Ma van a suliban az első napunk Gergővel.
Egy kicsit izgulok is emiatt.Ádám a tegnap ment haza, amióta megérkezett itt volt velünk.
Kezdem megszokni az itteni életet, és mintha már nem is zárkoznék úgy el. Anyáék, meg bátyus is nagyon örül ezért.
Gergő és Alexa a tegnapelőtt , összejöttek egymással , most egy párt alkotnak. Nagyon szeretik egymást....
Én pedig kezdtem megkedvelni a bandát és talán Ricsit jobban is mint a többieket... Egy kicsit bekébzelt , hasonlit a bátyámra, de másképp jó fej.
Majdnem minden nap rám ìr csak úgy ok nélkül....A telefonom csergése keltett, kimásztam az ágyból és a fürdőbe mentem. Rendbe szedtem magam. Feltettem egy enyhe sminket és kisimitottam a hajam.
Majd visszamenve a szobába , kiválasztottam a mai ruhámat.
Lemenve a konyhába főztem egy kávét , és azt kortyolgattam mig , lejött Gergő is.- Kész vagyok , mehetünk !- mondta Gergő.
- Rendben- vettem ki a szekrényből egy sport szeletet .
Elhagyva a házunkat a sulink felé sétáltunk.
A suli elé érve , a tőbbiek csapatoslag álltak ott.- Hellóka!- köszöntünk.
- Sziasztok!- köszöntek vissza és a fiuk sorba kezet fogtak.
Aztán Gergő Alexa mellé lépett és megcsókólta.Én Ricsi és Laura közzött álltam meg.
- Csinos vagy !- forditotta félém Ricsi a fejét, nagy mosollyal , de csak úgy mondta hogy én haljam.
- Köszi - motyogtam , és zavarba jöttem.
A csengőszót meghallva, bementünk a suliba.
Mi lányok mentünk a mi osztályunkba , a fiuk pedig az ő osztályukba.
Belépve a termünkbe, mindenki felénk kapta a tekintetüket.- Sziasztok!- mondták a lányok.
Az osztály mosolyogva visszaköszönt, és engem kezdtek figyelni.
- Ő itt az uj osztálytársunk, Mia- mondta Alexa.
- Sziasztok!- köszöntem.
- Szia, Isten hozott!- mondták páran.
- Köszönöm - mosolyogtam.
Az üres padokhoz sétáltunk, és leültünk egy egy padba, az enyém a fal mellett volt.
Mindegyik pad egyszemélyes volt, az előttem lévő padban ült Laura, jobb oldalt Alexa, a hátamnál pedig egy srác ült.
Nemsokára egy 35 év körüli nő lépett be az osztályba.- Jó napot gyerekek!- köszönt mosolygósan.
- Jó napot oszi!- kiáltották a többiek.
- Üdvözlök mindenkit az új tanévben... Mint látjátok , jött egy új osztálytárs , bemutatkoznál? - nézett felém a tanátnő.
Felálva a székemről , egy kissebb beszámólót tartottam.
- Horváth Mia vagyok, 17 éves és nemrég költöztünk ide a családommal. Nagyon szeretek olvasni ...- meséltem és hamar ki is fogytam a szóból.
- Helyet foglalhatsz... Én Kolányi Zsuzsanna vagyok , én leszek az osztályfönőkőd, és irodalmat tanitok ...- mutatkozott be a tanárnő is.
- Remélem hogy beileszkedsz az osztályba , és örülök hogy jöttél- mondta a tanárnő.
- Köszönöm...- mosolyogtam rá.
Az első órán a tanárnő, beszélt a vizsgákról , meg a tanévről.
Szünetben , miután elhagyta a tanárnő az osztályt, az osztály nagyrésze beszélgetést kezdeményezett velem.
Eléggé jó fejek, vannak vicelödősek, vannak a menőik meg vannak a legokosabbak.- Amúgy ez olyan fura...- gondolkodott el az egyik fiu , aki az asztalomnál állt.
- Mi fura?- kérdeztem.
- A neved Mia... És pl, ha akarunk neked köszönni, akkor az úgy jön ki hogy ,,Szia Mia,,?!- osztotta meg a gondolatait és néhányan felnevettek.
- Ja igen, már sokan viccelődtek vel- mondtam.
- Ez kb. olyan mint a HelloKitty - mondta egy csaj.
- Valami olyasmi - nevettem.
- Az a tetkó , mit jelképez ?- kérdezte az egyik lány aki azt hiszem Zsanetnek hivtak.
Amint meghallottam a kérdést , lehervadt a mosoly az arcomról.
És ezt a többiek is észrevették.- Ezt a témát hanyagoljuk...- mondta Alexa.
- Jaj... bocsi nem akartam rosszat- mondta Zsanett sajnálva.
- Semmi baj...- motyogtam.