68. deo

808 26 6
                                    

Uprkos tome što sam se probudila rano, bila sam raspoložena.
Posle dva meseca ću videti svoju najbolju drugaricu.
Sa spremanjem sam završila jako brzo što ću prepisati uzbuđenju.
Laganim koracima sam se približavala njenoj kući. Nije živela mnogo daleko.
Pogledala sam na sat. Svakog trenutka bi trebalo da izađe.
Vrata su se otvorila i na njima se pojavila visoka plavokosa devojka.
Kada me je ugledala složila je ozbiljan izraz lica i zalupila mi vratima pred nosom.
Zbunjeno sam stajala ispred, sve dok ona ponovo nije otvorila vrata ovog puta uplakana.
A: Ne priviđa mi se.
Počela sam da se smejem dok su i meni lile suze.
J: Zašto svi pomisle da su ludi kada me vide?
Pitala sam prilazeći joj u zagrljaj.
A: Kada si stigla?
J: Juče.
A: Zašto me nisi zvala?!
J: Htela sam da te iznenadim.
A: Čekaj, moram da pošaljem mami poruku. Rekla sam joj da sam luda i da priviđam.
Nasmejala sam se. Ljudi će stvarno poludeti, ako nastavim da se tako odjednom pojavljujem.
J: Ajde da krenemo, zakasnićemo u školu.
Iznenađeno me je pogledala. Uhvatila me je za ramena, a onda pomerala levo desno posmatrajući me.
A: Otkad je tebe briga da li kasniš u školu? Pre si kasnila i više od sat vremena, pa te nije bilo briga.
J: Želim da se ispričam sa svima pre nego što počne smaranje. Znaš li ti koliko ću morati da učim da ne bih pala godinu? Neću moći ni sa tobom da se družim koliko ću biti zatrpana gradivom.
A: Ne brini se. Staša, Nevena i ja ćemo ti pomoći.
J: Jel one znaju da..
Prekinula me je odmahivanjem glave.
J: Znači niko iz škole ne zna?
Rekla sam raspoloženo. Škola je ipak škola, a kada bi znali da sam navodno bila kidnapovana, nastao bi pakao, za mene. Niko me ne bi gledao na isti način.
A: Jesi dobro? Jel ti je nešto uradio? Kunem se, ako te je samo pipnuo polomiću ga.
J: Dobro sam, nije me ni pipnuo.
A: Ne lažeš me?
J: Možeš i sama da se uveriš. Nemam nijednu modricu.
A: Onaj dan kada si me pozvala, pa je neko ušao i video te..
Prekinula sam je. Nisam želela da pričam o tome. Taj čovek je jedini digao ruku na mene iako im je Nikolai rekao da ne smeju. To im je rekao zato što je za mene imao totalno druge planove.
J: Ne želim više da pričam i tome, okej? Želim da se zabavim.
A: Dogovoreno. Posle škole idemo u neki kafić. Svašta se izdešavalo dok nisi bila tu.
J: Verujem.
Rekla sam ulazeći u školsko dvorište koje je bilo puno. Nedostajala mi je galama, tračevi koje slučajno čujem dok prolazim, blago rečeno nedostajala mi je školska drama.
A: To je jedna od mnogih stvari koje su se desile dok nisi bila tu.
Rekla je kada je zatekla moj zbunjen pogled. Na klupici gde su sedeli najpopularniji momci iz škole zatekla sam Stašu i Nevenu. Ne bih se ni toliko začudila da Staša nije sedela u Stefanovom krilu. Znala sam da se ponekad družila sa njim. Zapravo to druženje je uglavnom bilo u krevetu, čista zabava. Rekla nam je da nikada ne bi bila sa njim. Da je on samo jedan od mnogih njenih zabava.
A: Malo su se uozbiljili. Čak mislim da je Stefan stvarno zaljubljen u nju.
Objašnjavala mi je dok smo im prilazili.
A: Stefan mi se zapravo i izvinio kada smo počeli da se družimo.
J: Družite? Vas dvoje se sada družite?
A: Nisam imala izbora, pored tebe sam se družila samo sa Stašom i Nevenom, a one su počele da se druže sa njima. U početku nisam mogla da ga smislim, ali mislim da mu je stvarno krivo zbog onoga što nam je uradio.
Da li je kasno da se vratim u Crnu Goru? Ni u najgorem scenariju nisam mogla da pomislim da ću posle onoga što nam je uradio slušati nešto lepo o njemu. Pogotovo ne od Ane.
Kada me je Staša ugledala odmah mi je skočila u zagrljaj nasmejana.
S: Napokon si se vratila!
Zagrlila sam se i sa Nevenom koja je sve vreme pričala sa Lukom dok nismo stigle. Njh dvoje sam počela da simpatišem još u prvoj godini. I dalje se ništa nije desilo, ali sam ja još uvek njihov veran fan.
N: Nemaš pojma koliko si mi nedostajala. Postalo je dosadno bez tebe.
Nasmejala sam se.
J: Ne bih rekla da vam je bilo dosadno.
Kažem aludirajući na Stašu i Stefana.
Zagrlila sam Luku, Marku sam se samo javila, a Stefana sam preskočila kao da ga nisam ni videla. Nema šanse da ću mu se javiti sve dok se sama ne uverim da mu je stvarno žao.
S: Nemaš pojma šta si sve propustila.
Verujem. Kada se Staša smuvala sa svojom „ igračkom " mora da se ceo svet preokrenuo naopčke. Zar nije mogla nekog drugog da izabere? Mada, prilično sam sigurna da drugima nije znala ni imena.
S: Nevena se potukla.
Ko o čemu, Štaša o tračevima. Ponekad me je to nerviralo, ali ne mogu da kažem da me ništa od toga nije zanimalo. Kao na primer ova tuča. To me je definitivno zanimalo.
Uputila sam iznenađujući pogled Neveni. Ona je bila ona mirna u grupi. Dobro, ne mirna, ali definitivno najmanje luda.
N: Ja sam se samo branila!
Digla je ruke u vis u znak odbrane.
S: Luka je lagao da mu je devojka da bi se rešio neke likuše koja je trčala za njim. Mislim da se zvala Dora. Uglavnom, napravila joj je sačekušu. Devojka nije normalna.
J: Au Luka, namestio si devojci batine. Ne znam da li si znao, ali ti trebaš da je braniš, a ne uvaljuješ u probleme. Tako to ide u vezama.
Prevrnuo je očima uz osmeh na licu. Možda nije hteo da prizna, ali ja sam sigurna da se ona njemu sviđa još od prvog dana.
S: Neki kažu da je čak i pretila njegovim bivšim devojkama.
A: Mene zanima kako ih je sve našla. Verujem da ih nije malo.
Stefan: Kako ne shvatate? Zove se Dora.
Svi su ga zbunjeno pogledali. Izgleda da mu je humor i dalje ostao očajan.
J: Dora istražuje.
M: Ne kapiram.
Stefan: Kako ste glupi. Zar niste gledali Doru? Onu što stalno pita gde treba da ide iako joj je pred nosom.
Svi su počeli da se smeju uljučujući i mene. Mada ja se nisam smejala njegovoj apsolutno užasnoj šali nego devojci koja je pala niz stepenice. Ponekad stvarno uverim sebe da sam loša osoba.
Stefan: Jesi li ti dobro? Šta ti je bilo uopšte?
Pitao me je. Mislim da je i sam mogao da oseti tenziju između nas dvoje. Svi su mogli da je osete.
A: Imala je disajne probleme.
Odgovorila mu je umesto mene.
Stefan: Nadam se da ti je sada bolje.
Nasmešio mi se. Jedva sam naterala sebe da mu uzvratim. Biće mnogo teže da me uveri da više nije kreten. Jedno ' Nadam se da ti je bolje. ', neće ništa promeniti. Mogla sam i ja njemu to da kažem, a svi znamo da stvarno ne bih tako mislila.
L: Blago tebi. Izbegla si skoro celu godinu.
N: Kako to može da bude dobro? Imala je zdravstvene probleme, nije blejala bezveze negde.
Napala ga je Nevena, a meni je opet bilo krivo.
L: Izvini, nisam razmišljao.
J: Ne moraš da se izvinjavaš.
Luka je oduvek bio duša od deteta. Sa svima je bio dobar, apsolutno su ga svi voleli. Sećam se, kada ga je prevarila devojka koju je stvarno voleo, pa sam ja izronila više suza nego on. Bilo mi je tako žao što ga je povredila.
Odjednom mi je zazvonio telefon zbog čega su svi pogledali u mene koja sam zbunjeno gledala u telefon. Poziv je bio na instagramu, a čudno mi je bilo to što nisam znala da imamo interneta u školi. Kada sam pročitala ko me zove, nasmejala sam se.
J: Dolazim za minut.
Rekla sam, te brzim koracima krenula ka školi, javljajući se na telefon.
J: Sačekaj minut da uđem u toalet.
Rekla sam s ozbirom da nisam mogla da ga čujem od galame.
J: Pričaj.
Rekla sam zatvarajući vrata.
A: Kada si planirala da nam kažeš da ste se venačali, a Luna i ja nismo bili kumovi?!
Počeo je da viče na mene dok sam se ja smejala.
L: Nemoj da se smeješ Tara. Ovo je ozbiljno. Kada si planirala to da nam saopštiš?
J: Zašto mene napadate? Nisam se ja venčala sama sa sobom!
A: Kada mu Nikola bude sredio telefon u zatvoru, njega ću tek da ubijem. Izdao me je!
J: Ne znam što se ljutite. Da nismo oboje bili pijani, to venčanje se ne bi ni desilo.
L: Ali desilo se.
J: Desiće se i razvod.
A: Šta? Zašto?
J: Kako misliš zašto? Jel ti palo na pamet da smo možda previše mladi za brak?
L: Godine nisu bitne. Vi ako se stvarno volite nije bitno kada ćete se venčati.
J: Ako je tako, onda očekujem pozivnicu za tvoje i Aleksino venčanje.
Par sekundi je nastala tišina koju je prekinulo zvono.
J: Ja se izvinjavam, ali počinje mi čas. Vi sami raspravljajte o tome kada ćete se venčati.
Prekinula sam im vezu, ali odmah nakon toga su me ponovo pozvali.
J: Kasnim na čas.
A: Samo da ti kažem da znam da si mi ukrala slušalice i da je bolje da se kriješ od mene ako nekada dođem u Beograd.
J: Volim i ja vas.
Rekla sam uz smešak i ponovo im prekinula.



Mislila sam da nemam napisane delove i ja sam uđem u beleške kada ono imam još dva, tri napisana delova. Inače moram da vam kažem da sam počela priču o Nikoli i odlučila sam da počne kada je bio mlad, jer sam pre toga planirala da pišem priču kao sa njegovim sadašnjim godinama ako kontate. Ii baš mi se sviđa priča za sada, ali uopšte ne liči na nešto što ja pišem. Ne znam, mnogo se razlikuje od ove priče što ćete i sami videti ako budete čitali.

NA GRANICIWhere stories live. Discover now