Hogwarts Yolcusu Kalmasın

2.3K 141 43
                                    

  Müdüreciğimiz odasına girmeden önce "Akıllı uslu durun belki sizden kurtulurum veletler" dedi. Ben durumuyum? Nö. "Aa o kadar kolay mı bizden kurtulmak Hanifik?"  "Kaç kere söylemem gerek o küçük beyninin algılayabilmesi için? Benim adım Hanifik değil. Hanife Aydın tamam mı velet?"  "Sen öyle diyorsan Hanifikciğim." Gerçekten böyle bir göz devirme görmedim. Bu kadından ders almaliyim.

Bir an ciddem gözü çıkacak zannettim

Dimi ?

Di.

Tamam Hayriye yi sevmememeye başladım.

Ayıp oluyor.

"İçsesinle konuşmanı bölüyorum ama içeri girmeliyiz Nis." İçsesimle konuştuğumu nasıl anladığını sorgulamadım çünkü bir keresinde bana 'Gözlerin yana doğru kayıyor ve hafifçe kaşlarını çatıyorsun, hem ben seni cok iyi tanıyorum bebeğim.' demişti. Tırsmadım değil. Sorgulamıyorum. "Buyrun önden Bayan Black" yani en yakın arkadaşınız İngilizce bilince öğreniyorsunuz. Hem ben ona Türkçe öğrettim azcık İngilizcemle. Neyse, ben genelde ona Bayan Black derim çünkü neden olmasın?

Cidden bu kızın beyni var mı yok mu sorguluyorum.

Hayriye düşüncelerimle arama giriyorsun. ÇIK.

İyi be.

Oh. Nora'nın peşinden odaya daldım ve en aklıma gelmeyecek kişiyi gördüm. ALBUS DUMBLEDORE. Benim çığlık atmam gerekirdi ama ne yaptım? Koşa koşa odadan çıkıp Harry Potter Yapılacaklar Listesi'ni alıp geri geldim. Dumbledore şok içinde bana bakarken Nora "İyi akıl ettin kız" dedi. Bende "Benden sekmez" dedim. Sonra Dumby'ye dönüp "Evet evet biliyorum Hogwarts'a gelicez bişiy söylemenize gerek yok profesör, bizim size sorularımız var ve bunları cevaplamanız gerekli. Lütfen yalan söylemeyin gerçekler ortaya çıktığında sizden soğumaktan başka bişiy olmaz." Tabiki sakin bir şekilde söyledim çünkü Nora ve ben bunu yıllardır planlıyoruz. Defterin ilk kısmı olan Dumby Dede'ye Sorular' ı açtım ve Nora'ya uzattım. Soruları Nora soracaktı ve ben her zamanki işim olana 'araya girme' işlemini gerçekleştirecektim.

Nora - N
Dumby - D
Nisa - Ns

N : Soru 1 - Nora Alya Black bildiğimiz Black ailesinden mi ? Öyleyse anne ve babası kim?

D : Evet -

Ns : AAAAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞA BLACKSİİİNNNN AĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞA İNAAANAAMIIYORUUMMMM

Dumbyciğimin Deli bakışları altında susar ve etrafı izlemeye başladığım sırada Hanifik'in olmadığını farkederim.

D : Ehem, herneyse. Evet bir Black sin Nora ve Annen Marlene McKinnon, Baban Sirius Black.

N ve Ns : NE???!!!

Ns : Kutsal Bookkkkk - ah kusura bakmayın profesör- Nora?

N : B-be-ben b-bl-black m-mi ?

D : Evet Noracığım.

Açıkçası o kadar şaşırmadım. Herkesi içine çeken o (Y/N: Siriusun ki kadar olmasa da) harika gri gözler ve o simsiyah saçlar ile tam bir Black ti. Ben mi? Bilemiyorum. Nora'ya göre Harry'nin ikizi olabilirmişim. Açık Kumral saçlarım güneşte hafif kızıl olabiliyor. Nora da bunu kızıl ve kuzguni karası saçların karışımı olarak nitelendiriyor. Zaten James ve Harry Potter'ınki gibi karışık ama daha kıvırcık ve kabarık saçlarım var. Koyu Kahve gözlerimi Euphemia Black-Potter 'dan almış olabileceğimi söyledi. Açıkçası inanmıyorum ya da o zamana kadar farketmediğim gibi inanmak istemiyorum... Nora'nın yapamayacağını anladığımda defteri elinden aldım.

Ns : Nisa kim peki? Büyücü mü?

D : Evet büyücüsün.

Ns : BİLİYODUMMMMMMMMM

D : Sanırım kim olduğun sorusunu Hogwarts'ta yanıtlamam daha doğru olacak. Herşeyi bildiğinize göre, toplanın 30 dk sonra yetimhanenin girişinde olun. İyi günler.

Dedi ve Cisimlendi?? Hogwarts a gidiyorum??? Tamam bunu bekliyordum ama böyle değil...

Biliyorum kısa oluyor ama uzatacağım.

Seviliyorsunuz xoxoxo.

Votelayın bare.

İkizim | Chasity Lily PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin