A szobámba mentünk , és előkerestem a bőr szerkómat.- Gyere , csináljunk egy képet mig felőltöznél - mondta Gergő.
- Jól van- álltam be a tükör elé ,Gergő meg a hátamhoz.
- De mosolyogj is , mert tul szomorú igy az arcod- mondta.
- Tul sokat akarsz !- nevettem.
- Jó hallani végre hogy nevetsz!- mondta.
Gyorsan löttünk egy képet , majd felöltöztem.
Bezártuk a házat , és a garázsba mentünk.
Gergő beinditotta a motrot , majd kigurult az utra .
Felveetüka sisakot, majd felültem mögé és elindultunk
Eléggé be volt borulva , és fujt is a szél .
Az uton száguldottunk ,csak mentük uticél nélkül, majd egyszer csak egy parkhoz érve Gergő lehuzott a mottorral és megállitotta .
- Mit csinálunk itt?- kérdeztem.- Itt vannak a fiuk, és gondoltam idejövünk - mondta.
- És én addig mit csináljak itt?- kérdeztem.
- Hát ismerkedsz velük , nyugi el leszünk - szállt le a motorrol.
Nem mondtam semmit csak én is leszáltam a motorról .
Gergő körülnézett a parkban , majd megszólalt.- Ott vannak ,gyere menjünk oda - fogta meg akezem és huzni kezdett.
- Sziasztok !- köszönt Gergő odaéve mire felénk kapták a tekintetüket.
- Helló!- köszöntem én is , és levettem a fejemről a sisakot , majd megráztam a fejem , megigazitva a hajam.
- Sziasztok!- köszöntek vissza egyszerre.
A fiuk kezet fogtak egymással én meg csak ott álltam.
- Bocsi a tegnapiért fiuk, talán kezdjük ujra az ismerkedést - motyogtam.
- Semmi baj... Erick - nyujtotta a kezét az egyik fiu.
- Mia - ráztam vele kezet.
- Ricsi- mutatkozott be az a fiu is aki a tegnap benyitott a szobámba.
- Mia- motyogtam.
- Nincs kedvetek , átjönni nálam este?- kérdezte Erick.
- Nekem jó- mondta Gergő.
- Nekem is- szólt Ricsi , aztán pedig Erick tekintete rajtam állapodott meg.
- Én kihagyom...
- Figyu... a hugom is veled egyidős és az ő osztályába fogsz járni, legalább megismerkedhetnétek - magyarázta.
- Na látod , gyere már ...- mosolygott rám a bátyám.
- Jó , oké- adtam meg magam.
A fiuk elkeztek valamiről beszélgetni, engem nem nagyon érdekelt a téma, ezért nem messze hozzájuk leültem egy padra .
A telefonomat kezdtem nyomkodni , néha néha felpillantottam belőle.
Akárnyhányszor néztem a fiuk felé, mindig szemeztem Ricsivel.
Folyton engem bámult... Kezdett idegesiteni.A telefonomon beugrott egy tetkós hirdetés...amit reflexből ki is x-eltem.
A tetkon egy pillangó volt , mellte pedig egy ,, L ,, betű.
Hirtelen eszembe jutott , valami....
Kiléptem az Insta oldalamról és a keresőben , meg is néztem hogy van e a városban tetkó szalon.
Volt ... nem is egy...Felálltam a padról és a fiukhoz mentem...
- Gergő, én haza sétálok ... majd találkozunk otthon- adtam egy puszit az arcára.- Most mért, mindjárt indulunk...- nézett rám.
- Inkább sétálok ... sziasztok- forditottam nekik hátat és haza indultam.
- Szia...- hallottam még a fiuk hangját.
Gyors léptekkel halattam, de nem haza , hanem egy tetkó szalon felé ,ami nincs messze a házunktól.
Megérkezve benyitottam , majd a recepcióshóz mentem .- Jó napot, miben segithetek !- köszönt egy kb 25 éves csaj a pult mögül.
- Jó napot... szeretnék egy időpontot kérni , szeretnék egy tetoválást, minnél hamarabb- mondtam.
- Az előbb lemondtak egy proglamálást, ha önnek megfelel akkor most is lehet...- mondta.
- Jó rendben !
- Gyere utánam- indult el a csaj én pedig utánna . Egy lépcsőn mentünk fel .
- Krissz, a hölgy tetkót szeretne csináltatni- szólt egy fiunak.- Rendben, foglalj helyet , mutatott a bőr ágyra.
A lány aki felkisért , az le is ment én pedig leültem .
- Hová , és milyen tetkót szeretnél?- kérdezte.
- Öm... ide szeretném- mutattam a vállamhoz.
- Egy szivet és bele egy ,,L,, betűt ...- magyaráztam .- Rendben , vedd le a felsődet és hozzá is fogok- kotorászott egy fiókba.