Nora şoku atlattıktan sonra koluma yapışıp odaya doğru koşturmaya başladı. Bide bana derler deli diye, asıl deli bu.
En büyük deli sensin
Bana bilmediğim bişey söyle.
Bu nerenin egosu
Draco Malfoy'un egosu.
Odaya girince hızlıca kıyafetlerimizi ve harry potter kitaplarımızı valizimize sıkıştırdık ve tam odadan çıkacakken kapıda asayla bize doğru gelen bir adet Hanifik gördüm. Bi dakika nE? Asa? Hanifik? Sıçtık.
H : Lordumun anısına sizi gebertsem ne olur acaba ?
Norayla kısa bir bakışmanın sonucunda ne mi yaptık? Zaten bizi asasız iki velet olarak hafife almış ve bunun sonucu olarak dibimize girmiş Hanifikciğimin bacağına sert bir tekme yapıştırınca Nora, asasının tutuşu gevşeyen Hanifik'in elinden asayı kaptığım gibi bir sersemlet gönderip havaya Ateş Kadehi'ndeki kırmızı kıvılcımlara benzeyen siyah kıvılcımlar gönderdim. Bir kaç saniye içerisinde Dumby'nin odada bitmesiyle -nasıl hiçbi fikrim yok- gözleri şokla sakince açıldı. Biz neler olduğunu anlattıktan sonra kadın azkabana, biz kapalı bir sokağa cisimlendik. İlk seferimize göre kusmadık ama başımız 10 şişe ateş viskisi içmiş gibi dönmeye başladık.
D : Bildiğiniz üzre 2020 yılındayız ve Harry' nin zamanına dönmemiz gerekiyor. Bu yüzden yaklaşın.
Deyip sakalının altından zaman döndürücüsünü çıkardı. Kitaptakinden anlaşılır bir farklılığı vardı. Yavaş yavaş dökülen o gümüş kumlar. Bir kaç defa döndürdü ve BAM. Nerdeyiz?
D : Aynı sokakta fakat yıllar öncesindeyiz kızlar. Tutunun.
Yine aynı his. Sanırım alışıyorum, kafa yapıyor.
D : Diagon Yoluna hoşgeldiniz.
N / Ns : Way anasını sayın seyircileeerr...
Olaylara aşırı hızlı girmeyeceğim kısa bir bölüm oldu geçiş bölümü gibi zaten bugün 3 bölüm attım yarın da atarım bi kaç tane.
Seviliyosunuz xoxox.
Votelayın bare.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkizim | Chasity Lily Potter
FanfictionYa yetimhanenin birindeki Deli Potterhead kız kendini Hogwarts'ta, ikizi Harry Potter' ın zamanına giderken bulursa ne olur? Eh, bir gözat derim.