A második órán az oszi , felolvasta az órarendet és mi meg leirtuk .
Mikor kicsengettek, a lányokkal elköszöntünk a többiektől, majd le indultunk a másadikról.
A folyoson elhaladt melletünk két lány , akik miniszoknyában meg haspólóba , 3 kg vakolattal a fejükön voltak, biztos a suli k*vái, és elléggé hangosan beszélgettek ahhoz, hogy meghaljam mit mondanak.- Láttad az az új fiú a suliban?- kérdezte az egyik.
- Aham, olyan szép...- mondta a másik.
- Az hallóttam, hogy Gergőnek hivják...
A beszélgetést nem csak én hallottam , hanem Alexa és Laura is.
- Hé , lányok!- állitotta meg őket Alexa.
- Igen?- nézetek rá a lányok lenézően.
- Száljatok le Gergőről !- mondta Alexa.
- Haha... és miért ki vagy te?- kérdezte az egyik.
- A barátnője!
- Na az biztos nem , nem nézne rá se az ilyenekre mint te- mondta a szőke cica baba.
Én meg Laura csak figyeltük őket de nem avatkoztunk bele... a veszekedésbe.
- Rátok mégúgysem nézne - vágott vissza Alexa.
Közben a folyosó végén megjelen a bátyám, Ricsi és Erick .
- Nézd ott jön!- mondt a szőke.
- Most mondtam hogy szálj le róla , ő az enyém !- fogtam meg Alexa a karját a csajnak és mérgesen nézett rá.
- Bizonyisd be!- püffögött.
Közben a fiuk mellénk értek. Alexa pedig megindult a bátyám felé és megcsókólta.
A lányok végig nézték a jelenetett, majd a csók után , hátatforditva elindultak.
A fiukkal kiléptünk a suliból, majd sétálva elindultunk a Starbucksba.
Közben pedig megcsörrent a telóm. Elővettem az oldal táskámból és felvettem.- Szia!- köszöntem.
- Szia , picur! Micsi?- kérdezte Ádám.
- Most jöttünk el a suliból , és megyünk a Starbucksba ... Te?
- Nekem is nemrég volt vége az órámnak. Milyen volt az első nap a suliban?
- Minden rendben volt! Gergő itt is a suli menőjévé vált, már majdnem össze is kaptak rajta - mondtam nevetve mire Gergő felém kapta tekintetét.
- Hát ez már nem ujdonság ... túl jóképű , hogyne lenne menő?!- mondta Ádám.
- Neked milyen volt a napod?
- Hát egy kicsit fura , tudod nem teljes a banda Gergő nélkül- mondta.
- Majd megszokjátok- biztattam.
- Hát igen... na de most leteszem mert még lessz egy órám. Érezétek jól magatokat, és vigyázz magadra, szia!- mondta.
- Te is ! Szia- mondtam de már nem hallotta meg mert kinyomta .
- Ki volt az?- kérdezte Gergő.
- Ádám - modtam és a zsebembe süjesztettem a telefonom.
- Minden oké ?- kérdezte.
- Aham!- bológattam.
Megérkezve a kávézóba , leadtuk a rendelésünket.
- Este lesz egy házi buli, ki jön?- kérdezte Erick.
-Én!- nyujtották fel mind a kezüket .
- Mia?- néztek rám.
- Jön!- vágta rá Ricsi és értetlenül néztem rá.
- Nem te fogod eldönteni!- mondtam.
- Tudom hogy fogsz jönni!- bologatott.
- Még meglátom !
Miközben beszélgetünk , meghozták a rendelésünket is.
Hazaérve anyáek már itthon voltak, ettünk , aztán a szobámba mentem.
A gardróban kezdtem nézelődni a ruháim között,hogy mit vregyek fel , egy ki idő után meg is leltem.
Később kimentem a teraszra és hozzáfogtam olvasni, majd bealudtam...- Hugi , készülődj mert mindjárt indulunk!- keltett fel Gergő.
- Oké!- másztam ki a függőágyból.
Felmentem a szobámba és felvettem az előkészitett ruhám.
Miután felöltöztem, felkontyoltam a hajam , Előkerestem az orr pirsingemet és beraktam, majd felvettem a fehér Adidas cipőmet.
A telefonomat felkapva az ágyamról a börkabátom zsebébe sülyeztettem , majd lementem a nappaliba.Gergő már várt... Elköszöntünk anyáéktol majd elindultunk...