Egy rövid nadrágot vettem fel egy pólóvalA hajamat felkontyoltam és ,felvettem a fekete Vans cipőmet.
- Hugi ez neked csinos?- nézett végig rajtam Gergő mikor lementem.
- Nekem megfelel - vontam vállat.
- Mia legyen már egy kis kedved , gyere megmutatom mit vegyél fel- fogta meg a kezem és felfelé huzott a szobámba.
- Nincs kedvem ujra átöltözni- mondtam.
Felérve a szobába Gergő egyenest a gordrobómba ment és a ruháim között keresgélt.
- Na ezeket vedd fel!- adta át nekem a ruhákat.
- Jól van!- forgattam a szemem.Gergő kiment a szobából én meg átöltöztem.
- Mehetünk !- mondtam leérve.
- Igy már jobb!- nézett végig rajtam.
Kimentünk a házból, be zártuk az ajtót majd elindultunk várost nézni .
Persze a térkép segitségével...
Lassan sétáltunk a városba és előszőr az uj sulinkhoz mentünk.
Kivülről megfigyeltük aztán meg , tovább sétáltunk.
Gergő kapott egy üzenetet azóta meg folyton irogat, már kezd idegesiteni.- Kivel beszélsz?- kérdeztem.
- Hát a tegnap bevettek az osztálycsoportba , amelyikbe fogok járni és azokkal beszélgetünk , már jól összehaverkodtam pár
fiuval...- mondta felsem nézve a telefonjából.- Örülök , én még nem is ismerek senkit- hajtottam le a fejem.
- Nyugi , majd lessznek. barátaid !- tette el a telefonját és az egyik kezét áttette a vállamon.
- Remélem...- motyogtam.
- Mitszolnál ha beülnénk a Starbucksba?- mutatott a töllünk nem messze lévő kávézóra.