28.

317 12 1
                                    

- Csak vissza akarok menni!- mondtam rá se nézve , csak tovább pakoltam.

- Hugi! Ha veled beszélek néz rám!- emelte fel a hangját Gergő .

Ilyedten néztem rá...

- Miért akarsz visszamenni? Ez az ötlet nem ugrik be  csak úgy az eggik pillanatról a másikra !- mondta.

- Ne faggas , csak vissza akarok menni- mondtam.

- Mi történt? Ricsi csinált valamit? Mond el !- erösködött

-  Ne emlegesd többet a nevét! Nem akarom többet látni!...

- Mit tett? Mond meg, mert ha nem oda megyek hozzá és tölle kérdezem meg...

- Jó elmondom!... Azt kérte töllem hogy vállasszak közte és Ádám között!   Hogy tud ilyet kérni, mikor tudja hogy mennyire fontos nekem Ádám!?- néztem kérdően Gergőre.

- Fuu ... megint balhé van a barátom és a hugom között. Úgy éreztem hogy megint ez lessz...- fogta a fejét.

- Ne aggódj, őt nem fogod elvesziteni....Megigérte nekünk ha bármi történik köztem és közte , ti akkor is barátok maradtok! Szóval minden rendben lessz- dobáltam továb a böröndömbe a ruháim.

- De most ezért nem kell elmenj!  Pakold vissza a ruháid! És megoldjuk eztet is...- mondta bátyos.

- Nem bátyus  .... eldöntöttem! - mondtam.

    Bátyus megrázta a fejét majd kirohant a szobámból.

    Vacsinál  megbeszéltük ezt az egészet. Apa nem ment bele ebbe az egészbe, félt hogy ott is megteszem majd ujra , azt amit itt tettem...
De megigértem nekik, hogy soha többet nem teszek ilyet. És hát elléggé nehezen , de sikerült rávennem öket...  Bátyus most megint mérges rám, mert itthagyom őket ... de majd egyszer megbékél...

  

Másnap reggel:

  
   Tizkor  ébredtem  , egyenest le rohantam a konyhába , anyát keresve.
  Akit végül a nappaliban találtam.

- Beszéltél már az igazgatóval?- kérdeztem.

- Igen , az előbb.... Mivel nagyon jól tanultál, szivesen várnak vissza! - mondta anya szomoruan.

- Anya ne szomorkodj!  Majd sokszor eljövök ide , meg tis is oda !  Minden rendben lessz!- öletem meg.

- Nekem az a lefontosabb hogy boldog légy! Ha te eszt szeretnéd akkor ez lessz... Csak igérd meg, hogy  minden nap fogunk beszélni , és nem csinálsz hülyeséget...- mondta könnyezve.

- Megigérem! Ti vagytok a legjobb család a világon! - mosolyogtam rá.

- Hiányozni fogsz!- mondta .

- Ti is!  Megyek összekapom még a holmiaimat - öletem meg ujra majd felmentem a szobámba.

   A ruháimat még tegnap összepakoltam , ami két böröndte sikeredett.
A többi majd még elviszem.

    Felérve a szobámba elővettem egy  hátizsákot és abba belepakoltam a sminkeim, parfümöket  meg hasonló dolgaimat.
Az egyik ruhás böröndömbe , petig bele raktam a laptopomat is.

  A váltáskámba , belepakoltam a töltőmet, a fülhalgatómat , pénztárcám...stb.

   Mikor úgy éreztem minden megvan , megnéztem a legközelebbi járatot vissza a születési városomba.
  Ami ma  , 13 órakor indul.
Az órára néztem ami fél 12-őt mutatott.
 

- Jobb lesz ha készülödldök- mondtam magamban.

  Felkaptam az előkészitett ruhám

  Majd a fürdőbe mentem és a hajamat felkontyoltam , pár tincset pedig hagytam lógni

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

  Majd a fürdőbe mentem és a hajamat felkontyoltam , pár tincset pedig hagytam lógni.

   Aztán elindultam bátyus szobája felé.
Bekopogtam de nem jött hang, ezért benyitottam.
   Az ágyán feküdt és fején a fejhalgatóval zenét halgatot.
    Az ágyához sétáltam , és mellé  ültem. Halottam hogy lejébb vette a zenét , mivel nem halatszódót ki annyira a zene mint mikor bejöttem, de nem állitotta meg.

- Nem fogsz velem beszélni? - kérdeztem, mert tudtam hogy halja.

   Nem jött válasz , csendben volt, és a falat bámulta.

- Rendben !... Vigyáz magadra ! Hiányozni fogsz!  Légy jó és légy boldog Alexával!- mondtam majd megölelve egy puszit nyomtam az arcára .

  Nem reagált semmit ... felálva az ágyáról még visszanéztem rá könnyess szemmel, aztán pedig az ajtója felé mentem.


Vissza húz a múlt !...Onde histórias criam vida. Descubra agora