Angkasa Cinta 💌Meneroka angkasa lepas adalah impian seorang gadis yang bernama Hailey Handerson ketika dia berumur 12 tahun.
Walaupun sesetengah orang mengatakan bahawa wanita tidak cukup gagah untuk bertahan latihan fizikal dan mental yang amat mencabar namun seramai 54 orang wanita telah pun berbuat demikian.
Dia tahu bukan semudah untuk menjadi seorang angkasawan tetapi demi mengajar impiannya dia sanggup melakukan semuanya dan pada masa yang sama dia ingin membanggakan ibunya.
Hailey Henderson antara salah satunya yang telah dipilih daripada 500 permohonon untuk menjalani program latihan angkasawan dan itu merupakan satu titik permulaan baharu dalam hidupnya untuk menjalani latihan yang agak mencabar.
Aiden Luke Stafford.Pemimpin angkasawan yang pernah memecah rekod misi solo pertama angkasawan lelaki dan penerbangan solonya juga masih kekal sehingga kini.
Aiden diarahkan untuk menjadi instructor kepada Hailey dan melatihnya untuk melepasi ujian fizikal NASA kelas 1.
Namun sebaik sahaja Hailey lulus ujian fizikal NASA kelas 1 secara mengejut pengarah program angkasawan negara menyuruh Hailey untuk menjalankan penerbangan percubaan sedangkan dia belum membuat ujian fizikal pemandu jet pejuang kelas 1.
Masalah ini merumitkan keadaan dan menimbulkan perasaan risau di dalam hati Aiden.Semakin lama latihan yang diberikan kepada Hailey terlalu berat dan sebagai instructor,Aiden bertindak untuk menyelematkan Hailey dari keadaan itu.
Apa yang terjadi apabila Hailey diberikan satu misi solo yang dinamakan projek penerbangan Mercury dan jika dia lulus melaksanakan misi itu maka dia akan dinaikkan taraf daripada pelatih angkasawan kepada angkasawan yang sah.
Dan apa pula yang bakal berlaku apabila Aiden Luke sanggup berisiko hanya kerana dia tidak mahu membiarkan Hailey melaksanakan misi yang berbahaya itu dengan seorang diri?
"Dont measure the distance,measure my love"
Jemput baca🙆
Genre:Science Fiction/Romance
YOU ARE READING
Bᴇ Mʏ Lᴀsᴛ Vᴀʟᴇɴᴛɪɴᴇ ✔ [COMPLETED]
RomanceHIGHEST RANKING #NO.1 In Action #NO.1 In Malay Our love is a journey.Starting at forever,ending at never🌷 *** Walau apapun yang terjadi, Noah Luke pernah berjanji yang dia tidak akan pernah meninggalkan orang yang tersayang dalam hidupnya. Dialah H...