27.

323 12 2
                                    


   Delután átmentem Ricsihez, hogy ne mondja hogy mindig ő kell jöjjön...
   Megérkezve a házukhoz becsengettem, és Ricsi nyitott ajtót.

- Szia!- engedett be.

- Szia... hoztam neked tortát...- léptem be az ajtón.

- Imádom a tortát, föleg ha te készitad...- mondta.

- Tessék !- adtam át neki a nappaliba érve.

- Megyek egy villáért és aztán felmegyünk a szobámba...- indut be a konyhába.

   Megvártam őt majd bementünk a szobájába.
Leültünk az ágyára és ő kibontva a tortát, elkezdte enni.

- Ez nagyon finom, ilyet csak te tudsz sütni!- adott egy puszit az arcomra.

- Köszi!- mosolyogtam.

- Kérsz?- nyujtotta felém a villát egy falat tortával.

- Nem köszi, neked hoztam...

- Hmmmm ... ez nagyon jó- dicsérte tovább.

Közben a mellettem lévő telóm, képernyője felvillant, és Ádám neve volt rajta.
    Ricsire néztem, aki a szemét forgatta. Mivel nem nagyon van oda Ádámért.

- Szia!- vettem fel a telómat.

- Szia, micsi?- kérdezte.

- Itt vagyok Ricsinél, te?

- Semmi különös, csak gondoltam hogy felköszöntöm anyukádat. De akkor majd később... hagylak is - mondta.

- Rendben, ha haza érek majd felhivlak... Szeretlek, puszi!- mondtam.

- Én is! Szia- tette le a telefont.

  Magam mellé dobva a telefont Ricsire néztem. Aki felvont szemöldökkel nézett rám.

- Mi az?- kérdeztem

- Azt kérded hogy mi az? - nézett rám.

- Most mi van?

- Az van hogy nagyon elegem van ebből az Ádámból... Nem elég hogy tuti mindig akkor hiv mikor , együtt vagyuk ,ez mellett még úgy köszönsz el töle, hogy  SZERETLEK MEG PUSZI...- mondta.

- Én mindekitől igy köszönök el, akit szeretek...

- De ő az exed , én meg a barátod vagyok... és baromira idegesit! Még a háttérképeden is ő van, épp hogy meg nem csokól! Utálom ezt a gyereket , és baromira idegesit...
Nem birom tovább!  Válassz ő vagy én!- mondta idegesen, én pedig lefagytam szavai hallatán.

- Te komolyan azt kérdted tőlem hogy válasszak?- álltam fel az ágyról, és kérdőn néztem rá.

- Igen!- vágta rà.

- Hát jó, ha eszt szeretnéd akkor legyen! - indultam ki a szobájából .

- Most meg hová mész ?- jött utánam.

- Te kérted hogy válasszak, és Ádámot választottam! - mondtam majd kilépve a háza ajtaján hazafelé indultam.

   Ugy szedtem a lábamat az uton, mint még soha...
Hogy kérhetett tőlem ilyet? Mikor tudta, hogy mennyire fontos számomra Ádám...
Sirni sem tudtam , annyira megbántott. De evvel csak ő járt porúl...
   Egész uton hivogatott, de nem  érdeket ! Nem vettem fel...

   Hazaérve egyenest anyát kerestem...

- Anya!- kiáltottam amint beléptem a házunk ajtaján.

- Itt vagyok fenn !- hallottam anya hangját a szobájábol.

   Felrohantam hozzá, éppen a ruhákat pakolta befelé a szekrényébe.

- Anya vissza akarok költözni , oda ahonnan jöttünk! Megkérlek hivd fel az ottani igazgatónőt és beszèlj vele , hogy tudjak oda járni suliba...- hadartam.

- Mi van? Mi történt ? Mi ez a hirtelen jött ötlet?- kérdezte ilyedten.

- Semmi! Egyszerüen vissza akarok oda menni! Nem akarok itt élni!  Kérlek hivd fel az igazgatót...- könyörögtem.

- Jó drágàm nyugi, holnap felhivom , de mamár késő van!- mondta.

- Köszi!- fordultam meg és elhagytam a szobát.

  Éppen az én szobám felé siettem, mikor majdnem neki mentem Gergőnek, de sikeresen kikerülve  a szobámba mentem.
    Vagyis egyenesen a gardróbómba, ahol előszedtem a bőrőndőmet és a ruháimat kezdtem bele rakni.
Tudtam hogy anya bele fog ehyezni, mert ő mindig a legjobbat akarja nekümk.

- Hugi mi van? Mit beszél anya ? Mért akarsz visszamenni?- jött be a gardróbómba Gergő.





-

Vissza húz a múlt !...Where stories live. Discover now