Meséltem nekik magamról , és ők is magukról.
Közben kezdett melegem lenni a kötött kardigánomban ezért levettem ,magamról és az ölembe gyürtem.
Visszanézvea lányokra mindketten egy pontot néztek , a vállamat.
Én is oda néztem majd megsimitottam.- Mi az az L betű , ha szabad tudnunk?- kérdezte Alexa.
-Ne haragudjatok, de nem szeretnék róla beszélni- mondtam.
A lányok összenéztek majd bolintottak egyet.
- A bátyádnak van valakilye ?- kérdezte Alexa.
- Nincs - ráztam meg a felyem.
- Mi az bejön neked?- kérdezte Laura.
- Hát nem rossz pasi- vont vállat Alexa mire egy mosolykerült a számra.
- Ne hogy mondj valamit, a bátyádnak , erről az egészről...- kért meg Alexa.
- Nyugi , halgatok...- mosolyogtam.
Végül egész jól elbeszélgettünk egymással a csajokkal.
Aztán este 10 óra felé haza indultunk bátyussal.- Minden oké volt ?- kérdezte Gergő.
- Aham , egész jófejek..- mondtam mosolyogva
- Látod jót tesz neked ,ha kimozdulsz egy kicsit, nem mindig a szobádban ülsz... mostmár vannak barátaid is...- tette a karját a nyakamba.
Haza érve lezuhanyoztam és befeküdtem az ágyamba...
Mind a négyen bejelöltek engem , instán... Elfogadtam őket és aztán ráirtam Ádámra.M: Szia❤ Micsi?
Á: Szia❤ , most zuhanyoztam le, te?
M: Most készülök lefeküdni, minden rendben van veled?
Á: Igen , minden oké... csak nagyon hiányzol 😔
M: Te is😢... Danival beszéltél ? Hogy van?
Á: Igen, itt volt nálunk ma...Jól van...
M: Akkor jó...
Á : Menj aludni, majd holnap beszélünk!😘
M: Rendben...Jó éjt!😘❤
Á: Köszi , Neked is!🤗❤
Kimentem a beszélgetésből és épp akartam , letenni a telómat.
Mikor egy ujjabb üzenetem jött , instán.@ricsi_p._ egy üzenetet küldött.
R: Helló Mia...
Mért irt rám vajon? Nincs nagy kedvem vele beszélgetni , de szemétség ha nem irok neki vissza
M: Szia ...
R: Micsi?
M: Mit akarsz??
R: Csak beszélgetni😏
M: Mért pont velem ?
R: Hogy megismerjelek😉❤
M: Pont engem?
R: Igen...
Erre már nem irtam semmit, kikapcsoltam a telómat majd lehunyva a szemem, elaludtam.2 nap múlva...
Kikelve az ágyból ,a fürdőbe mentem , és rendbe szedtem magam, a hajamat pedig felkontyoltam. Visszamenve a szobába felöltöztem...
Aztán lementem a konyhába , reggelizni. Ami szinte már hogy ebéd mivel 12 óra múlt...- Azt hittem ,hogy ma nem is fogsz felkelni - mondta Gergő a nappaliban ülve.
- Egy kissé elaludtam- vontam vállat.
- Áthivtam a fiukat, meg a lányokat is 2 re - mondta.
- Minden nap velük fogunk lenni vagy mi?- kérdeztem.
- A tegnap nem is voltunk eggyütt, meg amúgy is legalább jól érezzük magunkat !
- Hát oke- vontam vállat.
A konyhába lépve hozzáfogtam zöldséglevest fözni.
Ami hamar kész is lett...
Megteritettem az asztalt, majd leültünk enni.
Aztán pedig felmentem a szobába.
Bekapcsoltam a telómat, amiben sorban jöttek befelé az értesitések.
Annyira nem érdekeltek , szóval meg se néztem őket.Elvettem az egyik könyvemet a polcról , majd kiültem az erkélyen lévő asztalhoz
Jó melegen sütött a nap . Csiripeltek a madarak.Az utcán néha néha elhaladt egy egy aútó , de máskép nyugis minden. Kinyitva a könyvem az elmaradt oldalhoz belemélyedtem a sorokba.Nagy beszélgetések és röhögcsélés zavar meg.
Lenézve az utra a fiukat és a lányokat pillantottam meg.
Laura észre is vett engem.- Szia !- integetett.
- Sziasztok!- intettem vissza nekik.
Felálltam az asztaltól , majd lementem a földszintre , ahol már ott voltak ők is.