19.rész

778 31 4
                                    

,,Éles fogaimat még a sípcsontjába is belemélyesztettem."
-Na most lett elegem belőled te korcs!-mondta idegesen majd az oldalamba rúgott én pedig a falnak csapódtam. A földön feküdve visszaváltoztam és már nem volt semmire se erőm.-Na gyere csak ide-indult meg felém.-Kell a véred-vigyorgott gonoszan. Felhúzott magához majd mivel észlelte, hogy semmi erőm nem maradt az egyik kezével a derekamat fogta hogy el ne essek, a másikkal pedig a nyakam egyik oldalát.
-Kár ezért a szép pofiért. De mivel ilyen csúnyán megharaptál kiszívom az összes véredet!-nevetett fel gúnyosan majd hirtelen éles fogait a nyakamba vájta. Már amikor kicsit szédültem, az összes erőmet össze szedve ellöktem magamtól. Mivel erre nem számított ő a szoba másik felébe a falnak csapódott én pedig a földre estem.
-Ahogy elnézem nem nagyon akarsz meghalni-morogta. Majd megint ott termett mellettem. A fogait újra a bőrömbe mélyesztette.De ekkor meghallottam azt a hangot ami Tylertől is megóvott.

-Engedd el most azonnal!-mérhetetlen dühöt véltem felcsendülni Klaus hangjában

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

-Engedd el most azonnal!-mérhetetlen dühöt véltem felcsendülni Klaus hangjában. Ekkor az illető feltépte a nyakam.
-Kérésed számomra parancs-majd vissza nézett rám.-Még találkozunk-azonnal eltűnt. Klaus egy pillanat alatt ott termett mellettem. Beleharapott a csuklójába és a számhoz tette. Az ölébe húzott és ekkor éreztem meg vére izét a számba. Már az ájulás szélén voltam.-Ne hagyj itt-mondta majd megcsókolt.-Szeretlek-suttogta.
-Én is-majd a szemem lecsukódott. De nem haltam meg. Valahogy ezt éreztem.

-Vajon hall minket?-kérdezte egy nagyon ismerős hang. Talán Rebekah volt az. Nagy nehezen elkezdtem kinyitni a szemem. Ott álltak körülöttem.
-Mi történt?-fogtam a fejem mert fájt.
-Hát kicsit majdnem meghaltál-mondta Enzo.
-Ha fáj a fejed az azért van mert túl sokszor változtál át. Mivel te nem szoktál neked az egy is sok nemhogy mellé még a varázslás-húzta a száját másik bátyám, Denisz.
-Hogy érzed magad?-ült le mellém Rebekah.
-Egész jól azt leszámítva hogy ketté szakad a fejem és nagyon éhes vagyok-mondtam rájuk nézve.
-Azt mondtátok nem vámpír!-döbbent le Enzo.
-Nem is az. Csak szimplán nem evett több napja szinte semmit-nyugtatta meg Elijah.
-De ki volt az a férfi?-intéztem szavaim Klaushoz aki végig engem nézett. 
-Marcel Gerard. New Orleans feje. Vagyis ő azt hiszi. De most, hogy úgy döntöttem itt maradunk vissza veszem azt ami az enyém. Végre megint én uralom majd a városomat-mondta. A többiek pedig tökre megörültek.
-De mi lesz apánkkal?-kérdezte Kol az ajtón belépve. Egy tálca volt a kezében amin volt egy nagy tányér tojás mellé vajas pirítós, kakaóval.
-Egy jó ideje nem láttam és nem is hallottam róla. Szóval nem lesz semmi baj. Főleg ha a család összetart-nézett rájuk Klaus.
-Rendben. Jó étvágyat-tette le elém a tálcát a legifjabb testvér.
-Köszi-mosolyodtam el.
-Na, mi addig lemegyünk. Ha jobban vagy gyere le te is-mondta Denisz és egy puszit nyomott a fejem tetejére és a többiekkel együtt elindultak az ajtó felé. Klaus itt maradt velem. De még mindig ott ácsorgott az ablak előtt. Majd egyszer csak elindult felém, oda ült mellém. Mosolyogva néztem a szemébe.
-Na akkor mi lesz a randival?-húzta nagy mosolyra a száját.
-Hmm...-gondolkodtam el.-Milyen randi?-nevettem fel. Ő is így tett.
-Nem is emlékszel?-nézett a szemebe.
-Dehogynem-mondtam mire az arcán mintha egy kis megnyugvás futott volna át.-Mindenre-tettem hozzá.
-Oh értem. Már rég meg kellett volna tennem valamit-mondta miután végeztem a kajámmal. A tálcát elvette tőlem és az éjjeliszekrényre tette.
-Tényleg? És mit?-kíváncsiskodtam. De erre nem válaszolt csak ott termet előttem, letérdelt az ágy mellé. Óvatosan a kezét az arcomra tette és lassan közelebb hajolt. Nagy meglepetésére átkaroltam a nyakát.

Vajon el csattan az a csók? Mi fog történni köztük?

Zavaros Szerelem és Ragyogás (Szünetel!!)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ