19

393 18 1
                                    


   A levél szinte sokk-ként ért...
A levéllel a kezemben rohanni kezdtem lefelé  egyenest ki a házból. Azt se tudtam merre menjek, hol lehet most Mia ....
  
 
Probáltam hivni , de még mindig ki volt kapcsolva... csak egy dolog járt a fejemben...
   ,, Merre lehet... Mi van ha kárt tesz magában? ,,
    Szaladni kezdtem , de nem tudtam hogy merre menjek...  a városba bármely pontjába mehetett.
Aztán jöt egy megérzés, hogy lehet a parkba van ... ott ahol ma voltunk...

   Rohanva mentem a park felé, mar szinte alig kaptam levegőt , de nem érdeket.
Odaérve tizta sötétseg volt, vagy két villany pózna égett, de az is messze.
  A telefonomon gyorsan bekapcsoltam a lámpát és avval vilagitottam.
  Aztán valamitt megpillantottam ott ahol, a délután a motorral álltam.
  Odarohantam és Mia feküdt a földön , eszméletlenül ... Mellette egy üres fél literes palack és 3 gyogyszeres dobozzal, amiben már nem volt egy szem gyógyszer sem.

-  Mia , mia- kezdtem el pofonozgatni de nem tért magához.
    Felszedtem a gyogyszeres dobozokat  mellőlle  és zsebre vágtam aztán gyorsan felkaptam az ölembe Miát és a korház felé indultam.
    Szerencse nem volt messze innen ...


- Valaki segitsen !- kiáltottam  belépve a korházba.
   Mindenki felém kapta a tekintetét . Egy orvos szaladt felém és átvette tölem, majd elkezdte vinni valahová én peddig követtem.

- Mi történ vele ?- kérdezte a doki miközben rátette egy tolóágyra.

- Gyogyszereket vett be,behoztam a dobozokat is - kotorásztam a zsebemben és az orvosnak adtam a dobozokat.

- Nem tudja mikor vette be ? - kérdezte  a gyogyszereket figyelve.

- Nem tudom biztosra, de kábé másfél órája ...- mondta.

- Rendben , nyugodjon meg kimossuk a gyomrát , addig itt varjon ...- tolta be az orvos és még egy nőver Miát  egy szobába.

   Tiszta ideg voltam, reszkettem és minden bajom volt...csak gondolkodtam...
    Ha meghalgattam volna  , nem lett volna ez. Akkor minden rendben lett volna , nem csinált volna marhaságot,  minden az én hibám!!!

A telefonom csörgése zakkantott ki a gondolataimból...
Ádám volt az...  gyorsan felvettem

-  Tudsz valamit Miárol, már tiszta ideg vagyok ...- mondta.

- Ádám... Mia végezni akart magával ,tuladagolta magát gyógyszerekkel...- meséltem.

- Hogy mi??? De ugye jól van?- kérdezte ilyedten.

- Nem tudom... fogalmam sincs , nemréghoztam be a korházba és most a gyomrát mossák...

- Jessusom, azzonnal indulok hozzátok!

- Ádám nincs értelme hogy most utnak idulj , föleg ilyen
állapotban - marasztaltam otthon.

- Biztos indul hamarosan egy repülő , nem érdekel,  de ott akor mellette lenni - nyomta ki a telefont.

     Nem tudtam hogy mit csináljak, hogy hivjam e fel anyáékat vagy ne. De jobbnak gondoltam ha felhivom ...
    Anya álmosan szólt bele a telefonba...

- Gergő mért hivsz az éjszaka közepén, föleg úgy hogy itt van a szobád mellettünk?- szólt bele anya.

- Anya ... Nem vagyok otthon... Korházban vagyok... Miát hoztam be . Tuladagolta magát gyógyszerrel...- meséltem.

- Mi?? Azonnal megyünk !- hallottam aggodó hangját .

   Miutan letettem a telefont, a folyosón vártam tovabb ,hogy mondjanak valami hirt Miárol...
  A szobábol végre kilépett az orvos...

- Doktor ur hogy van a hugom?-kérdeztem .

- Nyugodjon meg, minden rendben van mostmár . Kimostuk a gyomrát és most éppen alszik...- nyugtatott meg az orvos.

- Hála Istennek!- néztem felfelé.

- A húga skat köszönhet magának, ha véletlenül nem talált volna rá . Akkor nem biztos hogy már élne !- mosolygot rám .

- Bemehetek hozzá?- kérdeztem.

- Várja meg mig kijön az aszisztens  és utánna bemehet!- mondta és elment.

   Azt vártam hogy kijöjön az aszisztens , és eközben megérketek anyáék.

- Gergő... hogy van Mia?- kérdezte anya a kisirt szemével.

Vissza húz a múlt !...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora