3.

594 19 1
                                    


     Az út elégg hamar eltelt , félutnál meg is áltunk egy étterembe valamit falni aztán folytattuk az utunkat.

   Este 8 körül ertünk az új házunkhoz ...
 

- Megérkeztünk !- mondta anya.

   Apa beparkolt az udvarra majd kiszáltunk az autóból.
  Anya kinyitotta az ajtót majd bementünk.

- Hogy tetszik a ház? - kérdezte apa, mivel mi nem tudtuk hogy néz ki ,mert meglepetésnek szánták anyaék

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


- Hogy tetszik a ház? - kérdezte apa, mivel mi nem tudtuk hogy néz ki ,mert meglepetésnek szánták anyaék.

- Ez nagyon vagány!- nézett körül Gergő.

- Imádom!- fordultam körbe.

- Örülünk hogy tetszik !- mosolygott anya.

   Amint megtudtam hogy merre van a szobám , egyenest odarohantam.
   Kinyitva az ajtót elállt a lélegzetem ... Minden új volt a szobámban ...Szürkére volt festve a fal és egy virágos festmény volt az ágyam felett.
  Saját gardróbóm is volt, amiben tiszta új ruhák és cipők .... és még egy smink asztal is volt.
   A szobámban volt két nagy ablak , ami egy erkélyre  nyilik
Csodaszép volt...

- Hogy tetszik?- hallotam meg anya hangját .

- Imádom!- mentem hozzá és megöleltem.

- Örülök hogy tetszik!- mondta.

  A szobámból kimentünk és én tovább fedeztem felefelé a ház összes szobáját... aztán kimentem a hátsó kertbe is,volt egy terasz amin volt egy függő ágy , és még egy kisebb kanapé egy kisasztallal. Aztán a teraszról lelépve van egy kisebb medence , mellette napágyakkal.
  Baromi szép minden.

  Miután felfedeztem a házat a szobámba mentem és fel is hivtam Ádámot.

- Szia !- köszöntem.

- Helló , megérkeztetek?- kérdezte.

- Igen

- És milyen a ház?

- Nagyon szép ...- mondtam de közben megint elszomorodtam tudva hogy a fiuk messze vannak tölünk

- Az jó- mondta.

- Micsinálsz?-kérdeztem.

- Hát az előbb vacsiztam... már most hiányzol/hiányoztok- mondta szomorúan.

- Te is ... nagyon !- mondtam és egy könnycsep gördült le az arcomon.

- Majd fogsz találni barátokat és már akkor nem fogok nagyon hiányozni- mondta.

- Ne modj ilyet, tudod hogy te vagy a legjobb barátom és az is maradsz!- mondtam sirva.

- Ne sirj megint Mia , nem úgy értettem ... hanem ha lesz pár barátod akkor majd valamennyire potolják a hiányunkat - mondta.

- Titeket nem lehet potólni ,meg tudod hogy nem vagyok egy barátkózós tipus...

- Fogsz találni barátokat ne aggódj- biztatott.

- Remélem

- Majd még beszélünk, menj pihenj le biztos elfáradtál az utazásban. Jó éjt Mia!

- Köszönöm , neked is Ádám!- tettem le a telefont.

   Elmentem lezuhanyozni,felkaptam magamra egy bő pulcsit aztán pedig befeküdtem az ágyamba .
  Sokat forgolódtam de sikerült végre elaludnom.

    Másnap reggel mikor megébredtem , a telefonomért nyultam és megnéztem az órát.
    Már 11:34 volt.

Kikelve az ágyamból , elindultam le a konyhába.
  Anyáék már nem voltak itthon . A szekrényből elővettem egy doboz zabpelyhet és a hűtőből a tejet . Egy tálkába tettem mind a kettőből majd leülve a pulthoz hozzáfogtam enni.

- Jó reggelt !- sétált a konyhába a bátyám. Majd hozzám érve egy puszit nyomott az arcomra.

- Neked is!- néztem rá.

- Terveztél mára valamit?- vett ki a hűtőből egy gyümölcsös jaurtot  .

- Nem nagyon- mondtam a zabpelyhet turkálva.

- Mit szolnál ha elmennénk körbenézni a városban? -
dölt neki háttal a pultnak és enni kezdte a jaurtot.

- Felőllem!- vontam meg a vállam.

- Na hugi , mosolyogj már egy
kicsit - nézett rám.

- Igy jobb?- kérdeztem és egy mosolyra huztam a számat.

- Hátha igazi lenne akkor igen!- mondta.

- Felöltözöm és aztán indulhatunk !- tettem a mosogatóba a tálkát és  felindultam a szobába.

- Csini legyél- kiáltott utánam.

- Mire?- kérdeztem.

- Csak úgy - kiáltott.

   Nem is foglalkozva a kérésével bementem a szobámba és felöltöztem.

 

Vissza húz a múlt !...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora