***
"Hottie pie!belikan saya spaghetti," jerit Hana dari tingkat atas.
"MCD!"
"Macaroni!"
"Burger!"
"Satu lagi. Wait hubby. Let me list it first. Ala lupa lah pula," Hana sudah mulain kegeraman. Umur aku ni kira mudah lagi tapi boleh jadi pelupa. Hana mendengus geram.
Noah menggeleng kepalanya perlahan.
Nak buat macam mana kalau isteri mengidam ni memang tak boleh lawanlah, getusnya dalam hati."Sayang...kan makanan tu tak baik untuk kesihatan baby dalam perut tu...pilih yang lain lagi. You cant eat that food. Ada yang spicy pula tu. Suami mana yang tak risau,"
perut isterinya diusap perlahan."Jadi? awak nak biarkan saya tak makan? ala hubby awak tak kesiankan saya ke? dari malam punya semalam lagi saya craving tau. Yang spicy tu tak payahlah pilih. Lagipun saya memang tak suka makan pedas. Tapi sayang...I really want all this food right now. Please...please...sayang...." Hana mengerdipkan matanya beberapa kali.
"Awak tak takut gemuk?"
Pandangan Hana terus berubah secara drastik. Rasa macam nak jadi langsuir pula hari ini sebab ada yang nak minta kena makan ni. Eh jap langsuir makan orang ke?
"Ni semua awak punya salah lah. If Im not pregnant manalah I craving! hisy! kalau saya gemuk pun masih isteri awak jugakan?melainkan kalau awak dah tak suka bila tengok saya gemuk macam giant," Hana memberikan jelingan tajam. Apalah nasib kita yang perempuan ni. Bertabahlah ya.
Pandai-pandailah cari suami yang faham akan keadaan kita semasa mengandung.
Kalau diorang buat buat tak faham ambil je frying pan lepas tu kasih hempuk dekat kepala diorang."Ala salah husband pula. Salah sayang lah tu. Ni iman lelaki ni kadang kadang tak kuat tau. Mudah jatuh cinta dengan mana mana gadis. Tapi kalau sayang gemuk pun hubby tak akan pergi dekat perempuan lain sebab sayang tetap cantik di depan mata husband sayang ni," Noah mengenyitkan matanya.
"Ele...puji tak ikhlas je. Baiklah I tak nak makan dah semua tu. Just buy me milk and some fruit. Kalau saya makan semua tu pun I tak nak gemuk. I nak sentiasa lawa depan suami I. Supaya tak ada minah yang cuba nak ngorat awak. Okey hubby?" Hana mengerdipkan matanya beberapa kali.
Sudahlah encik suami ni hot takkan lah isteri dia pula tak hot.Noah mencuit hidung isterinya."You know what sayang? sayang nampak hot tau bila tengah pregnant ni. Haha. Tak apa kan kalau hari-hari macam ni?" ayat terakhir sengaja diperlahankan Noah.
"You nak I pregnant everyday? husband pernah rasa penyepak sayang ke? Kalau belum sini," Hana menahan geram. Nasib baiklah Niel ada kat bawah. Kalau tak anak tu lagi yang akan support papa dia ni.
Maklumlah nak adik banyak. Heih.
YOU ARE READING
Bᴇ Mʏ Lᴀsᴛ Vᴀʟᴇɴᴛɪɴᴇ ✔ [COMPLETED]
RomanceHIGHEST RANKING #NO.1 In Action #NO.1 In Malay Our love is a journey.Starting at forever,ending at never🌷 *** Walau apapun yang terjadi, Noah Luke pernah berjanji yang dia tidak akan pernah meninggalkan orang yang tersayang dalam hidupnya. Dialah H...