A pasi hozzáfogott a tetkomnak, ami eléggé hamar kész is lett.
- Kész vagy! Megnézheted a tükörbe - mondta.Felálltam , és a tükörhőz léptem...
Ez lett az eredmény....
- Nagyon szépen köszönöm!- mondtam.
- Szivesen- mosolygott rám.
Tett rá valamit a tetkóra, majd felöltöztem .
Hazaérve kinyitottam az ajtót és egyenest a szobámba mentem.
Levettem a bőrkabátom és bementem a fürdőbe.
Levettem a pólóm és a tükörbe állva a tetkót figyeltem.
- Hiányzol Liza ...- mondtam és egy könycsepp gördült végig azarcomon.
Majd hirtelen kinyilott a fürdő ajtaja és Gergő lépett be rajta.
Hirtelen a tetkóra tettem a tenyerem eltakarva azt.- Mit csinálsz? - kérdezte felvont szemöldökkel.
- Öm ... semitt - motyogtam és kikerülve őt a szobámba mentem.
- Mia , mit titkolsz?- jött utánam .
- Semmit...
- Mi van a váladdal , miért takarod el?
- Semmi...- fordultam el.
- Mia - kiáltott és megfogva a kezem lerátotta onnan.
- Ez meg mi?Mikor csináltad? Anyáék tudják?- nézett rám.- Nem tudják, este akartam megmondani...- hajtottam le a fejem.
- Előszőr meg kellet volna beszéld vekük ...- mondta.
- Tudom, de nem akartam várni, hazafelé bementem e tetkószalonba és megcsináltattam... Azóta jobban érzem magam...Úgy hiányzik...- mondtam szomorúan
- Tudom...- ölelt magához.
Delután mikor hazaértek anyáék nekik is megmutattam.
Nem örültek neki hogy nem szóltam erről, de nem is voltak mérgesek...
A szobámban ültem és telefonoztam mikor , jött egy értesités instagramon.@_gerri_h. Megjelölt téged egy bejegyzésben...
Megnyitva az értesitést, az a kép ugrott be amelyet a reggel csinátunk...
@_gerri_h. : Szeretlek hugi...🖤❤😘
@_ádám_ és még 5 ember kedveli.
1 hozzászólás
A egy hozzaszólás Ádámtól volt...
@_ádám_ : Hiányoztok !😔❤🖤Belájkoltam a képet majd hozzászóltam én is.
@mia_h._ :
Én is szeretlek bátyus!❤Este 7 óra félé tettem magamra egy enyhe sminket, a hajamat kisimitottam, majd átöltöztem.
Aztán elvéve a telefonomaz ágyról , lementem a nappaliba ahol már bátyus várt.- Kész vagy?- kérdezte.
- Aham... mehetünk!- huztam fel a cipőmet.
Elköszöntünk anyáéktól, majd sétálva elindultunk Erickékhez.
Egy 10 perc séta után meg is érkeztünk.
Becsengettünk és Erick nyitott ajtót.- Sziasztok, gyertek be!- mosolygott ránk.
- Szia- köszöntünk és beléptünk a házba.
A nappaliba irányititt benünket , ahol ott volt Ricsi és még két lány.
- Sziasztok!- köszöntek.
- Sziasztok...- motyogtam stégyelősen.
- Mia ,Gergő ő itt a hugom Alexa és a barátnőm Laura - mutatott minket be egymásnak Erick.
- Örülünkk - mosolyogtak a lányok majd kezet ráztak Gergővel és velem.
- Foglaljatok helyet - intett a kanapé irányába Erick.
Én meg bátyus leültünk a kanapéra , és a többiek is visszaültek a helyükre.
Elkeztek beszélgetni egymással én meg csak ott ültem és halgattam őket.- Erick , mi felmegyünk inkább - mondta Alexa, egy idő után.
- Oke- vont vállat
- Gyere Mia- mosolygott rám Alexa.
Gergőre néztem mire ő mosolyogva intet a lányok felé.Felálltam Gergő mellől és követtem a lányokat , fel Alexa szobájába.
A szobába érve leültünk az ágyra.
A lányok csak néztek egymásra majd rám , nem szólaltak meg .
Biztos nem tudtak mit mondani... egy ilyen szeretcsétlenségnek mit én .- Mia... Erick mesélte, hogy nehéz időkőn vagy túl, és hogy nehezen barátkozol ... Megértünk téged, de azért mesélsz valamit magadról ?- kérdezte Alexa megsimitva a vállam.
- Öm... szeretek olvasni, és filmet nézni. Kiskoromban baletteztem, és most nemrég hagytam abba a hip-hop táncot a költözés miadt...- meséltem lehajtott fejjel.