97. deo

693 23 5
                                    

Prošlo je desetak dana otkako smo Damjan i ja izašli iz bolnice. Ja sam zapravo trebala da izađem dan ranije od Damjana, ali sam svejedno ostala sa njim.
Sada se spremam, jer Damjan dolazi po mene, a kasnije idemo da se nađemo sa njegovom sestrom Emom.
Ovo će mi biti prvi put da je vidim i iskreno me zanima kako ćemo se složiti. Kada smo rešili stvar o tome da Ema ipak nije prevarant, već da je Damjan samo naišao na tešku budalu u policijskoj stanici, odlučili smo da je vreme konačno da me upozna sa njom.
D: Tara!
Ušao je u stan bez kucanja i već u hodniku počeo da viče. Ima sreće što sam sama kod kuće inače bi sada nadrljao i od Vuka i od mog tate kada bi čuli da se dere na mene.
J: A što si ljut? Ne čekaš me dugo!
Viknula sam.
D: Zaboravila si da ja nemam kola, a da napolju pljušti kiša?
Rekao je sada dosta tiše s obzirom da je ušao u moju sobu.
Okrenula sam se prema njemu, te ga ugledala skroz mokrog.
J: A čudno mi je da se naviknem na Damjana bez kola. Kada si beše rekao da kupuješ nova?
D: Sutra.
J: Želim i ja da idem sa tobom.
Rekla sam gledajući koji njegov duks bih mogla da mu pozajmim.
D: Šta ćeš ti tamo? Ne znaš ništa o kolima.
J: Zar moram da znam nešto o kolima? Samo izabereš onaj najlepši i kraj.
D: Samo ćuti i ne blamiraj se.
Nasmejala sam se.
J: Samo da ti kažem da gledam šta tebi da pozajmim da obučeš. Ako budeš nastavio tako da me vređaš, ajde što ćeš ostati bez suve odeće nego ću ti skinuti i tu mokru, pa te izbaciti napolje na kišu.
D: Povlačim reč da ću te oženiti jednog dana.
Ponovo sam se nasmejala.
J: A jel si mnogo mokar? Žao mi da ti dam duks, jer znam da mi nećeš vratiti.
D: Zamisli, neću ti vratiti svoj duks. Baš čudno zar ne?
J: Ali stvarno imaš dosta stvari.
D: Imao sam dosta stvari dok mi ti nisi ukrala pola ormara.
J: Nisam ti ukrala! Samo ti nisam vratila. I nisi mi odgovorio da li si mnogo mokar.
Skinuo je duks, a onda mi ga iscedio na glavu.
J: Skontala sam. Mokar si.
D: Bravo. Baš si mi pametna.
Nasmejala sam se, ali ovog puta zato što sam pokušavala da ga ne ubijem, a ne zato što mi je bilo smešno.
Uzela sam duks iz ormara, te ga bacila na njega.
J: Ustvari, čekaj minut.
Uzela sam mu duks koji sam mu dala pre sekund, a onda ga povukla za ruku. Polako smo došli do kuhinje s obzirom da je Damjanu i dalje noga u gipsu.
J: Moram da operem sudove.
D: Kakve to v...
Prekinula sam ga tako što sam počela da ga prskam crevom od česme.
D: Ub...
Ponovo sam počela da ga prskam.
J: To ti je zato što si bio bezobrazan prema meni.
D: Izvini.
J: Jesi li mi se ti to izvinio?
D: Jesam.
Prekrstila sam se.
J: Bože pomozi. Ko zna šta je sada smislio, ubiće me.
D: Pa..blizu si. Samo čekaj da se rešim ovih gipsova.
J: A stvarno nisam htela. To sam ja slučajno promašila sudoperu.
Nasmejao se.
D: Nećeš se izvući.
Duboko sam uzdahnula.
J: Dođi, osušiću ti kosu. Vidiš kako sam dobra devojka.
D: Prestani da mi se šlihtaš, ne pomaže.
J: Ne šlihtam se, samo se brinem da mi se ne prehladiš.
Nisam ja loša devojka, stvarno se brinem da se ne prehladi. Ali više se brinem za sebe, jer kada Damjan kaže da će mi vratiti to znači da mogu da završim mrtva na kraju.
Seo je na moj krevet, a ja sam otišla po fen za kosu.
J: Samo da znaš da ćeš morati da mi vratiš taj duks.
D: Ne.
J: Da.
D: Ne.
J: Ali Damjanee.
D: Neću ti ga vratiti.
J: A baš mi se sviđa.
D: Jesi li ti muško ili žensko?
J: Nije to bitno. Šta ako sam žensko ne smem da nosim muške dukseve? A i baš je romantično kada nosiš dečkov duks.
D: Romantično je dok ti devojka ne ukrade pola ormara i ti nemaš šta da nosiš.
J: Preteruješ. Imaš šta da nosiš.
D: Jel napolju i dalje pada kiša?
J: Da.
D: Ne mogu da verujem. Baš je našla kada da pada.
J: Što svi mrzite kišu? To je kao da se kupate.
D: Hladnom i prljavom vodom.
J: Jesi gledao vampirske dnevnike?
D: Ne.
J: E pa ja jesam. I ima ta scena gde su Dejmon i Elena na kiši. Baš je romantično.
D: Romantično za gledanje možda, ali da blejim na kiši kao debil nije.
J: Pa nisu oni blejali na kiši. Obećali su da će zauvek biti zajedno i poljubili su se.
D: Ne razumem šta ti je romantično da se žvalaviš po kiši.
J: Damjane stvarno si glup. Nije do ljubljenja nego trenutak, ne znam. Baš nisi romantičan. Mogla bih da nađem nekog drugog dečka. Na primer Andrej. On mi je kupio čokoladu.
D: Jao nemoj njega da mi spominješ. Ide mi na živce.
J: Što? Meni je baš gotivan, a bogami i lep je.
D: Ne jedi govna Tara.
Namršteno je rekao, a ja sam se nasmejala.
J: Ljubomora ubija, a?
D: Nisam ljubomoran nego me nervira. Zna da imaš dečka i opet ti kupuje čokoladu i cveće.
J: Nije mi kupio cveće.
D: Jeste. Bacio sam ga u kantu.
J: Damjane!
D: Šta će ti cveće? Ionako je bilo ružno.
J: Kako si bezobrazan. Jel te video kada si bacio?
D: Naravno da jeste. Stajao sam pored kante sa tim cvećem sve dok me nije pogledao i onda sam ga bacio.
J: Kako si bezobrazan! Jadan.
D: Bolje da mu bacam cveće u kantu nego da ga prebijem.
J: Nećeš ga ni pipnuti. Drug mi je.
D: Ali ti njemu nisi samo drugarica.
J: Dok god mi šalje čokolade i cveće sve je u redu. Ako pokuša nešto više sama ću to rešiti.
D: Kako ti kažeš.
J: Nećeš me poslušati, zar ne?
D: Naravno da neću.
J: Dzaba se nerviraš. Može on da mi kupuje i čokolade i cveće, ali ja sam i dalje tvoja devojka. Barem za sada.
D: Za sada?
Ugasim fen, te ga pogledam.
J: Nikad ne znaš šta ti sudbina donosi.
D: Kako lupaš isuse. Prestani da gledaš filmove, okej?
J: Ozbiljno ti kažem. Mislim pogledaj kako se sada svađamo, a zamisli tek kada bismo imali decu. Bili bismo toksični roditelji.
D: Ne nego bismo bili zanimljivi roditelji. Ne svađamo se mi stvarno, nego čisto onako iz navike.
J: Svejedno.
D: Nećeš me se tako lako rešiti. Potrošila si mi previše živaca da bismo na kraju raskinuli.
J: Ti stvarno planiraš da me oženiš?
D: Šta trezan misli, pijan govori. A mi smo se pijani venčali tako da razmisli.
J: Kako da ne. Evo idemo odmah da se venčamo, može?
D: Meni odgovara.
Nasmejala sam se.
J: Kada krećemo?
Pogledao je na sat, a onda ustao sa kreveta.
D: Kasnimo pola sata!


Napokon sam uspela nešto da napišem. Izvinite što nisam ništa postavljala skoro nedelju dana, ali eto bila sam bez inspiracije ( i dalje sam ).

NA GRANICIحيث تعيش القصص. اكتشف الآن