26.

339 14 1
                                    

   Ma van November  29., szombat , vagyis anya születésnapja.
  Reggel mikor felkeltem rendbeszedtem magam és felöltöztem...

  Reggel mikor felkeltem rendbeszedtem magam és felöltöztem

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

   Anyáék már munkába voltak bátyus meg még aludt...
   Lemenve az emeletről, leakasztottam a fogasról a kabátom és felvettem magamra.
  Felhuztam az egyik cipőmet és felkaptam a vallamra a táskám.
        Kilépve  a házból elindultam a pláza felé.

    Megérkezve  a plázába sorban jártam fel az üzleteket valami ajandékot keresve anyának...
Utálok ajándékot vásárolni soha nem tudom hogy mit vegyek...
    Bementem egy könyves üzletbe is, ahol egyenest a tudomanyos könyveket kerestem.
Anya nagyon szeriti az ilyeneket...
Vegül tanáltam is egy állatorvosi könyvet amit meg is vedtem.
   Elhagyva a plázát egy virágüzletbe  mentem és megkértem a virágost, hogy csináljon egy dobózt tele fehér rózsával , mivel az anya kedvence.
    Aztán haza indultam, de utközben még beugrottam egy élemiszer üzletbe ,a torta  hozzávalókért. Mivel szeretnék sütni egyet.
  Miután haza értem , a virágot letetem a nappaliban lévő üvegasztalra.
Aztán pedig a könyvet becsomagoltam és tettem rá egy masnit.

    Miután mindez megvolt , a konyhába mentem és hozzá fogtam a tortát késziteni.
  Éppen a tojast választottam szét mikor Gergő lépett be a konyhaba.

- Jo reggelt!- köszöntem.

- Köszi ,neked is ! Latom te ma korai voltál- nyomott egy puszit a fejemre

- Igen, már voltam bevásárolni most pedig tortát fogok sütni...- meséltem.

- Jó hangzik! Miután ittam egy kávét én is megyek venni valamit anyának- főzött magának le kávét.

- Rendben!- mondtam és közben elővettem a habverőt.

   Miután sikeresen kivertem a  tojás feherjét habbá. Tettem bele lisztet és kakaóport.
Majd elosztva harom tepsibe egyenlően a habot beraktam sülni.
      Mig sült a piskóta , egy talkába olvasztottam tejszinben csokit. Majd kivittem hülni...
   Mikor kész lett a piskóta , kivettem a tepsiből es azt is hagytam kihülni.

    Miután meghült a piskóta is és a csoki is.  Vertem fell tejszinhabot és belekavartam a csokit is...
Aztán bekentem a piskóták közé a krémet és tettem bele fagyasztott erdei gyümölcs darabokat .
   Mikor sikeresen összeraktam a dolgokat és a mosatlant is betettem a mosogatógépbe, majd  a nappaliba mentem és ledöltem a kanapéra.
   És az insta oldalamat keztem nézegenit ....

   Bátyus is haza jöt a vásárlasbol es ő is odaült mellém . Vartuk hogy megjöjjenek anyáék.
  Mikor halodtuk hogy leparkolaz autó , gyorsan előkkaptam a tortat a hütőből és beleszurtam a  39 es gyertyát , majd meggyújtottam.
   És Gergővel megáltunk a nappaliban anyáékat várva.
  
    

-  Boldog Születésnapot!- kialtottuk amint anya belépett .

- Köszönöm dragáim! - jött anya közelebb hozzánk és megpuszilt minket.

- Kivanj valami és fujd el- mondtam.

    Anya gondolt valamire majd elfujta. A tortát letettem az asztalra és a megfogva az ajándekot atadtam anyának.

- Mondtam mar többször, hogy ne vegyetek nekem semmit !- nezett ránk anya.

- De megérdemled mert te vagy a világ legjobb anyukája!- mondta Gergő.

- Köszönöm!- vette el töllünk az ajándékokat majd lerakta az asztalra és megölet minket egyszerre.

  Leültünk ebédelni , utána pedig felvagtuk a tortát.

- Ez nagyon finom!- mondta apa.

- Tényleg hugi, ez  mennyei!- mondta Gergő.

- Örülök hogy izlik!- mosolyogtam.

  

Vissza húz a múlt !...Où les histoires vivent. Découvrez maintenant