Notu bulduğumdan bu yana bir kaç ay olmuştu ve 7. Yılımız bitiyordu. Dolu gözlerimi kırpıştırıp balo için elbilemi giydim.
Siyah saçlarımı dalgalandırıp önden biraz bırakarak yarısını hafif bir şekilde topladım. İnce bir eyeliner çekip rimel sürdüm. Hafif kırmızı bir ruj sürüp gümüş bir kolye taktım. Gümüş detaylı siyah topuklu ayakkabılarımı ve onunla uyumlu çantamı takıp Nora'ya döndüm.
Gümüş bir topuklu ayakkabı giymişti. Siyah uzun saçları beline dökülüyordu, gri gözlerini vurgulayacak gölgeli bir makyaj yapmıştı. Dudaklarına bir parlatıcı sürüp abartısız bir makyaj yapmıştı. Lilian'a döndüm.
Sarı saçlarını dağınık bir topuz yapıp krem ayakkabıları ve çantasını takmıştı. Sade bir makyaj yapıp gülümsedi. Derin bir nefes alıp balo salonuna ilerledim Draco siyah bir takım giymiş, saçlarını özenle düzeltmişti. Arkasındaki elini çıkarıp siyah bir gül uzattı bana. Gülümsedim ve bir elimle gülü, diğeri ile kolunu tuttum.
Eğlenmiş, yemiş, içmiş, dansetmiştik. Cübbelerimizi giyip keplerimizi taktık. 2-3 cümle söylemek için sırayla kürsüye çıkacaktık. "Ben çok birşey söylemek istemiyorum çünkü ağlarım. Biz burada iyisi ile kötüsü ile 7 yıl geçirdik. Hogwarts bir çok şeye tanık oldu. İlk büyülerimize, ilk düellolarımıza, hangi eve seçildiğimize, 4 büyüğe, Merlin'e. Yıllarca Jenerasyonlara ev sahipliği yaptı. 2. Büyücülük savaşına da. Büyümemize tanık oldu Hogwarts. Bizi büyüttü, geliştirdi. Şimdi sizin huzurunuzda başta 4 büyük olmak üzere geçmişteki müdür ve müdirelerimize, şuanki müdürümüz Profesör Dumbledore'a, müdür yardımcımız Profesör McGonagall'a, Şifacımız Madame Pomfrey'e, Profesör Grindelwald, Profesör Flitwick, Profesör Sprout, Hagrid ve Bay Filch'e teşekkür ederim. Siz olmasaydınız Hogwarts olmazdı. Siz olmasaydınız evimiz olmazdı. Siz olmasaydınız...biz olmazdık." Coşkulu bir alkış koptu. "Bu yüzden kadeh kaldırıyorum. 'Hogwarts'a ve onu Hogwarts yapanlara!' " yerime oturduğumda kürsüye Draco çıktı. "Chasity söylenecek başka hiçbirşey bırakmadı. Hogwarts benim için bir çok şey. Hogwarts benim için herşey. Dostlarımla burada tanıştım. Hayatımın aşkı ile burada tanıştım. İlklerimiz hep burda. Bu da burda olsun istedim. Chasity Lilius Potter, benimle evlenir misin?" Kadife siyah bir kutudan siyah bir yüzük çıkardı. Gözlerim dolarken kendimi konuşacakmış gibi hissetmiyordum. Sadece kafamı aşağı yukarı sallayabildim. Parmağıma yüzüğü takıp etrafında döndürdü. Kahkaha attım. Anlıma minik bir öpücük kondurunca Nora'a dönüp yüzüğümü gösterdim. Evleniyordum. Evleniyordum! Evleniyordum?
Dolu gözlerimle tek tek herkese sarıldım. Dumbledore'a bile. Büyü ile saklasak da omzuma ulaşmıştı zehir. Dönüp Hogwarts'a son bir kez baktım ve aklıma gelen şeyle gülümsedim. Yüzüğü inceleyip trene bindim. Hep oturduğumuz kompartımana geldiğimizde içerde salope lerin olduğunu farkettim. Tek kaşım havaya kalkarken sarıcadı ayağa kalktı. "Beyler buyrun içeri. Bence sığarız." Güldüm. Kimsede kımıldamamıştı zaten. Elimi kaldırıp yüzüğü gözüne soktum. "Nişanlım, benimle oturur. Teşekkürler. Şimdi, kompartımandan mı çıkarsın yoksa trenden mi atiyim?" Diğer sarı ayağa kalktı ve ağzını yaya yaya konuşmaya başladı. "Sen bizi kovağmağzsığn tamam ma?!" "Tamam by." Trenin diğer ucundaki kompartımana cisimledim. Hızlıca içeri geçtik. 3 kişi bir tarafa, 3 kişi bir tarafa oturunca bizde Draco ile bir örtü serip camın altına kurulduk. Kahkaha dolu bir yolculuğun ardından eve dönmüştük.
yazar notu:
Biliyorum siz bu hikayenin devamını bekliyorsunuz, ama açıkçası ben bu hikayeyi devam ettirmeyecegim. O yuzden uydurma bir son ve yarım kalmış duygularımla size bu bölümü sunuyorum. Chasity Lily Potter ve diger karakterler, benim için bir kitaptan fazlasıydı, bir parçamda. Böyle olmasını istemezdim ama gerçekten bu hikayeye devam edebileceğimi düşünmüyorum. Sevginiz ve ilginiz için çok teşekkür ederim. Sizi seviyorum <3.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkizim | Chasity Lily Potter
FanfictionYa yetimhanenin birindeki Deli Potterhead kız kendini Hogwarts'ta, ikizi Harry Potter' ın zamanına giderken bulursa ne olur? Eh, bir gözat derim.