J: Damjane daj mi tu Nutelu ili si mrtav! Ozbiljna sam!
D: Ne može! Dao sam ti šargarepu, jedi to.
J: Nisam zec da svaki dan jedem šargarepe!
D: Ne smeš da se hraniš nezdravo!
J: Da, ali malo Nutele mi neće škoditi! Hraniš me kao da sam biljka, a ne čovek!
D: Malopre si pojela dva čipsa! Sada jedi šargarepu.
J: Jednu kašiku samo. Molim te! Ne tražim ja, traži beba.
Rečenica kojom se stalno izvučem kada ne želi da mi da nešto.
D: Samo jedna!
Seo je preko puta mene i proklizao Nutelu preko stola. Napokon!
D: Kako ćemo ga nazvati?
J: Razmišljala sam da ga nazovemo Ognjen, ali to je na tebi. Mislim ako ti je teško to je skroz u redu.
D: Sviđa mi se. Zapravo, ja sam tebi to hteo da predložim.
J: Mislim da možemo da proslavimo naše isto razmišljanje još jednom kašikom Nutele.
D: Ne.
Uzeo mi je Nutelu.
D: Misliš da ne znam da brojim? Pojela si četiri kašike, a pričali smo manje od dva minuta.
Nadureno sam ga pogledala. Umreću pored njega!
J: Nije lepo da brojiš zalogaje.
D: Ajde Debela, nemoj da se duriš odmah. Evo ti šargarepa.
Pružio mi je šargarepu, a ja sam ga gađala istom.
J: Ne želim šargarepu! I rekla sam ti da me ne zoveš Debela! Nisam ja debela, nego je tvoj sin velik.
D: Pa na tatu naravno, a ne na mamu metar četrdeset.
J: Damjane rade mi živci tako da bolje da začepiš. Ne želim da Ognjen odraste bez oca.
D: Uff vi trudnice niste normalne.
J: A ti si se baš zabrinuo. Sve vreme me zajebavaš za šta stigneš i smeješ mi se što se nerviram.
D: Nisam se zabrinuo, zašto bih? Ne vidim veliku razliku u ponašanju sada kada si trudna i kada nisi. I dalje si spremna za svađu, trpaš u usta šta stigneš i debela si.
J: Idem da spavam. Ne mogu da te gledam više.
Nasmeje se, a onda me kratko poljubi.
D: Laku noć.
J: Baš mi je laku noć kada moram da idem da spavam da bih se spasila tebe.
D: Ne brini se. Dolazim i ja za koji minut.
J: Ne moraš. Kauč je sasvim solidan za tebe.
D: Volim i ja tebe.
J: Slušaj, ostalo nam je još samo četiri meseca. Nerviraj me posle, a ne sada.
D: Svakako ću te nervirati. Ja mogu da gledam televizor i ćutim, a ti ćeš da se iznerviraš i počneš da se dereš na mene.
J: Nije istina!
Vratila sam se, te sela preko puta njega.
D: Jeste! Juče se to desilo.
J: Nisam se drala na tebe zato što si gledao televizor nego zato što me nisi slušao.
D: Zašto bi mene zanimalo što je Ana kupila torbicu koja ti se sviđa? Kupio sam ti milion i nijednu ne nosiš.
J: Zato što ne idu na trudnički stomak. Ti misliš da je lako da budeš u petom mesecu? Izgleda kao da sam u sedmom, a ne petom. Rodiću banderu, a ne sina.
Nasmejao se.
J: A i ne mogu da nosim one torbice uz trenerke, jer ne idu. A nijedne farmerke ne mogu da zakopčam.
D: Da, pravi problemi. Jadna ti.
J: Pokušaj ti da budeš trudan pet meseci. Odustao bi posle dve nedelje.
D: Naravno da ne bih. Šta je tu teško? Samo ti raste stomak i to je to.
J: I samo prvih nekoliko meseci konstantno povraćaš, menjaš raspoloženja češće nego što menjaš čarape, stalno ti se ide u toalet i takođe kad god kinem, a ide mi se u kupatilo to je živi užas. A kijam na svakih pet minuta zbog glupave alergije što znači da moram da se presvlačim po sto puta. Takođe mi se gade stvari koje sam pre obožavala. Na primer sada mrzim grašak, a pre sam ga obožavala.
D: Ne razumem, to je tvoje svakodnevno ponašanje. Bila si takva i kada sam te prvi put upoznao. Mislim, ne znam za taj wc, ali ovo drugo se ništa nije promenilo.
J: Dobro onda, ako nije teško biti trudan, budi i ti trudan sa mnom.
D: Rado, ali to je u svakom mogućem smislu nemoguće.
J: Radićeš sve što ja radim i što me ti teraš da radim. Evo ti šargarepa.
D: Neću šargarepu.
J: Moraš da se hraniš zdravo.
Počela sam da ga imitaram.
J: Užasna si trudnica.
D: A ti si ono beše krenula da spavaš?
J: Uff jedva čekam sutra. Neću ti dati mira. Taman si slobodan.
Damjan je počeo da radi u tatinoj firmi i prvi put u životu shvata nešto ozbiljno.
D: Gde sam rekao da je lako biti trudnica? Teško meni.
Počeo je da sažaljeva samog sebe.
D: Ipak se promenilo nešto otkako si trudna. Sada si luđa. Samo da snimim jedan prosečan dan sa tobom i oboje će nas smestiti u ludnicu. Tebe zato što si luda, a mene zato što sam ovoliko vremena proveo sa ludačom.
Popreko sam ga pogledala.
J: Laku noć.
Besno sam rekla, a onda otišla u sobu.Još samo jedan nastavak i kraj. Nemate pojma koliko mi je žao 🥺
YOU ARE READING
NA GRANICI
ActionDa li vi verujete da se život može u sekundi promeniti iz korena? Tara je bila sasvim normalna devojka i imala je srećan život. Jedini problem bila joj je majka koja je više brinula o karijeri nego sopstvenoj ćerki. Njen život se totalno menja od tr...