13.

451 15 1
                                    


    Előszőr elmentünk Erickékhez, és onnan mentünk a házibuliba.
  Megérkezve egy nagy házhoz, bementünk.
  Eléggé fuladt meleg volt benn, és  alig lehetett elférni. A tömegben, mentünk Erick után, és akonyhába kötöttünk ki.

- Válogassatok a pia között, bármit lehet inni- mondta Erick.

   Mindannyian elvettek egy poharat és töltöttek maguknak , valami alkoholt.
  Én nem akartam inni , egyártalán nem kivánom az alkoholt...

- Mia , igyál te is valamit !- mondta Alexa.

- Köszi, nem kivánom az alkoholt- mondtam.

  Egyre hangosabban szólt a zene, és visszamentünk a nappaliba.
A nagy tömeg közé préselődve táncoltunk a zenére.
  Én nem nagyon szeretek ilyen bulikba járni, csak bátyus kért meg hogy jöjjek.
  Probáltam jól érezni magam, de nem nagyon sikerült.

  A többiek viszont elléggé jól érezték magukat. A zenére táncoltak , és közben bele bele kortyoltak az italukba.
   Végül mikor a többiek nem nagyon figyeltek, kivonultam a tömegből és kimentem a házból.
  A teraszon vagy hárman voltak ,azok is szivaroztak.
Volt egy kis kanapé és leültem rá, a telefonomon megnyitottam az instát és azt nézegettem.

   Hirtelen mellém ült valaki, eléggé sötét volt és nem nagyon láttam az arcát.

- Miért jöttél ki ?- kérdezte az alak . A hángjáról meg is ismertem, Ricsi volt az

- Nem nagyon szeretem az ilyen bulikat, csak bátyus miadt jöttem el- mondtam.

- Meg miadtam!- vágta rá.

- Ezt meg honnan veszed?- kérdeztem.

- Tudom hogy miadtam vagy itt...

- Hát rosszul tudod !- néztem rá.

- Kérsz?- tartotta felém a kezében lévő sörösüveget.
   Hezitáltam egy kicsit , hogy igyak e vagy nem ....

- Tudodmit, igen- vettem el tőlle az üceget és meghuztam

- Amúgy ,mikor csináltattad a pirsingedet? Mert eddig nem rémlik hogy láttam volna..- kérdezte.

- Már rég megvan, csak ki vettem egy kis időre, most meg ujra beraktam...- meséltem és ujra belekortyoltam a sörbe.

  Ricsi nem mondott semmit , csak  bolitott egyet .
  Belekortyoltam mégegyet a sörve ,majd felé nyujtottam .
   Elvette tőle és engem fürkészett.
Elkaptam a fejem , és a másik irányba néztem.
    Egy kezet éreztem meg az államon. Ricsi maga felé forditott,  majd a szemebe nézett, és megcsókólt.
   Lesókkólódtam egy kis ideig , de aztán viszonoztam csókját. Mire éreztem hogy elmosojodik...
Szétváltak ajkaink ,de csak egy kis időre, aztán ujra összetapadtak.
  Mikor ujra elváltak ajkaink , lehajtottam a fejem. Eléggé zavarban voltam.

- Menjünk be, kezd nagyon  hideg lenni ... még megfázol!- állt fél és a kezét tartotta.

   Megfogva a kezét , felhuzott majd visszamentünk a házba.
A többiek még mindig ott voltak ahol az előbb, és még mindig táncoltak.
  Alexa megpillantott minket, és nagy mosolyra huzta a száját.

- Holjártatok ,kettesben?- kérdezte a fülembe mondva.

- Én kimentem a levegőre , ő nem tudom merre volt, most találkoztunk...- füllentettem.

- Hát ezt nem gondolod komolyan hogy el is hiszem... beszámólót kérek majd - nézett rám.

- Oké- mondtam .

   12 két óra félé már nagyon kezdtem unni magam.
  És nagyon mentem volna hazafelé, de a többieknek nagyon jó kedvük volt nem akartam elrontani.
  Elöször gondoltam, hogy meglógok innen. De biztos aggódnának ha szó nélkül lelépnék . Végül úgy döntöttem hogy szólók.

- Bátyus , én mostmár megyek , fáradt vagyok, de te nyugodtan maradhatsz!- mondtam a fülébe.

- Magadba nem engedlek haza, szó se lehet róla. Megyek én is- mondta.

- De haza tudok menni , most miadtam nem kell itthagyd a többieket, nyugodtan érezd jól magad!

- Nem Mia! Kitudja még valaki megtámad az uton...- mondta.

- Min veszekedtek?- kiáltott Ricsi, hogy haljuk.

- Haza akarok menni, mondtam neki hogy ő nyugodtan maradjon, de nem akar elengedni...- magyaráztam.

   Ricsi bólitott hogy megértette, odalépett Gergő mellé és a fülébe mondott valamit. Mire bátyis bólintott és mellém lépett.

- Ricsi haza kisér, viggyáz magadra!- nyomot egy puszit a fejem tetejére.

- Rendben , de ne idd le magad nagyon - mondtam.

- Ne félj!- mosolygott .

  Elköszöntünk a többiektől, és elhagytuk a házat.

- Sajnálom hogy engem kell kisérgess , éjnek éjjelén ...- mondtam ricsi mellett sétálva.



Vissza húz a múlt !...Where stories live. Discover now