Hoggy Warty Hogwarts

1.9K 129 20
                                    

Tabiki harika bir gün yani ne zannettiniz ki? Saat 9. nE?? Hangi kendi hayatını önemsemeyen düşüncesiz varlık beni bu saatte uyandırdı?(Y/N : saat 11:17 çaktırmayın.) Kim bu cesaretli kişi? Seni tanımak isterim yiğidim. "Umarım düzgün bir sebepten uyandırılıyorumdur yoksa her kimsen crucio atıp tüm uzuvlarını teker teker asamın ucuyla keskinleştirip kesmekten başka bişiy yapmam." Sesim kafam yastığa gömülü olduğu için biraz boğuk çıkmış olabilir ama sanırım kendimi anlattım.

"Uyan Niiisssss"   "ah canım arkadaşım Nora SEN MİYDİN?? BİLMİYOMUSUN BEN 11'DEN ÖNCE UYANMAM ÇIK DIŞARI UYİYCAM!"   "İyi tamam. 10'daki Hogwarts Express'ini kaçırırsın. Hem hatırladığım kadarıyla senin bir uçan araban yok." Yataktan tek kelime ile fırladım. "Ne giyecez??"   "Cübbelerle değistireceğimiz için kolay olmalı. Hmm siyah kot ve şu oversize üstünde Sly amblemi olan sweat nasıl?"   "Harikaaa"  "Tamam bi de siyah düz spor ayakkabılarımızı"  "Tamam"  hızlıca giyinip sandıkları topladık. 30 dakika var bu Dumby nerde?? Yok. Of dumby offff.

Cisimleneceksiniz zaten gerizekalı, son 5 dk da gelse ne olur?

Haklı ama alınıyorum.

Alınırsan alın banane.

Kalpsizsin Hayriye.

Ah dumby de geldi. Express'in arka taraflarında biyere cisimlendik. "İyi günler bayanlar, Hogwarts'ta görüşürüz."   "Durun profesör! Harry'nin kaçıncı yılı?"  "3" Pop. Cisimlendi. Tamam Sirius'u kurtaracağız. Ama şimdi Ruh Emiciler var trende.

Nora's Pov:

İçeri girince boş bir kompartıman vardı ama boş değil. Aa Profesör Lupin aaaağağağağağağağaaaaa kesinlikle Nora'nın koluna vurup çığlık atmıyorum ne alaka? Yaparmıyım hiç. Neyse, içeri geçip oturduk. Bir süre sonra bizim altın üçlü geldi. "Oturabilir miyiz?"   "Ah elbette"  "Ben Hermione Granger, bu Ronald Weasley ve Harry Potter"  "Tanıştığıma memnun oldum. Ben Nora Alya Black. Bu uyuyan gerizekalı da Nisa."  "Black mi? Sirius Black ile bi bağlantın var mı?" Of şimdi oldu mu? Babam desem olmaz. "Açıkçası bilmiyorum birden kendimi burada buldum. Dumbledore getirdi." En iyisi bu. "Ah evet, tamam"  Bir süre sohbet ettiler ve bende sıkıntıdan Nisa'yı kaldırdım.  "Hangi Godric Gryffindoor'un cesaretine sahip salak beni uyandırıyor? Garkenezlere mi yem olmak istersin, gözlerini kabuluklara oydurup yılanıma yem mi yapayım?" Altın üçlünün tuaf bakışları altında tren durdu.

Hermione - Hm
Harry - H
Ron- R
Prof. Lupin- Prof. L

Hm : Neler oluyor? Gelmiş olamayız.

R : Onu biz de anladık Hermione.

Ns : Ruh emiciler, Sirius Black'i arıyorlar.

Nisa's Pov :

Nora'ya yaklaşıp fısıldadım "Korkuyorum."   "Biliyorum,bende"  Sonra beni Harry ye saldıracağı, bana dokunmayacağı konusunda telkin etti. Tahmin edin ne oldu? Bir kadın çığlığı, acımasız iğrenç bir kahkaha, yeşil ışık ve bayıldım.

Hm : Uyanıyor!

Ns : Ah başım, kafamda devler dans etmiş gibi hissediyorum. Bana çikolata bulun.

Prof L : Ah işte çikolata. Bu kadar çok şeyi bilmen şaşırtıcı.

Ns : Ben herşeyi bilirim Profesör. İyi günler.

Ne cool karıyım bee.

N : İyi misin?? Çok korktum gerizekalı! Ya sana bişey olsaydı?

Ns : İyiyim bişey yok.

Altın Üçlü de geçmiş olsun dileklerini diledikten sonra okula geldik. Profesör McGonagall bize kapıda beklememizi, 1. Sınıfların seçiminden sonra çağrılacağımızı söyledi.

D : İyi günler. Sizi yaşlı bir adamın konuşmalarıyla sıkmak istemiyorum. Sınıf Başkanlarınız gerekli açıklamayı yapacaktır. Bu sene aramıza iki yeni öğrenci katılıyor. Bayan Black ve Bayan Potter.

Bekle nE??? Potter mı???? Sktr.

Prof Mc : Black, Nova Alya

Seçmen şapka - SŞ

SŞ : Ah evet bir black. Annen ve baban Gryfindoor du. Slytherin mi? Tamam o zaman. SLYTHERİN!

Prof Mc : Potter, Chasity Lily

SŞ : Bilemiyorum. Albus! Alın şu kızı buradan.

D : İşini yap şapka.

SŞ : Bir Hufflepuff kadar adaletli, ama nazik değil. Bir Ravenclaw kadar zeki ama çalışkan değil. Bir Gryffindoor kadar cesaretli ama aptal cesareti yok. Bir Slytherin kadar kurnaz ve sinsi ama acımasız değil.

Sıkıldım artık 12 dakka oldu seç işte.

SŞ : Her Slytherin kötü değildir. Bunu kanıtlayabileceğine inanıyorum. Hadi bakalım. SLYTHERİN!

Uzun bir alkış sonucunda ders programlarımız dağıtıldı. Bir küçük 1. Sınıf yemekle arama giriyor şuan. "Profesör Dumbledore sizi çağırıyor, Balkabaklı Turtaları severmiş." Norayla masadan kalktık. Bize bir açıklama borçlusun Dumbledore...

608 kelime

Sonraki bölüm kavuşturacağım ve bir kaç ay sonra deyip Sirius la uğraştıracağım. Eleştiri ve fikirlere açığım.

Seviliyorsunuz xoxoxox.

Voltelayın bare.

İkizim | Chasity Lily PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin