16

392 15 1
                                    


- Gergő eleggé félt téged!- mondta Ricsi.

- Igen , mióta ...- kezdtem bele de végül nem folytattam.

- Mióta?- kérdezett vissza.

- Inkább hadjuk, menjünk haza!- indultam el gyors léptekkel.

- Mia... mért nem mondod el ?- futott utánam Ricsi.

- Mit?- tettem úgy mintha nem tudnám miről van szó.

- Mi történt a multadban? Ami ennyire megviselt? Mért nem mondod el te sem és Gergő sem?- kérdezte.

- Ez egy olyan téma , amit nem lehet csak úgy elmondani...- hagytam annyiban a dolgot.

- Rendben, ha majd jónak látod elmondod - szólalt meg.

    A mi uccánkhoz érve , a sarkon megálltam.

- Innen egyedül megyek , nem akarom hogy meglásson Gergő!- mondtam

- Meddig fogjuk ezt titkolni?- kérdezte.

- Agyj még egy kis időt, hogy beszéljek vele . Mert nem biztos hogy fog örülni kettönknek...- mondtam.

- Miért nem?- kérdezte meglepődve.

- Majd idővel ezt is megtudod! Most viszont megyek !- csokóltam meg és otthagytam őt.

  A házunk elé érve , Gergőt pillantottam meg , az ajtó mellet állt.

-Végre hogy megjöttél!- ölelt magához.

- Nyugi, minden rendben van!- mondtam.

- Merre jártál, és kivel?- kérdezte.

- Moziban az egyik sráccal- mondtam.

- Mért nem mondtad hogy van valakid? Tudod jó hogy nem szeretem ha titkolozol- nézett a szemebe.

- Tudom ... de nem akartam hogy aggódj meg ilyenek...- mondtam lehajtott fejjel.

- Hát, igyis aggódtam! Főleg ahogy elolvastam a cetlit , azt hittem hogy ...- akadt meg.

- Gergő, nem teszek semmi olyat megigérem !- öleltem magamhoz.

- Nagyon féltelek Mia!- suttogta .

- Nem kell féltened ! Gyerr menjünk be! Ne álljunk itt kinn!- indultam be a házba.

   
Gergővel még szóltam pár szót, aztán  a konyhából elvettem egy csomag gumicukrot , és felmentem vele a szobámba.
     Az ágyamra hasaltam egy könyvvel a kezemben. Megbontottam a gumicukrot, és miközben olvastam azt rágcsáltam.

    Nemsokkal később bátyus rontott be a szobámba, és eléggé mérges volt.

- Mi az, mi történt?- kérdeztem ilyedten , felállva az ágyról.

- Inkább mond meg te!- lépett mellém és mélyen a szemebe nézett.

- Mármint?- néztem rá értetlenül.

- Haljam a fiu nevét akivel jársz!- mondta idegesen.

- Mért fontos az?

- Ricsi az ? Vele jársz?- kérdezte.

   Mikor meghallottam a nevét hirtelen lesokkoltam. Honnan tudhatta meg ezt az egészet?. Ricsi mondhatta el neki?

- Kérdeztem valamit!- emelte fel a hangját mire összerezzentem.

- I..ig..en- mondtam ilyedten

-  Mért pont ő? Miért nem más valaki? Megint a barátaim közül választottál valakit ...Mért nem mondtad el?-  nézett rám idegesen.

- El akartam mondani, csak...

- Mi csak ? Mi csak?- kiáltott .

- Sejtettem  hogy igy fogsz reagálni , és nem tudtam hogy hogy mondjam el... - tört ki belölem a sirás. Még soha nem beszélt igy velem... és ez fájt!

- Sejtetted mi ?- bologatott és kirohant a szobámból.

  Sirva rogytam térdre...

  Tudtam hogy igy fog reagálni. Nem kellet volna összejöjjek Ricsivel.
Akkor sem örült mikor Ádámmal jöttem össze. De akkor nem volt ennyire mérges.
     Azért nem akarja hogy a barátaival járjak , mert még Ádám előtt jártam egy fiuval  Robival. Aki szintúgy a barátja volt a bátyámnak.  De miután szakitottunk egymással, vagyis én szakitottam vele ,   Robi lelépett , és nem keresett többet se engem se Gergőt. És a bátyám nagyon jóban volt vele, de ahogy lelépett elvesztette az egyik legjobb barátját.
    És mikor összejöttünk Ádámmal , akkor sem örült Gergő ... mert félt hogy őt is elveszti . De ez nem úgy lett , mivel barátok maradtak és Ádám nem lépett le mint Robi...


Vissza húz a múlt !...Onde histórias criam vida. Descubra agora