15.

417 15 4
                                    

 
   Ahogy kicsengettek az utolsó óráról a lányokkal haza indultunk.
  Egy ideig eggyütt mentünk , de aztán elváltak utjaink és mindenki magában folytatta az utját.

     Hazaérve tiszta csend volt a házba, a szüleim még munkában voltak , a bátyámat meg nem láttam lenn.
   Felmentem az emeletre , és benéztem Gergő szobájába.
Az ágyán feküdt és huzta a csendest.  Nem is zavartam tovább , a szobámba mentem , és az ágyamra huppantam.
  Gondoltam hogy én is alszok egyet... de közben jött egy üzenetem Instán Ricsitől.

R: Halli!❤

M: Sziaaa❤

R: Mi jót csinálsz?

M: Semmi különöset...

R: Aham... Nincs kedved kettesben menni valahova?

M: Nem is tudom. Fáradt vagyok...

R: De nem annyira hogy elgyere velem valahová!😜  

M:  Merre ?🙄

R:  Mondjuk mozi vagy séta?

M: Jó legyen ! Hányra  ?

R:  Most... Indulok érted és onnan megyünk !😘

M: Okés!

    Megirva az utolsó üzit Ricsinek a gardróbómba mentem és előkerestem valami ruhát.
Végül erre jutottam...

Rendbe szedtem magam , és feldobtam egy kis szájfényt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Rendbe szedtem magam , és feldobtam egy kis szájfényt . A hajamat kiengedtem, és hagytam a vállamra omolni.
    Lementem a konyhába és hagytam egy üzenetet Gergőnek...

   ,, Elmentem egy kicsit itthonról , ne aggódj ! ,,     

                                    Szeretlek! ,      
                                                 Mia.... ♡

    A cetlit leraktam a konyhapultra , majd kiléptem a házból.
    Ricsi már a kapuban volt...

- Szia ! - köszöntem.

- Helló! Nagyon csini vagy !- mért végig.

- Köszi!- hajtottam le a fejem zavaromban.

- Olyan édes vagy mikor zavarban vagy!- nyult az állam alá és kenyszeritett hogy rá nézzek.
- Hová menjünk akkor?- kérdezte.

- Nekem mindegy - mosolyogtam rá.

- Akkor legyen mozi!- nézett mélyen a szemebe majd megcsokólt .
  
   Viszonoztam a csokját , és miután elválltak ajkaink , összekulcsoltuk a kezünket majd elindultunk.
  Megérkezve kértem egy közepes popkort és egy kólát, ugyanezt Ricsi is.  Az én részemet én akartam fizetni , de nem engedte ... Vitakoztunk is ezen, de aztán inkább abbahagytam... és megengedtem hogy ő fizesse.

  - Mit fogunk nézni?- kérdeztem az egyik terem felé indulva, mivel ő  vette a jegyeket nem tudtam.

- Hororr- nézett rám.

- Neee!... Utálom a horrort !- álltam meg hirtelen.

- Nyugi , csak vicc volt! Vigjátékot nézünk!- nevetett .

-  Ez nem vicces !- duzzogtam.

- Jó nem nevetek!- komolyodott el.

   Bementünk abba a terembe ahol a kiválasztitt filmet vetitették , és leültünk a helyünkre , ami valahol középtájt volt.
    Nagyban a filmre koncentráltam, mikor Ricsi , összekulcsolta a kezeinket. Felé pillantottam, mire csak kacsintott egyet , és ujra a filmet figyelte.
   A film egy órás volt. Mikor vége lett, kijöttünk a moziból , és sétáltunk.

- Milyen volt a film?- kérdezte Ricsi.

- Élveztem- mosolyogtam rá.

- Mást kéne élvezz!- kacsintott.

- Perverz!- mondtam és közben megcsörrent a telóm.

   Elengedtem Ricsi kezét , és elővettem az oldal táskámból.
  Gergő volt az.

- Szia !- szóltam bele.

- Merre vagy? Ugye nem csinálsz hüjjeséget?- kérdezte aggódva Gergő. (  Amióta meghalt Liza   nagyon féltenek hogy valami örültséget teszek.)

- Nem , nyugi ! Csak eljöttem sétálni- mondtam.

- Kivel vagy ?- jött az ujjabb kérdés.

- Öm...- nem tudtam mit mondjak hirtelen, mivel nem tudja még senki hogy mi járunk.

- Mia! Kivel vagy?- kérdezte ujra.

- Az egyik osztálytársammal!- füllentettem és közben Ricsire néztem. Aki felvont szemöldökkel nézett rám.

- Fiú?

- És ha igen?- kérdeztem.

- Mia , Mért nem szóltál hogy van barátod? - kérdezte mérgesen.

- Nem is mondtam hogy a baratom!

- Nem mondtad , de az a kérdés hogy ,, és ha igen,, mindent elárul !- kiabált.

- Nyugi  bátyus!- probáltam csendesiteni.

- Kitudja, lehet csak ki fog használni a fiu ... merre vagy ? Oda megyek!- mondta

- Gergő nem kell idejönnöd , már úgyis hazafelé indultunk! Otthon megbeszéljük ezt az egészet !

- Rendben , de nagyon gyorsan gyere!- zárta le a telefont.

    Nagyokat pislogva , néztem a telefonomra , majd vegül elraktam.

- Jobb lessz ha sietek haza!- néztem Ricsire.

 

 

Vissza húz a múlt !...Where stories live. Discover now