16.Liars and Cheaters (Carl)

109 5 6
                                    

Ik gooide hem zijn tent uit en zag de angst in Lily's ogen. Hij rolde door de modder en ik liep stamp voetend naar hem toe. Ik zag dat Matthew naar buiten gekomen was en me aanstaarde. Ik trok Nathan omhoog en sloeg hem met mijn vuist op zijn oog. Hij viel terug in de modder en het spatte alle kanten op. Lily gilde even en ik keek boos naar haar om. Toen was ze stil en plofte er iemand boven op me. Ik probeerde me los te wurmen van de armen die om me heen geslagen waren. Ik draaide met mijn hoofd rond en zag dat het Mike was. Ondertussen stond iedereen om me heen en voelde ik dat de situatie een beetje gênant werd. Nathan lag met een bloedend oog op de grond in de modder en Mike probeerde me onder controle te krijgen.
Ik stopte met bewegen en Mike ging van me af.
'Wat mankeert je man?' vroeg hij.
Ik keek hem woedend aan en Lara schuilde zelfs achter Mike. Ik rende op Mike af en pakte vlug zijn pistool van achter zijn rug. Ik richtte het op hem en keek om naar Nathan, die me boos aankeek.
'Lily heeft me bedrogen met hem.' riep ik.
'Waarschijnlijk had ze daar een reden voor, Carl.' zei Nathan tegen me en ik hoorde een stem in me dat ik hem moest stoppen. Ik richtte mijn pistool op hem en liet de trekker overgaan. Er klonk een schot en een gil van Lily. Ze begon te huilen en ik versteende. Mike rende naar me toe en trok het pistool uit mijn handen, maar ik deed helemaal niks. Ik stond gewoon te staren naar wat ik had gedaan en Lara en Darlene renden naar Nathan toe. 
'Ik kan jullie helpen. Ik heb een E.H.B.O koffer en ik ben een dokters assistente.' riep Julia. 
Julia rende naar haar tent en kwam met de koffer weer naar buiten. Ze plofte naast Nathan neer in de modder en ze hielpen Nathan naar binnen in de grootste tent. Hij was niet meer bij, maar ik wist dat hij het weer eens ging overleven. Net als hij vroeger een keer deed. Toen haatte ik hem nog niet.

(2 jaar voor de uitbraak)
Ik kwam op school aan en zat net als Nathan en Lily in het examen jaar. Toen ik naar binnen liep zag ik Lily en Nathan al samen zitten. Toen hadden ze nog verkering en was ik jaloers op hem. Het ging later uit, omdat hij een ander meisje leuker vond. Dat meisje vond hem niks en toen hij terug naar Lily wou had ik haar. 
Deze dag was anders. De jaloezie stak boven mijzelf uit en ik wilde Lily zo graag voor mezelf. In de pauze liep ik door de gang van de school en zag een poetskar staan. Ik pakte de zwabber en maakte de vloer naast Nathans tafel helemaal nat. Toen de les begon zat ik klaar voor het moment. Hij liep naar zijn stoel en viel met zijn hoofd op de tafel. Hij rolde door naar de grond en ik bleef bewegeloos zitten. Lily zat naast hem en er kwam bloed uit zijn oor. Twee dagen later mocht hij weer uit het ziekenhuis komen. Hij had mazzel zei de dokter. De schoonmaakster kreeg een boete en moest  weken thuis blijven. Zo schuldig voelde ik me nog nooit.

Ik zat voor mijn tent en Lily zat naast me. Ik voelde me nu niet schuldig over wat ik had gedaan. Hij verdient het om te sterven. Hij maakt het uit en krijgt haar ook nog terug. Dat pik ik echt niet, al helemaal niet nu. Ik heb haar nu en hij krijgt haar nu niet terug, nooit!
Lily keek me bedroeft aan.
'Wat is er?' vroeg ik haar.
'Je wilde hem vermoorden. Alweer?'
'Hoezo alweer?'
'Ik weet dat jij het toen ook was. Ik dacht dat je was veranderd. Dat ben je dus echt niet.'
Ze stond op en liep de tent uit.
'Waar ga je naar toe?'
'Naar Nathan, dat is de enige die echt op me verliefd is.'
'Dat is niet waar!' riep ik en we stonden nu oog in oog buiten onze tent.
'Het is waar, Carl. Ik ben helemaal klaar met je.'
Ze liep van me weg en verdween de tent in waar Nathan lag. Ik liep terug naar mijn tent en pakte mijn spullen in. Ik had mijn rugtas vol gepakt en liep weg van het kamp. Ik hoorde een tent opengaan en zag dat Darlene achter me stond. Ik draaide me om en ze keek me verward aan.
'Wat is er?'
'Je vlucht voor je angsten. Dat is niet wat je moet doen. Als dit is hoe het moest gaan dan is dat zo, maar dan ga je niet weg.'
'Dat bepaal ik altijd nog zelf, Darlene.'
'Nee, het lot bepaald en die geeft je keuzes. Maak alsjeblieft de goede.'
Ze verdween weer in haar tent en ik werd alleen maar bozer van haar verhaal. Als ik zou gaan, liet ik Lily in de steek en als ik blijf moet ik van Nathan af. Ik wil haar niet nog meer kwetsen en mijn besluit staat vast.

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cast:

Starring

Gary Weeks as Mike Welles

Rachel Shelley as Darlene Carter

Juliana Harkavy as Lara

Cameron Deane Stewart as Nathan

Gary Lightbody as Carl

Julian Morris as Matthew

Also Starring

Kyla Kennedy as Maggy Carter

Brina Palencia as Lily

Daniel Thomas May as Cooper

Carol Lane Tresan as Julia

Guest Starring

None

* = Not Appearing (Niet te zien)

** = Flashback

Deaths:

Geen

Dark WorldWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu