nE dUmBySi ?!

4.2K 146 99
                                    

       Harika bir gün gerçekten saat 12 ve ben yeni uyanıyorum. Tabiki Müdürden azar yedim. Neymiş siit in iki di kilkmiyciksin Nisi irkin iyiniciksin (saat on ikide kalmiycaksın Nisa erken uyanacaksın) mış. Ben ne yaptım? Tabiki Yaw he he dedim geçtim ehehehe.

Ben kendimi tanıtmadım değil mi? Ben Nisa. O kadar. Yani benim bildiğim bu kadar. Potterheadim. Biriktirdiğim paralarla aldığım canım kitaplarım ve Dvdlerimle mutlu mutlu yaşıyoruz. Oda arkadaşım Nova Alya Black'ten bahsetmemek olmaz. Evet biliyorum soyadı var ve adı İngilizce ama bir mektubu var adına. Türkiye de bir yetimhanenin onun için güvenli olacağı ve adının yazdığı bir mektup. Yani ben tabiki adını öğrendiğimde odamı paylaşmaya olay çıkartmadım. 2 yıl önce başka bir yetimhaneden gelmişti. Yani odamı paylaşmayı sevmiyo olabilirim tm mı? Ayrıca soy adı BLACK hani SİRİUS BLACK in soyadı olan, aile sloganı TOUJOURS PUR olan BLACK ve ben kaçırırmıyım? Nö. Kaçırdım mı? DabılNö. Tabiki " HEMEN O KIZI BANA GETİRİN AĞAĞAĞAĞAAĞAĞA BİR BLACK AĞAĞAĞAĞA" diye tepki verçedim asla, yaparmıyım hiç PFFFTTT. Neyse Novacim cnm knkm Alya adını tercih ediyor çünkü hem burda normal bir isim hem de daha çok seviyormuş ama ben ona Nova diyorum. Neden mi? Farkımız,tarzımız bebeğim. Neyse buda Potterhead ve biz Pottergirls olarak hergün 1 saat Harry Potter izliyoruz. İlk iki film hariç tüüümm filmlere ağlıyoruz. Çünkü 3. Filmde Sirius var ve ölecegini bildiğimiz için her gördüğümüzde bir ağlama geliyor. Zaten biliyorsunuz diğer filmlerde bir sürü kişi ölüyor. Neyse biz yine Sirius'u 3. Filmde izleyip ağlarken Snape'in ilk iksir dersine mevzu varmış gibi dalan Canımız Müdürümüz girdi. Hayır yani ne yapıyo olabiliriz ki? Ne yani? Neyse, bizi biri bekliyormuş vs vs vs...

Bu kadının sesi neden bu kadar kötü ve cırtlak yemin ederim bellatrix vol2 aa bune ayol

Bu da canım içsesim Hayriye'm. Arada sohbet iyi oluyo. Kafa karıdır kendisi. Biz hızlıca ikizimsi takıldığımız ve slytherin olduğumuz gerçeğiyle siyah tayt, slytherin yeşili bol bir sweat ve kalın tabanlı siyah botlarımızla mükemmel dağnık topuzumuzu kombinleyip müdürcüğümüzün peşine takıldık. Yani kolkola mutlu mutlu ilerlerken Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore'la karşılacağımız gerçeğini bilmeden...

Ve canım hikayemin ilk bölümüüüü dıdıdrırınnn.

Bu hikayeyi ZehraYurdaer dan esinlenerek yazdım. Onun hikayesine de bakmalısınız aşırrı müq ve daha fazla oyu hakediyor.

Çok Au okudum ve okumak istediğim gibi birşey yazıyorum. Eleştirilere ve Önerilere her zaman açığım.

Sizi seviyom xoxox.

Votleyın bare.

İkizim | Chasity Lily PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin