Snape ile derslerimiz harika gidiyordu. Artık onu atmıyor, girmesine izin vermiyordum. Draco'lar bizdeydi ve bu harika zamanı birlikte geçiriyorduk. "Salak mısın Draco? 2 bardak un diyo." Ofladı. "Ben Malfoy Varisi, safkan bir Slytherin'im. Üstüme "Kiss The Cook" yazan bir mutfak önlüğü giydirip saçlarımı -siyah olan ama bilerek biçim değiştirdiğin- pembe tokalarla bağlayamazsın." Bileğimin arka tarafıyla anlımı sildim. Ellerim kurabiye hamuru olmuştu. "Bana bak Draco. O çok mükemmel sarı saçların döküldüğü zaman gözükmüyor ve ben bol kakaolu kurabiyemde siyah dışında bir renk istemiyorum. Tamam? Güzel. Şimdi kakao dök. Bolca. Hepsini!"
Kurabiye maceramızdan sonra Cissy mutfağa girmiş ve Draco'yu gördükten sonra kahkaha atmaya başladı. "Rüyamda görsem inanmam! Draco Lucius Malfoy 'Kiss The Cook' yazan bir mutfak önlüğü ve pembe bir tokayla karşımda mı duruyor?! Ah bir dakika. LUCİUS FOTOĞRAF MAKİNESİNİ AL VE KOŞ!" Draco homurdanmaya başlamıştı. "Hayır Draco çekileceksin ve ilerde çocuklarımıza göstereceğiz!" Kaşlarını kaldırıp bana döndü. "ÇekilecekSİN derken? Sende çekiliyorsun!" "A yoo. Bu iğrenç turuncu önlükle mutfaktan dışarı bile çıkmam. Avcunuzu yalarsınız. İm-" sözlerim Draco'nun dudaklarıyla kesildi. "Ne diyordun?" "Ha?" Ne diyordum ben? Bu çocuk benim dünyamı alt üst ediyor. Cissy kenardan bizi izliyordu ve Lucius bizim fotoğrafımızı çekmişti bile. Tam öpüşürken. "Sirius bunu görürse biz ölürüz Draco." Draco kafasını salladı. Fotoğrafı 2 tane kopyalayıp birini aldım. Siyah, üstünde beyazla çizilmiş bir gül olan defterimi açıp içine yapıştırdım. Anılarım değerliydi ve ölümsüzleştirilmeliydi. Voldemort ölümsüz olmak için çabalamıştı ama benim sevdiklerimi olan duygularım ölümsüzdü zaten. Ve ben bunun için hiçbir zahmete girmemiştim...
Arada böyle kısa anılar paylaşacağım.
245 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkizim | Chasity Lily Potter
FanfictionYa yetimhanenin birindeki Deli Potterhead kız kendini Hogwarts'ta, ikizi Harry Potter' ın zamanına giderken bulursa ne olur? Eh, bir gözat derim.