A temetőből mi is a terem felé indultunk. Megérkezve kiszáltunk a kocsiból, majd bementünk a terembe, ahol nagyban folyt már a buli.
Az érkezésünkre , mindenki fütyölni, sikitozni és tapsolni kezdett. Az asztalunkhoz sétáltunk, ahol kétoldalt ültek a koszorus lányok és legégyek . Az egyik oldalt Gergő és Alexa a másik oldalt pedig Dani a barátnőjével Rékával. Közöttük pedig a mi hellyünk Ádámmal...
Leültünk közéjük , és Alexa már le is támadott.- Hol késtetek ennyit?- kérdezte.
- Voltunk a temetőbe, Lizához...- mondtam egy mosolyt eröltetve az arcomra.
- Ááá értem...- simitotta meg a vállam.
Az buli egyre jobban kezdett , pörögni. És mindenki jól érezte magát...
Éjfélkor a vőfì , a mikrofonba szólva , a táncparketre hivott engem, a nőket és a leányokat.- Ügyess légy!- adott egy csókót Ádám.
- Rendben... - álltam fel mellőle .
A csokrommal a táncparketre sétáltam és megvártam mig odagyülnek a nők és a leányok is egy csapatot alkotva.
Aztán hatat forditottam nekik.- Tehát háromra repül a csokor!- szólt bele a mikorofonba a vőfi.
- Eeeeegy....Kettttő....kettő és fél ......Hárrrom!- kiáltotta a vőfì.
De én nem dobtam fel a csokrot, hanem megfordulva a csapat felé sétaltam , pontosabban Alexa felé.
Aki még nem sejtett semmit , ami ezután fog történni.
Odaérve hozzá , odanyujtottam neki a csokrot.- Legyetek boldogok! - mondtam és a vállát megfogva , megforditottam.
Ahol a bátyám Gergő térdelt le elé, egy gyürüs dobozt Alexa felé tartva.
- Leélnéd velem az életed? - kérdezte a bátyám felnézve Alexára.
- Igen! ...- mondta Alexa sirva és a remegő kezét tartotta Gergő felé.
A bátyám felhuzta a gyűrűt a kezére, majd felált és megcsókólta Alexát, vagyis a sógornőmet...
És mindenki tapsolni kezdett.- Sok boldogságot neketek!- mosolyogtam rájuk és megöleltem őket.
- Köszönjük!- mosolygott rám Alexa , miközben a szeme alját törölgette.
Épp helyre akartam indulni, mikor a vőfi utánam szólt.
- Mennyaszonykám , mardjon csak itt, és még kérjük a völegényt is mellé- mondta a vőfi, mir meglepődve fordultam felé.
Mindenki helyre ment , csak én és Ádám voltunk a tánctéren...
- Két széket ide kérünk!- szólt a vőfi, mire már is hoztak két széket, amire rá is ültünk, aztán kaptunk egy egy mikorofont is.
- Egy kicsit játszunk ...előszőr a vőlegénnyel és utánna az arával...- kacsintott a vőfi.
- Kérdéseket fogok feltenni, és meglássuk hogy mennyire ismeri a vőlegény a feleségét...- szólt ujra a vőfi.
- Első: Kivel csókólózott előszőr ?- intézte szavait a vőfi Ádám felé.- Az első barátjával- szólt Ádám mire mindenki felnevetett.
- Pontosabban esetleg?- kérdezte a vőfi
- Pontosabban Robival...- mondta rám nézve Ádám.
- Igaz a kérdés?- nézett rám a vőfi.
- Igaz!- kiáltottam
- Mi a kedvenc férfi testrésze ?- erre a kérdésre mindenki felnevetett.
- Ez tul privát...- szólt Ádám és erre felnevettem.
- Rendben, selythetjük
hogy mi az, - kacsintott a vőfi. - . Akkor a másik...hány felest tudna meginni?- jött az ujjabb kérdés.- Ritkán iszik alkoholt, és csak egyetlen egyszer ivott egy pohárnál többet, ami egy üveg bor volt , és jól birta...- mesélte Ádám és én mondtam is hogy ,, Igaz,, .
- Hány alkalommal volt szerelmes?
- Négyszer... és ebből kétszer belém...- szólt Ádám.
- Ez is igaz!- mondtam.
- Mit kiált a párod akció közben?- jött a kérdés én pedig totálisan meglepődve , meredtem Ádámra.
Ádám felém hajolt , és a fülembe sugott.
- Nem kiáltozol, hanem élvezed ! És a nevemet nyögdécseled, közben. Amit baromira imádok...- sugta a fülembe.
- Ez is igaz!- kiáltottam fel, és mindenki felröhögött.
- Szóval ezt se fogjuk megtudni...- hajtotta le a fejét a vőfi, tetettet szomorusággal, és megint nevetni keztünk