,,Ekkor kopogtak." Rebekah nyitott be.
-Mi van húgom?-morgott szem forgatva a hibrid.
-Bocsi. Nem fontos, ráér. Nem is zavarok-ment ki. Kicsit se gondolta túl, de kihasználta az alkalmat hogy őt figyeltem és szenvedélyesen megcsókolt. Amit a hajába túrva viszonoztam. Erre a tevékenységemre belemorgott a csókunkba. A combom alá nyúlt és felkapott az ölébe. Levegőhiány miatt elváltunk.
-Ki tudod használni az alkalmat-céloztam arra hogy kezei pont a fenekemen voltak. Elmosolyodott és belemarkolt. Kicsit zavarba jöttem.
-Ezentúl többször kéne így lenned-nevetett majd ismét ajkaimra tapadt. Csak addig váltunk el egymástól míg levettem a felsőm. Ledobott az ágyra és lekapta rólam a gatyát. Mikor már mind a kettőnkön fehérnemű volt, végig nézett rajtam.
-Klaus csak nem baj van?-kérdeztem tőle egy nagy mosollyal az arcomon és átkaroltam a nyakát.
-Mm...Baby-morogta mikor már a nyakát puszilgattam.-Nem birok magammal. Túl jó nő vagy-nyögte ki, mire én még jobb kedvre derültem, és finoman megharaptam a nyakát.
-De csak a tiéd-néztem a szemébe, ő pedig egyik kezével kikapcsolta a melltartóm csatját és eldobta.
-Még szerencse-mondta és ismét szenvedélyesen és egyre vadabbul csókolóztunk. Majd megtörtént.
-Ugye eljössz velem fürdeni Babó?-néztem rá hasra fordulva. Átkarolt és megcsókoltam.
-Neked bármit Béb-adott egy puszit a homlokomra. Elindultunk hát pancsizni. Megengedte a kádat meleg vízzel és a kedvemért még habfürdőt is csinált. Hajamat laza kontyba fogtam és beszálltam mellé.-Szeretlek édesem-húzott magára.
-Én is-csókoltam meg. Miután a tisztálkodással megvoltunk, pizsinek egy bugyit és Klaus egyik pólóját vettem fel.
-Hogy lehet az hogy neked jobban állnak a ruháim, mint nekem?-kérdezte előttem állva. Megvontam a vállam és bedőltem az ágyba.
-Jössz? Vagy aludjak nélküled?-néztem fel rá. Nagy mosollyal helyezkedett el mellettem. Szorosan hozzábújtam és már el is aludtam. Reggel Rebekah keltegetett.-Hmm?-morogtam és hunyorogva néztem a lányt.
-Gondoltam felkeltelek. Már egy óra van-mosolygott kedvesen.
-Jézusom-pattantam ki az ágyból.-Köszi hogy felébresztettél, de Klaus merre van?-kezdtem el forgolódni.
-Valamerre táplálkoznak-rántotta meg a vállát.-Amúgy nincs mit. Na de én megyek is-indult el az ajtó felé.-Két óra múlva tali a Rousseau's-ba-pillantott vissza és felém mutatott. Majd ott sem volt. Gyorsan felöltöztem és egy kis cetlin hagytam neki egy üzenetet: ,,Haza mentem, majd jövök. Szeretlek. Anna." Letettem az éjjeliszekrényére és felkaptam a cipőm. Pár másodperc alatt már otthon is voltam. Teljesen kiment a fejemből hogy nem tudok bemenni, ezért kopogtam. Denisz nyitott ajtót.
-Szia húgi. Mizu?-kérdezte miután megölelt és arrébb állt hogy be tudjak menni.
-Szia. Betudnál hívni? Sok minden történt az elmúlt 2 napban-hajtottam le a fejemet.
-Öhh, oké-sóhajtott.-Gyere be-becsukta utánam az ajtót majd leültünk a nappaliba.
-Tegnap előtt Kol meg akarta kérni Davina kezét, de leszúrták egy fehér tölgyfa karóval. Muszáj volt megmentenem. Klaus megjelent Fell's Churchbe és visszahoztak ide. De tudod milyenek az ősök és megitatott a vérével, ami nem használt, mert csak még rosszabbul voltam. Meghaltam-néztem a szemébe és folytattam.-Egy kedves lány fogadott és segített visszajönni. De azt mondta hogy ha ezt választom biztos hogy beteljesül a tribrid átkom. Sajnálom-nem válaszolt csak magához ölelt.
-Nem haragszom, nincs semmi baj-simogatta a hátamat.-Mindig is tudtam hogy jószívű vagy. És ez nagyon becsületes dolog-tolt el magától és a szemembe nézett.-És mi lett a vége?-már jókedvűen mosolygott.
-Hát Kol él és virul. Tegnap este megkérte Davina kezét és most mi szervezzük a lányokkal-majd egy hosszabb beszélgetés után észleltem hogy fél órám maradt a találkozóig.-Ha nem baj én most átöltözök és megyek a megbeszélt helyre.
-Rendben. Csak ügyesen-ölelt meg és adott egy puszit a fejem tetejére. Én is adtam neki egyet az arcára.-Vigyázz magadra-nézett a szemembe.
-Te is-mondtam és már indultam fel a szobámba. Egy kisebb táskába dobtam egy kis füzetet meg mellé tollat és ceruzát. Mivel nagyon meleg volt ezért egy farmer rövidnadrágra és egy fekete trikóra esett a választásom. Meg mellé elővettem egy sötétebb virágos lenge inget. Bevittem a fürdőbe magammal őket, meg a tiszta fehérneműmet. Siettem a fürdéssel.Felöltöztem és a hajamat kifésültem és feltettem a fejem tetejére kedvenc napszemüvegem.
Felvettem a sportcipőm, a táskámat és a kocsikulcsommal a kezembe kapva, indultam el. Még egy gyors ölelés belefért, de már így is szerintem el fogok késni. Egyből a bár felé vettem az utamat. Belépve a lányok már vártak. Egy köszönő ölelés után, rendeltem magamnak egy erős kávét és neki álltunk. Miután nagyjából mindent megbeszéltünk feltettem Caminak egy igen furcsa kérdést.
-Nincs nálatok felvétel? Mert ez mégis közelebb van mint a Grill-kicsit meglepődött, de egyből válaszolt.
-De igen a másik pultos felmondott és így egyedül vagyok. De ha szeretnéd akkor holnap reggel lehetsz te és délután meg leváltalak. Vagy reggel leszek én, te pedig majd bejössz megfigyelőnek kettő fele és utána te leszel-ötletel.
-A második opció megfelel. Köszönöm-mosolyogtam a lányra hálásan.Vajon Klaus mit szó ehez? Milyen lesz Davina és a többi lány ruhája?
Sajnálom hogy nem volt rész, de szinte semmi ötletem nem volt és most egy kis pihenés után újra neki látok a dolgoknak. De ha valakit érdekel van két megkezdett sztorim is. Az egyik Kol a másik pedig Elijah FF. De szerintem ezek csak akkor látnak napvilágot, ha ezzel és azokkal is végeztem. Ha van rá érdeklődés. Kommiba írjátok meg a véleményeteket és az alapján majd eldöntöm hogy kirakjam vagy ne. Köszönöm a türelmeteket és hogy még érdekel titeket ez a történet. Megpróbálok aktívabb lenni.
YOU ARE READING
Zavaros Szerelem és Ragyogás (Szünetel!!)
Vampire,,-Sajnálom, de nem tehetem- fordult el tőlem. Hátat fordított nekem. -Mi az hogy nem?-keltem ki magamból.-Mikor érdekelte a Nagy Niklaus Mikaelsont bárki vagy bármi? Te nem ugyan az vagy mint régen. -Miért? Mert megváltoztam? Vagy mert te megválto...