Másnap reggel az óra csergésére ébredtem.
A szekrényhez mentem és felöltöztemUtánna fogta mostam, felkontyoltam a hajam és tettem fel egy halvány sminket.
Aztán elvettem a táskám,majd le indultam.- Jó reggelt!- köszöntem .
Ádámék már az asztalnál ültek.- Jó regelt! Ülj le és reggeliz meg!- mondta Erika .
Reggeli után, elindultunk a suliba Ádámmal.
- Egy kicsit izgulok! Félek ...- mondtam.
- Nyugi minden rendben lesz! Csak ne zárkozz el a többiektől , és akkor minden oké lesz!- biztatott Ádám.
- Remélem- mosolyogtam rá.
A suliba érve , elköszöntünk egymástól. Ádám ment az osztályába én pedig az igazgatóíba.
Az igazgató megmondta hogy melyik osztályba menjek. Én pedig elindultam.Az osztályba lépve , a régi osztalytársakkal talaltam szembe magam. Köszöntem, majd az egyik üres padhoz mentem. Egy ideig susmogtak egymas között engem figyelve, majd folytatták amit addig csináltak mielőtt bejöttem volna.
Volt 1 új diák, akit nem ismertem. Biztos csak ebben az évben jött ide...
Nemsokára bejött a magyar tanárnő . Kérdezgetet tőlem ezt azt , majd belekezdtünk az órába.
Szünetben az új diák odajött hozzám és beszélgetni kezdtünk.
Nagyon kedves és jó fej.
Lorának hivják.
A többi osztálytársaim nem nagyon szoltak hozzám . Nem is gondoltam hogy fognak velem foglalkozni.
Mivel eddig annyira zárkozott voltam , hogy hiaba közeledtek felém én mindig ellöktem magamtól őket. És igy maradtam egyedül , barátok nélkül....
Miután vége volt az oráimnak, kiléptem a súliból.
Ádám és Dani már várt a suli előtt.- Na milyen volt az első nap?- kérdezte Ádám mikor odaértem.
- Eltelt! Az osztálytársaim nem szoltak hozzám, de nem is csodálom. Hiszen bármenyiszer probáltak közeledni, mindig ellöktem magamtól őket. De viszont van egy új lány , akivel elég jól kijövök...- meséltem.
- Az már nagyon is jó!- mosolygott Ádám.
- Atöbbiek is biztos majd fognak veled beszélni...- mondta Dani.
- Majd meglassuk- mosolyogtam rá.
Haza indultunk, és utközben felhivtam bátyust.
- Szia!- szóltam bele a kihangositott telefonba.
- Szia, hugi ! Micsi?- kérdezte.
- Most megyünk hazafelé a suliból , te?
- Én most értem haza a suliból... Ádámmal vagy?
- Vele meg Danival- helyesbitettem ki.
- Csá Gerri!- kiáltottak bele a telefonomba a fiuk.
- Hello fiuk! Hogy vagytok? Régen beszéltünk már...- halatszódótt bátyus hangja a telefonból.
- Hát igen! Hivhatnál gyakrabban is- mondta Dani.
- Na na... álljon meg a menet! Ne hogy azt mond hogy nem kereslek, mert te sem...- szólt bátyus.
- Oke , igazad van! - nevetett Dani.
- Mi ? Ja jó - hallatszódott bátyus hangja, valakivel dumált ott nála.
- Na bátyus hagylak, hallom van vendéged, majd késöbb beszélünk!- mondtam.
- Rendben hugi! Fiuk vigyázzatok Miára!
- Vigyázunk !- mondta Ádám.
Miután letettem a telefont, folytattuk tovább az utunkat haza.
Dani házánál , elköszöntünk Danitól, mi meg mentünk tovább.
Haza , vagyis Ádámékhoz. Oda érve nem volt otthon senki. A szülei munkában voltak.- Melegitek neked ebédet, mert én nem vagyok éhes!- indult Ádám a konyhába.
- Ne melegits, én sem vagyok
éhes! - mentem utána.- Biztos?- kérdezte.
- Igen!- mosolyogtam rá.
- Bizti ,bizti?
- Igen!- nevettem.
- Jól van akkor! Mit szeretnél hogy csináljunk? - lépett közel hozzám.
- Nekem mindegy !- vontam vállat.
- Mit szólnál ha , elmennénk az üzletbe és vennénk valami rágcsálni valót , meg piát, és este pedig néznénk egy filmet....?- vetette fel az ötletét.
- Jó , rendben! Menjünk!- mosolyogtam rá.