bi me utešio. Prevara nikako nije bila razlog, jer se njih brak raspao mnogo pre toga.
T: Vidimo se večeras.
Poljubio me je u čelo, a onda izašao iz kuće, žureći na posao.
Bacila sam se na kauč, te uključila televizor. Par minuta sam motala kanale kada mi je zazvonio telefon.
J: Silazim.
Kratko sam rekla, te prekinula poziv. Ljubomorna sam na ljude koji kada vide svoju majku pomisle na sve najbolje. Sve što vidim kada ugledam nisku ženu natknutu na petnaestice je kako je odustala od mene. Rođena majka je odustala od mene.
M: Kaži šta imaš brzo. Moram na sastanak.
Namrgođeno mi je rekla čim sam izašla iz zgrade. Stajala je naslonjena na svoja crvena kola i čekala da počnem.
J: Trudna sam.
Kratko sam odgovorila želeći što pre da završim sa ovim. Znam da mi je mama, ali nikako je ne podnosim.
M: Molim?! Jesi li normalna?! Znaš li ti da će mi to uništiti karijeru!
Sarkastično sam se nasmejala.
J: Karijera! O čemu bi ti mislila ako ne o svojoj karijeri?!
M: Dobro znaš koliko sam se trudila za ovaj posao! Nije lako da otvoriš svoju firmu kada ostaneš bez ičega da bi ti na kraju neko to upropastio svojim glupostima!
J: Bez ičega?! Tata ti je ostavio sve! Kuću, kola, pare! Sve! On je taj koji je ostao bez svega kada ste se razveli!
M: Nemoj da pričaš tako sa mnom! Kao da mi je lako što svi pričaju kako mi ćerka izlazi sa kriminalcem, sada si još i trudna! Svaka čast tvom tati kako te je vaspitao!
J: Budeš li još jednom spomenila tatu, kunem ti se da ću te ubiti! On je za razliku od tebe pravi roditelj. Brine o svom detetu, a ne o svojoj karijeri i šta ljudi pričaju! Možda si me rodila, ali nikada nećeš biti moja mama! Nikada! Da mogu da biram između tebe i Marije bez razmišljanja bih odabrala nju!
M: Rekla sam ti da ne razgovaraš tako sa mnom! Šta misliš da si?! Trudna si sa 18 godina, hej! A ja sam mislila da veću glupost nećeš moći da napraviš! Ćutala sam oko tvoje veze sa onim propalitetom, ali sada bogami neću ćutati!
J: Kakve gluposti? Jel slušaš ti sebe?! Imam bebu u stomaku! To nije glupost!
M: U pravu si nije. Ali će uskoro biti!
J: Šta pričaš ti?
M: Abortiraćeš, eto šta pričam! Nikako ne smeš da zadržiš to dete!
J: Moja je stvar šta ću uraditi sa svojim detetom! Možda imam 18 godina, ali sigurna sam da ću biti bolja majka nego što si ti ikada bila! Sve da budem i propalitet biću bolja tebe! Možda jesi uspešna u poslu, ali kao čovek si nula!
M: Slušaj me dobro. Znam jednog doktora, zakazaću termin, a onda ću ti javiti.
Rekla je smireno dok su meni svi nervi pucali trenutno.
J: Slušaj ti mene dobro! Neću abortirati! Shvati već jednom!
M: Neću ti dozvoliti da napraviš istu grešku kao ja!
J: Znači ja sam greška?!
M: Nisam to rekla..
Prekinula sam je.
J: Ne, shvatila sam. Greška sam! Upropastila sam ti život. Shvatam! Ali ovo dete za mene nije ono što sam ja bila za tebe!
M: Kakva ćeš majka ti biti, kaži mi! U vezi si sa kriminalcem koji samo traži zabavu. Pobeći će odmah čim bude čuo da si trudna! Ne voli te Tara! Svi muškarci su isti! Čak iako ne pobegne odmah, onda ćete na kraju prevariti!
J: Nikada to ne bi uradio! Čak iako se to desi, potrudiću se da, ako barem ja nisam imala mamu, moje dete ima.
M: Nisam ti dala izbora! Neću dopustiti da me sramotiš pred ljudima! Dosta je bilo!
J: Ne želim više nikada da te vidim! Mrzim te!
M: Uradićeš ono što sam rekla! To radim za tvoje dobro, Tara! Opameti se malo, ne budi toliko naivna!
J: Za moje dobro ovo radiš?! Tebe nikada nije bilo briga ni za šta osim za svoju karijeru! Celo moje detinjstvo provela sam tako što sam mrzela rođenu majku! Nikada nisam mislila da će mržnja prerasti u nešto drugo, ali izgleda sam pogrešila!
Odjednom mi je lupila šamar, a mržnja u meni je još više porasla. Prezirala sam ovu ženu! Osetila sam ruke oko sebe, a onda čula Damjanov glas.
D: Mislim da je bolje da odete. Dovoljno ste dokazali kakva ste majka.
Besno joj je rekao, a Nataša je još bešnje ušla u svoja kola i odjurila.
Damjan me je pogurao ka zgradi.
D: Jesi li dobro?
Upitao me je dosta nežnije dok mi je brisao suze koje nisam ni primetila da teku.
J: Dobro sam, samo smo se posvađale. Ako ništa, barem se setila da ima ćerku.
Sarkastično sam se nasmejala. Tužno me je pogledao, a onda zagrlio još jače nego prošli put. Legli smo u krevet, a ja sam i dalje plakala zbog svega što me je snašlo. Grizla me je savest što mu ne govorim, ali jednostavno se plašim odbijanja.
Odjednom srce je počelo jače da mi lupa, a ja sam iskočila iz njegovog zagrljaja.
J: Koliko dugo si bio tamo?!
D: Ne brini se, ne znam o čemu ste pričali. Čuo sam samo par rečenica, ali ništa mi nije jasno. Nisam hteo da se mešam, ali kada sam video da ti je lupila šamar nisam mogao da izdržim. Jeste žensko, ali sada bih je bez problema zadavio.
J: Damjane, moram nešto da ti kažem.
Uspravio se, a onda me ozbiljno pogledao.
J: Ja..
Prekinulo me je zvono telefona. Ema me je zvala.
E: Molim te dođi mod mene, hitno je!
J: Okej, tu sam za deset minuta.
E: Ali dođi bez Damjana, molim te. Želim da ovo bude samo između nas.
J: U redu.





Konačno sam stigla da napišem nastavak! Ovog puta nije bilo do inspiracije, već je moja drugarica prespavala nekoliko dana za redom kod mene i nisam imala vremena da pišem, jer smo sve vreme bile zajedno. Uglavnom, mislila sam da biste želeli da čujete o čemu su Tara i njena mama pričale tako da sam vam napisala ovaj nastavak. Inače, ako dam negde spomenula ime njene mame, a nije Nataša, ispravite me jer se ja stvarno ne sećam hahaha

NA GRANICIWhere stories live. Discover now