24.

371 15 1
                                    

  

     4 hét telt el mióta Ádám visszamemt haza.
Most nagyjából tök jó minden.
Ricsivel együtt vagyunk, és minden jó és szép. A bátyám együtt van Alexával, Erick meg még mindig Laurával.

   Reggel mikor megébredtem, kimásztam az ágyból és lementem a konyhába.

- Hmm de jó illatok áradoznak- léptem be a konyhába.

- Ülj le és mindjárt kapod a reggelid - mondta Gergő.

- Oké!- foglaltam helyet a pultnál.

  Anyáék már munkában voltak, csak mi voltunk itthon.
Mikor kész lett a reggeli , Gergő elém rakta.

- De jól néz ki!- néztem a tányéromban lévő baconra és a rántottára.

- Jó étvágyat!- ült le mellém.

- Köszi, neked is!- fogtam hozzá enni.

- Mi a terved mára ?- kérdezte .

- Fenn ülni az ágyon és olvasni ...- osztottam meg vele a tervem.

- Hát ez elég unalmasnak hangzik- forgatta meg a szemét.

- Nekem nem az- vontam vállat.

- Nem megyünk el szórakozni egy kicsit? Mehetnénk biliárdozni vagy bowlingozni a többiekkel- vetett fel egy ötletet.

- Hmmm... elég jól hangzik - gondoltam meg magam.

- Ezaz ... tudtam hogy erre meg fogod gondolni magad...megyek fel is hivom a többieket hogy jönnek e este...- állt fel mellőlem és kiment a kertbe.

   Miután ettem epakoltam az asztalt , és betettem a mosatlant a mosógató gépbe.
Aztán összeszedtem egy kicsit a házat és felpórszívóztam. Majd tettem be egy tura ruhát mosni, és a szobámba mentem.

   Este 8 körül lezuhanyoztam és előkerestem, egy jó ruhát ma estére és felvettem

   Este 8 körül lezuhanyoztam és előkerestem, egy jó ruhát ma estére és felvettem

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

A hajamat felkoncsoltam és hagytam pár kósza hajtincset lógni.
Sminket nem raktam mert nem volt kedvem.

   Mig bátyus még készülödött én adig lementem anyához a konyhába. És beszélgettúnk, majd mikor megjelent bátyus elköszöntem anýától.

- Érezzétek jól magatokat, és ne üljetek sókat- mondta anya.

- Rendben - nomtam egy puszit anyának az arcára , majd az apáéra is aki időközben a konyhába került.

  Bátyus kihozta a garázsból a motrot , majd ráülve a játékházba indultunk.
  A parkólóban pedig megvártuk a többieket is mig megérkeznek.

- Azt hittem már nem jöttök!- pacsizott le bátyus a két fiuval.

- Utközben dúgóba keveredtünk és nem szabadultunk megfele- szólt Erick.

  Mi a lányokkal megöleltük egymást , majd Ricsihez léptem.

- Szia édes !- csókólt meg.

- Helló- viszonoztam csokját.

   Csapatoslag mentünk be a játékházba, fizettünk és kaptunk csere cipőket , amit át kellet vegyük.
Aztán pedig a bowling pályához mentünk.

- Játszodjunk párban , Ricsi Mia, Erik Laura és  Én meg Alexa- szólt bátyus .

- Rendben!- egyeztünk bele.

   Imádok bowlingozni és verhetetlen is vagyok benne , szóval nem kérdés hogy melyik csapat nyerte a játékot.
  Bowling után rendeltünk magunknak egy egy üditőt, majd biliárdozni keztünk.
   Ebben a játék ban is jó vagyok, de nem annyira. Mi lányok voltunk a fiuk ellen. Hát mondhatni hogy inkább én játszottam a , a lányok nem nagyon tudtak. Mindig melléütöttek a dákóval.
 
- Na ezt mi nyertük...- csapták össze a fiuk a kezüket.

- Gratula! Egy lány ellen 3 fiú , nem semmi!- nevettem.

- Hárman=hárman voltunk , az hogy ti nem tudtatok játszani az más tészta...- vont vállat Erick.

    11 óra körül már meguntuk a játékokat. Visszacseréltúk a cipőket majd elhagytuk a játékházat.
Elköszöntünk a többiektől majd Gergővel haza indultunk.
      Megérkezve Gergő bevitte a motrot a garázsba és bemetünk a házba. Anya még a nappaliban vólt és a tévét nézte, apa viszont már aludt.
  Anya kérdezgetett az estéről és tartottam neki egy kissebb beszámolót , azután jó éjt kivántam és a szobába mentem.

Vissza húz a múlt !...Où les histoires vivent. Découvrez maintenant