18.

391 16 2
                                    


- Mia ... jol vagy ? Mi történt?- hallottam Ádám aggódó hangját.

- Gergő meharagudott rám... és beszélni se akar velem - mondtam

- Mi történt??

- Tudod ... összejöttem Ricsivel és vártam a megfelelő pillanatot hogy elmondjam. Mivel tudod nekünk sem örült mikor mi akartunk járni... Valaki látott minket együtt és elmondta Gergőnek mielött elmondhattam volna... és most ez van... haragszik rám...- meséltem.

- Ne aggódj , meg fog bocsáltani! Sajnálom hogy nem lehetek most ott melletted!- mondta.

- Köszi hogy meghalgattál!

- Ez terméstetes picur... mondtam ha bármi van nyugodtan hivj!

- Egy kicsit jobb hogy elmondtam neked...- szipogtam.

- Menj probálj meg még beszélni vele !

- Ugysem engedi majd, de azért megprobálom...

- Majd irjál hogy mi van...- mondta.

- Rendben ! Mégegyszer köszi!

- Nincs mit - tette le a telefont.

  Felálltam az ágyamról, és elindultam Gergő szobája felé.
  Bekopogtam majd bementem, a szobában le volt oltva a villany csak a laptopja fénye világitott.
      Az ágyán laptopozott és a fején fejhalgató volt.
Oda mentem mellé, majd leültem mellé. Rám se hederitett csak tovább nézte a laptopját.

- Sajnálom!- mondtam , bár tudtam hogy nem halja.

- Nem birom ezt tovább , soha nem voltunk ennyi ideig összeveszve ... Vigyàzz magadra és anyáékra!- mondtam és egy puszit adtam az arcára.
   Felálltam mellőle és ki indultam. Az ajtóból visszanéztem egy kis időre , majd kimentem a szobájábol.
   Bementem az enyémbe és az iróasztalomhoz mentem.
Az iróasztalamon , volt egy füzet . Kitéptem belőle egy lapot  és irni kezdtem....
   Miután megirtam  a levelem , befeküdtem az ágyamba . És vártam mig anyáék lefeküsznek.
   Anya egyszer benézett hozzam , de ugy tettem mintha aludnék.
 
   Mikor már nem hallottam semmi zajt. Irtam Ádámnak egy üzit hogy , nem hajlando beszélni velem,kikapcsoltam a telóm és zsebre vágtam ... Aztán a levelet amit irtam az ágyamra tettem. Felvettem magamra egy őszi kabátot, és felhuztam az egyik cipőmet.
   Majd kimentem a balkonomra, és leugrodtam a kertbe.
Kimentem az udvarról és mégegyszer , visszanéztem a házunkra majd elsétáltam.....

Gergő szemszöge:

   Zenét halgadtam, és közben a laptopomat figyeltem. Mikor felfillant a telefonom , Ádám neve volt rajta.
   Nem is foglakoztam vele, biztos Mia felhivta, és elmondott neki mindent, most meg akar velem beszélni...
   Egy idő után leállt a csörgés és elfeketedett a telóm képernyője.
Nemsokára  ujra felvillant , egy üzenetet kaptam Ádámtól.
  Megnyitottam ...

Ádám:
        Gergő, tudsz valamit Miáról... Hivtam és ki van kapcsolva ...Aggódóm miadta!!!

 
   Elolvasva az üzenetet , egyből kipattantam az ágyból és a szobája felé indultam.
Kopogni se kopogtam csak benyitottam. Feloltottam a villanyt a szobájában, üres volt az ágya. Az erkély ablaka pedig tárva nyitva...
   Közelebb mentem az ágyához és egy levelet pillantottam meg...
  Felkaptam és olvasni kezdtem a sorokat...

   ,, Sajnálom ... de már nem birtam tovább! Ez már tul sok nekem...

  Bátyus:  Tényleg sajnálom a történteket ... Mostmár többet nem foglak megbántani. Rosszul estek a szavaid mikor kiabáltál velem , de valahol megértettelek. Mikor eltüntél nagyon megilyedtem, hogy valami bajod lesz , ezért probáltalak megkeresni... Mikor megláttalak a parkban , örültem hogy ott vagy, és nem esett semmi bajod. Odamentem hozzád , de te rám sem néztél és ez nagyon fájt. Probáltam magyarázkodni de nem nagyon erdekelt téged.
   Tényleg nagyon sajnálom, hogy megbántottalak , de ezentul nem foglak többet!   Vigyázz magadra és anyáékra is !   Szeretlek!!!!!

Anya és Apa:   Nagyon szeretlek titeket!  Köszönök mindent nektek !  Vigyázzatok magatokra és Gergőre is !  Szeretlek titeket !   
       És sajnálom....

Ádám :  Nagyon szeretlek !  Bár megölelhetnélek !   Vigyázz magadra nagyon  ! Köszönöm hogy vagy nekem és hogy mindig mellettem voltál ha kellet !  Köszönöm azt a különleges napokat is mikor egy pár voltunk , és a többi mindent is !   Szeretlek!!!

Ricsi:   Köszönöm neked ezt a pár napot... mikor úgy éreztem hogy talán égy kicsit is boldog lehetek...
Vigyázz magadra !  És találj valakit magadnak , helyettem.  
  Szeretlek!....

Alexa , Laura és Erick:

  Örülök hogy megismerhettelek titeket, ha csak egy kis időre is ....vigyázzatok magatokra...
  Alexa:   Nagyon szépen megkérlek téged ,  hogy vigyáz Gergőre!
  És remélem hogy majd egy nap te leszel a felesége, mert nagyon jó szivű vagy és látszik hogy szereted őt.
   Legyetek boldogok!.....

   Puszi mindenkinek ... ♡
                    ~Mia~







Vissza húz a múlt !...Where stories live. Discover now