Diagon Alışverişi

2K 134 81
                                    

D : İlk olarak Gringott's a gidelim ve kasalarınızı bir ziyaret edelim bayanlar.

Ns : KasalarıMızı?

D : Evet herşeyi açıklayınca anlayacaksın.

Kasalardan aldığımız birkaç kese galleon,knut ve sickle lar uzun süre idare ederdi. Cübbelerimiz, kitaplarımız, tüy kalemlerimiz, parşömenlerimiz, kazanlarımız, iksir setleri, bitki bilim/kehanet/biçim değistirme için gerekli eşyaları aldıktan sonra;

D : Sizin için özel bir an olmalı, siz içeri girin. Ben kapıda bekliyor olacağım.

Norayla birlikte içeri girdiğimizde kimse yoktu - arkadan kutudan çıkarmışcasına fırlayan Ollivander'ı saymazsak-

O : Ah merhaba Bayan Black ve Bayan P-

Dumby mi o? Sus mu yapiyo?? İşler ilginçleşiyor cidden...

O : Ah evet herneyse bir dakika bekleyin Bayanlar

Elinde 5-6 kutuyla geldi ve sırasıyla Nora ya denettirdi. 9. Asa seçti Nora yı.  22 cm, Black Ailesine özgü olan 3 derece bir sertlik, Porsuk Ağacı, Ejderha yüreği özü ile siyah mükemmel bir asa idi. Kesinlikle Nora'yı yansıtıyordu.

Ben 17. Asamı deniyordum ve gerçekten sıkılmıştım. 3-5 asa sonra Ollivander'ın sesi duyuldu "Olabilir mi?"  Ciddi misin? Harry ye söylediğin replik mi? Where iz yaratıcılık yani???

D : Ne olabilir mi Bay Ollivander?

Bu adam ne ara buraya geldi ya? Sorgulamıyorum.

O Dumbledore, istese kıçından kan alır.

Haklı.

Ollivander sakin adımlarlarla yanıma yaklaştı ve "Bu asayı dener misiniz Bayan?" dedi. Hiçbirşey söylemeden asayı elime aldım. Birden içim enerji doldu,bir sıcaklık hissettim sanki... sanki herşeyi yapabilecekmişim gibi. O an asayı farkettim. Ah hayır, imkanı yok, olamaz ki. Olamaz değil mi?

Dumby nin asası bu?? Ah hayır değil ama çok benziyor. Kafamı çevirdiğimde Dumbledore'un gözlerinde gördüğüm şaşkınlık bunun kanıtıydı. Hadi ama! Hangi Potterhead Diagon yolunda Dumbledore'la alışveriş yapıp onunla aynı

Neredeyse aynı

Karışma hayriye.Neyse Neredeyse aynı bir asaya sahip olur ki? Çiçing. Doğru bildiniz. BEN.

D : A-ama n-na-nasıl?

Dumbledore kadar şaşkın olan ben kafamı bu sefer Oli'ye çevirdim. "Bayan Black ile aynı Porsuk Ağacından, Şaşırtıcı olan şeylerden biri Asanızın şekli Profesör Dumbledore ile aynı fakat içerikleri değil. Profesör sizinki Cam ağacından, 23.5cm, sert, anka teleği özü. Bayan sizinki ise 27cm, orta düzey sertlik, Porsuk ağacı ve..."  ve????
"Fawkes adında bir anka nin göz yaşı ve tüyünü aynı anda içeriyor yani iki özlü." nE??? Fawkes mı? Şok. 2 özlü mü? Dabılşok. Dumby bile şok.

N : nE?!

İçeri ne ara girdiğini bilmediğim Nora'nın çığlığı ile kendime geldim. "Ne demek istiyorsunuz Bay Ollivander?"    "Asa büyücüyü seçer Bayan. Bazen nedeni açık değildir. Şuan olduğu gibi" hiçbirşey söyleme gereği duymadım. Galleonları masaya bırakıp çıktık. "Evcil hayvan ister misiniz bayanlar?" "EVETT" evcil hayvan dediği an yerime gelen neşemle Knuckturn Yolu yakınlarındaki bir yılan dükkanına ilerledim. Dumby "Emin misin?"   "Hiç olmadığım kadar." İçerdeki adama beyaz, sadık, zehirli ama sevimli bir yılan istediğimi söyledim.

" İçerdeki adama beyaz, sadık, zehirli ama sevimli bir yılan istediğimi söyledim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Sanırım aşık oldummmmm. (Y/N :İtalik yerler çataldili)

İyi günler efendimissss

Ah bana Nis de

Peki Nissss, adım ne olacak

Hmmm... Pur! Fransızca Saf demek ve Black Aile Sloganının içinde var. Beyazsın zaten. Bence uygun. Sen ne dersin?

Beğendim Nisss teşekkürlerrssss

"Alıyoruz"

Yılanımı topuzuma dolayıp dükkandan çıktık.

İlerdeki bir dükkandan Nora siyah bir kurt aldı. Adı Noir. Fransızca siyah demek. Pur ile iyi anlaştılar. Yarın 1 Eylül. Oraya gidiyoruz. Hayallerime. Rüyalarıma. Hep inandığım yere. Evime. Hogwarts'a....

Süprizzz !! Sıkıldım ve yazıyorum işte. Arada atarım böyle.

Seviliyorsunuz xoxox.

Votelayın bare.

İkizim | Chasity Lily PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin