Başlık uzundu. Bende kısalttım
Kadehiniz Bozuksa Ben Ne Yapayım?Veee...
"Chasity Lily Potter?!" Al işte. Barty'yi kızdırırsan böyle olur. "NE?!!" Nora'nın çığlığı ile kendime geldim. "Gelmiyorum." "Pardon?" "Doğru duydunuz bakanım. Beni öldürmek isteyen biri adımı kadehe attı diye yarışmaya katılacak değilim. Ayrıca kadehin 3 büyücü çıkarması gerekiyordu. Kadehiniz bozuksa ben ne yapayım? Hem ben üşeniyorum." Draco kolumu cimcikleyip 'hadi' işareti yapınca kalktım.İçeri girdiğimde Fleur konuştu. "Bizi ge'i mi istiyyola'a? Buğ bücüğ nedenh bu'da?" "1- ben bücür değilim. Senin gibi bir cici kızın burada ne işi varsa zaten? 2- karşınızda 4. Şamiyon duruyor ve beni zorla yarışmaya sokacaklar." Ben sözümü bitirince Dumby kitaptaki gibi sakince sordu "Chasity? Adını kadehe attın mı?" Ofladım. "Adımı kadehe atsam neden girmek istemeyeyim? Hem ben biliyorum tüm etapları. Nolur benim yerime Harry'yi sokun." Köpek gözlerimle Dumby'ye baktım. "Olmaz. Girecek. Kadeh onun adını çıkardı." "Karışmaz mısınız Profesör Cro- pardon Moody?" Barty Görünümlü Moody -kısaltmalıyım- şey olsun BGM tamam. Bgm gözlerinden ateş çıkartırken Dumby'ye döndüm. "Girmek istemiyorum. Ama ille de gireceksin diyorsanız Hogwarts'ı Diggory ile birlikte en iyi şekilde temsil edeceğime emin olabilirsiniz Profesör Dumbledore." Gülümsedi. "Ona şüpem yok zaten. Hadi içeri geçin. Röpörtaj yapacaksınız." Hadi ama! Skeeter mı? Cidden mi?!
Bir şeyler geveledi. "O zaman en küçüğünüzden başlayalım." Tam kolumu tutacakken geri çekildim. "Yalancılara röpörtaj vermiyorum. Bana da dokunmazsan sevinirim. İyi günler Sayın Bakan, Profesör." Diyip odadan çıkacakken bakan seslendi. "Röpörtajına karışamam ama fotoğraf çekilmelisin. Gelecek Postası için." Kafamı salladım. Cedric'in yanında yerimi aldım ve fotoğraf çekindik. Kendimi o odadan attığım an rahatlayacaktım. Tam çıkacakken seslendim. "Hey Skeeter! Umarım hakkımda yalan yanlış şeyler yazmazsın. Antenlerine yazık olmasın." Ritanın gözleri pörtlerken sırıttım. Ah bu işi seviyorum.
Koridorda ilerlerken kimse bana Harry'ye yaptıkları gibi laf atmıyordu. Zaten ben herkezin içinde katışmak istemediğimi dile getirmiştim. Geçen sene de bana bulaşan bir Slytherin'i lanetlememin de etkileri olsa gerek ki korkuyorlardı. Umrumda değil. En azından bulaşmıyorlar. Koridor'u dönünce birden biri sarıldı. "Aman Tanrım Chas! Harry olması gerekiyordu! Dikkatli olmalısın." Devam etmedi çünkü Draco geliyordu. Birden sıkıca sarıldı. Nefes alamıyordum. "Draco. Nefes. Alamıyorum." Ohh "Kusura bakma çok endişelendim. Babamla konuştum. Kadehin mührü bağlayıcıymış, katılmak zorundaymışsın." "Biliyorum. Hadi ama! Ben Chasity Kolay Kolay Gebermem Potter'ım. Bir turnuvanın mı üstesinden gelemeyeceğim? Neşelenin biraz!!"
Birkaç gün sonra :
Hansmone'ın getirdiği mektuptaki Gülü İlk Harry Potter kitabımın arasına koydum. Orda güzeldi. İlk göreve az bir süre kalmıştı. Sonra balo vardı. Hermione ve Nora'nın zoru ile hafta sonu elbise bakmaya gidecektik. Hogsmead sıkıcı geçmeyecekti en azından. Rita sözümü dinlemiş, sadece söylesine bahsetmişti. Bana da yeterliydi.
Sabah Hogsmead'e gideceğimiz için erken uyandırıldım. Hadi ama! Uyku balodan önemli (!) Herneyse bulduğumuz ilk mağzaya girdik. Hermione deniyor biz de beğenip beğenmediğimizi söylüyorduk. Elbisesini bildiğim için ayağıya kalktım ve o kitaptaki Mavi elbiseyi elime aldım. Gözünden kalpler çıkıyordu denedi ve aldı. Nora bir kaç elbise denedi ve en sonunda gözlerini ortaya çıkaran gri bir elbisede karar kıldı.
Ben tabiki siyah seçtim.
"Ne bu kızım cenazeye mi gidiyorsun?" "Evet ya biraz renk-" "Ben beğendim aa, sizin zorunuzla geliyorum bari elbisemi seçeyim. Yan mağzadan da minik siyah bir çanta alacağım. Siyah topuklularımla birlikte harika olacaklar." "Yakıştı yani bence." "Aynen katılıyorum." "O zaman alıyoruz!"Alacaklarımız bittiğinde Hogwarts'a döndük. Harry yi buldum. "Küçük aslan eşin var mı?" "Ne için?" "Balo tabikide, 1. Görevden sonra olacak. Bence Ginny'yi davet etmelisin." "Bilemiyorum." Ofladım. "Ben biliyorum. Sözümü dinle Harry."
İlk görev yaklaşıyordu ve ben ilk görevden çok Athy'nin süprizi için heycanlıydım.
Draco kahvaltıda yanıma oturdu. "Ee ilk görev için heycanlı mısın?" "Yoo değilim." Değildim. Aklımda bir plan vardı. İşe yaramazsa "Accio" ile Harry'nin ateşoku'sunu çağırıdım. "Ben ilk görevin olacağı yere gidiyorum Drakey. Orada görüşürüz." Yanağına bir öpücük bırakıp masadan kalktım. Arkamda aptal aptal sırıtan bir Draco bıraktığımı bilmeden...
Birazdan hangi ejderhayı alacağımı seçecektim. Kendi bölmemde oturuyordum. Birden bir ses duydum. "Pstt. Pısstt" "Oda spreyi mi o?" "Hayır gerizekalı. Benim. Draco." "Draco? Ne yapıyorsun burada?!" "Bak dikkat et tamam mı? O ejderhayı yenebilirsin. Sana güveniyorum. Sirius da yukarda seni destekliyor. Ejderhaya acıdığını söyledi. Sakın ölme Chas. Tamam mı? Senin ölümüne dayanamam." Dinleyemedim daha fazla, ağlayacağımı biliyordum. Kolundan tutup perdenin arkasından çıkardım ve sıkıca sarıldım. Kulağına fısıldadım. "Ölmeyeceğim." O sırada flaş patladı. Hızla geri çekildik. "Ah genç aşıklar. Ne kadarda... tatlı." O sırada içeriye Dumbledore girdi. Skeeter'ı kovduktan sonra bana döndü. "Bay Malfoy? Burda ne işiniz var?" "Ben şey ımm... gidiyordum zaten."
Draco gittikten sonra ejderhaları seçtik. İşte Harry'ninki bana geldi vs vs vs. Cedric'in bitirmesini bekliyordum. Asamı kontrol ettim, çabuk çekebileceğim bir yerdeydi. Cebime baktım. O da tamam. Plan hazır başlıyoruz. Kayalıkların araından çıktığımda Ejderha bana kükredi. "Hmm senin adın ne olsuun?? Hmmm buldum! Berta! Berta bak bende ne vaaar!" Diyerek cebimdeki topu çıkartıp büyüttüm. "İstiyor musun? Hı?" Kafasını yere eğip minnoş gözlerle baktı. "O zamaaan OTUR!" Tribünler şokla izliyordu. Kimsenin beklemediği açıktı. Topu ona attım kemirmeye başlayınca yumurtaya ilerledim. Burnundan duman çıktı. Plan adım 2. Charlie'ye yazdığım bir mektupta öğrendiğim kadarı ile Keçi eti seviyorlardı. Bende diğer cebimden çıkardım. "Eğer bana yumurtayı verirsen bunu alabilirsin Berta." Burnu ile yumurtayı itti. Ona eti attım. "Al bakalım! Akıllı ejderha seniii." Ben ejderhayı beslerken Bagman'ın sesi duyuldu. "Şu işe bakın! En kücük şampiyon en kısa sürede alan oldu! Üstelik yarasız! Puanlamaya lütfen Bayan Potter." İlk Madame Maxime asasını salladı. Büyülü bir 10 fışkırdı. "Merci beaucoup Madame" kıkırdadı. Pek fransızca bilen yok heralde (Y/N: Bu gün online derste bana eziyet çektiren Fransızca hocama selamlar) Sonra Dumbledore asasını salladı. Kusursuz bir on çıktı. İçtenlikle gülümsedim. Sonra şu eski ölüm yiyen İgor Karbilmemne salladı. 9?! "9 mu?" Ejderha ile çok uğraşmışım da mış mış mış. "O zaman Krum'a söyleyin kolunu yakmasın. Belki o zaman 10 üstünden 100 verirsiniz." Sıra Bagman'daydı. O da bir 10 çıkarınca içeri geçtim. Poppy'ye ne kadar birşeyim yok desemde beni bırakmadı.
Poppy'den kurtulunca yanıma Sirius geldi. "Selam köpek, naber?" "Anlamıyorum seni Chas cidden. Ama sana birini getirdim." Biri mi? "Biri mi? Kim- ATHY!" Boynuna atladım. "OMEN TONREĞM ATHY BURDASIN!" "Biliyorum! Artık hep buradayım." "Hep derken? OMEĞN TOĞNREĞMĞ! Sen Hogwarts'a kayıt mı oldun?!" "SÜPRİİZZZ!!" "AAĞAĞAAA İNANAMIYORUM-" Sözüm Sirius'un çığırması üzerine kesildi. "YETER! oh be, siz iki ergen kız gibi davranmaya devam edin. Ben gidiyorum." Arkasından seslendim "Mantıken ergen ve kızım Siri!" Gülme sesleri duyulurken uzaklaştı. "Dur kımıldama saçında böcek var." "Versene bi bakayım. Aa ben bunu alcam." "Sen böcek sevmezsin ki? Napçan o böceği?"
"Ezecem..."Rita'ya aşırı sinir oluyorum. Eziyet çektireceğim ona. Benim hikayem değil mi? Sevmediğim kim varsa gebertecem slldlfşskf. Gece 2 ve ben bölüm yazıyorum. Gece 2 de bölüm yazmayan kendime yazarım demesin.
Seviliyorsunuz xoxox.
Votelayın bare.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkizim | Chasity Lily Potter
FanfictionYa yetimhanenin birindeki Deli Potterhead kız kendini Hogwarts'ta, ikizi Harry Potter' ın zamanına giderken bulursa ne olur? Eh, bir gözat derim.