30

327 13 1
                                    


   Meglepődve nézett rám.

- Mia? Hát te hogy kerülsz ide?- kérdezte boldogan felülve az ágyon.

- Hosszutéma , az a lényeg hogy itt vagyok!- öleltem meg.

- Jaj de hiányoztál már! - simitotta meg a fejem.

- Te is! ....

- És meddig maradsz? - kérdezte eltolva magától.

- Sokáig!- nevettem.

- Ezt hogy érted?- kérdezte.

- Anyáék ott maradtak, de én úgy döntöttem ,hogy visszaköltözök ide!- meséltem és a reakcióját vártam.

- Most csak szivatsz ugye?...

- Nem ! Ezt komolyan mondom!

- Jaj úgy örülök!- ölet magához ujra.
- De amúgy, hogy vagy mondj valamit mert nem értem!

   Elkeztem magyarázni  a történteket neki.  És mikor befejeztem , vártam hogy mit mond.

- Hát ömm...nem tudom mit mondjak! Sajnálom! De viszont örülök hogy engem választottál...- mosolygott rám.

- Ez természetes! Te sokkal fontosabb vagy mint egy alig ismert ember. És még mindig nem tudom felfogni hogy , hogy kérhetett tőlem ilyet , mikor tudta hogy menyire fontos vagy számomra!- mondtam lehajtott fejjel.

- Ő nem érdemelt meg téged! Tul jó vagy hozzá! Ne szomorjlkodj miatta! - emelte fel a fejem az államnál.

-   Nem is fogok! - mosolyogtam rá.

- Megyünk meglepjük Danit is? - kérdezte.

- Jó ötlet! De előszőr , ki szeretnék menni a temetőbe...- mondtam.

- Rendben! Akkor menjünk oda először!- állt fel az ágyról és felhuzott engem is.

   Fel vettük a kabátunkat és a cipőnket , majd elköszöntünk Ádám anyukájától és a temető felé indultunk.
   Megérkezve , a Liza sirjához mentünk... majd leülve rá , megsimitottam a tetejét.

- Hiányzol drága barátnőm !- mondtam hangosan és közben eleredtek a könnyeim.

- Olyan rossz, hogy elmentél . Hogy már nem hallom a hangod. Hogy már nem ölelhetlek meg . Hogy már nem vagy velünk...- mondtam sirva.

   Ádám a hátamhoz ült és megsimitotta a vállam.

-  Hiányzol hugi nagyon! Bár itt lennél velünk - hallottam Ádám hangját.

   Megfordulva  Ádámmal szembe , láttam hogy ő is könnyezik . Közelebb csusztam hozzá és megöletem...

    Vagy 20 percet ültünk a temetőbe , aztán pedig elindultunk Dani házához.
Ő is nagyon örült nekem , ott ültünk nála kb egy órát.  Majd haza indultunk.

- Nem költözöl inkább hozzánk? Hogy ne legyél magadban ebben a nagy házban...- kérdezte Ádám hazafelè sétálva.

- Nem! Nem szeretnék zavarni ! El leszek egyedül - mondtam.

- Nem zavarsz! Anya is biztos örülne ha ott laknál...- mondta.

- Nem tudom... - vontam vállat.

- Költözz hozzánk! Ugy legalább mindig együtt lehetünk!- kérlelt.

- Rendben!- egyeztem bele.

- Gyere akkor menjünk a táskaidért!- mondta.

   Elmentünk a házunkhoz és elvéve a böröndöket, elmentünk Ádámékhoz.
Belépve a házukba , azért kiváncsi voltam mit szól majd  Erika ( Ádám anyukája)

- Anya megjöttünk!- kiáltott Ádám.

- Pont jókór, kész a vacsora ...- jött ki Erika a konyhából.

- Anya , megkértem Miát hogy költözzön ide . Nem akartam hogy magában legyen abban a nagy házban...- szólt Ádám.

- Az nagyon jó! Én is ezen gondolkoztam ,mig nem voltatok itt. Nincs miért magában legyen abban anagy házban...érezd magad itthon...- mosolygott rám Erika.

- Köszönöm, hogy itt lehetek ! - mosolyogtam.

- Úgyan mar! Téged és a családod  mindig szivesen látunk itt.... Na de gyertek együnk most!- fordult meg és visszament a konyhába.

   Mközben ettünk hazajött , Balázs is ( Ádám apukája).
Vacsora után felvitük a böröndöket a vendég szobába. Aztán hozza fogtam kipakolni a ruháim és ebben Ádám is segitett.
   Aztán bedig , jó éjt kivánt és elhagyta a szobát. Lezuhanyoztam majd , beszéltem anyáékkal és lefeküdtem aludni...

Vissza húz a múlt !...Where stories live. Discover now