Hari yang dinanti-nantikan sudah tiba. Tibalah hari penyampai hadiah bagi para pemenang. Dan yang pastinya ditunggu-tunggu oleh semua orang ialah (Athlete Award) Anugerah Olahragawan, Anugerah Olahragawati, ( Academy Award) Anugerah Akademi Lelaki dan Anugerah Akademi Perempuan . Saat yang berdebar-debar bagi semua orang. Semua peserta dari pelbagai negara berkumpul di majlis penganugerahan itu. Nadia dan Adam tidak terkecuali daripada majlis itu. Nadia memakai pakaian yang dibeli oleh Alya and the gengs! Adam juga segak dalam pakaian kasualnya.
Nadia pula segak dalam gaun dress panjang berwarna merah.
Mereka berjalan bersama-sama ke dewan utama hotel itu. Saat mereka masuk, semua orang melihat mereka. Bagai pinang dibelah dua. Itu sahaja gambaran yang dapat digunakan untuk pasangan ini. Sama cantik sama hensem. Tetamu lelaki melihat Nadia manakala tetamu perempuan melihat Adam. Majlis bermula pada jam 8 malam. Pengacara memulakan majlis dengan ucapan kata-kata aluan. Majlis diteruskan dengan ucapan wakil daripada ratu Elizabeth II. Patutlah tadi sewaktu Nadia dan Adam ingin memasuki dewan, mereka diperiksa secara ketat.Selepas ucapan perasmian wakil ratu Elizabeth II itu, majlis diteruskan dengan persembahan koir dan tarian. Kemudian mereka menikmati hidangan. Bagi peserta dari agama islam telah disediakan makanan yang halal oleh pihak hotel. Adam dan Nadia menikmati makanan itu sambil berborak kosong. Semasa semua orang sedang menikmati hidangan, majlis diteruskan dengan penyampaian hadiah untuk setiap acara dan kategori yang dipertandingkan.
Untuk sukan, Nadia memenangi tempat pertama bagi acara 100 meter, lompat jauh, lompat kijang dan lompat tinggi manakala Adam memenangi tempat pertama dalam 100 meter, 200 meter, lompat jauh dan lompat tinggi serta lontar peluru. Bagi kategori pengetahuan am pula Nadia menjadi johan dalam sejarah, tokoh dan ekonomi manakala Adam pula menjadi johan dalam tokoh, ekonomi dan politik.
"We now will announce the awards that all participants are waiting for" kata pengacara majlis itu memulakan bicara.
Adam dan Nadia berhenti makan lalu memberi sepenuh perhatian kepada apa yang bakal disampaikan oleh pengacara majlis.
" Did Italy which is the winner of the series can hold out in sports? and did China which is the winner of the series can hold out in General Knowledge?" pengacara majlis itu mula bermain tarik tali soalan.
YOU ARE READING
ABANG PENGAWAS GARANG ✔ { Editing}
Romance🏅Ranking🏅 🏆BEST ROMANCE IN ETHEREAL AWARD 2020 🏆TOP 3 TEEN FICTION IN EMBRASE AWARD 2020 🏆BEST ROMANCE IN PATAHAN RANTING 2020 🏆BEST HERO IN PATAHAN RANTING 2020 🏆TOP 2 ROMANCE IN ROYAL AWARD 2020 🏆BEST ROMANCE IN EMERALD AWARD 2020 🏆THE CE...