- Szia Mia!- ölelt magához Alexa amit egy kicsit furcsáltam ,de viszonoztam ölelését.- Hello- mosolyogtam.
- Remélem hoztatok fürdőruhát!- mondta Gergő.
- Hoztunk- bologatott Erick.
- Akkor menjetek öltözzetek át és irány a medence ...
- Gyertek lányok , a szobámban átöltözhettek - indultam felfelé, a lányok pedig követtek.
- Úúú... de vagány a szobád!- nézett körül Laura mikor beléptünk a szobámba.
- Ott a gardróbóm, és ott átöltözhettek- mutattam az ajtó felé.
- Megyek én elöször- indult el Alexa.
Miután végzett Laura is átöltözött.
- Kész vagyok!- jött ki Laura a gardróbból.
- Akkor mehetünk le- mondtam.
- Te nem öltözöl át?- kérdezték.
- Most nincs kedvem fürődni ...
- Kérlek, csak a kedvünkért...- nézett rám kérlelően Alexa.
- Oké- indultam be a gardróbba és elővettem a fürdőruhám.
- Mehetünk!- léptem ki a gardróbból.
- Csini vagy!- mosolygott rám Alexa.
- Köszi...
Kilépve a szobából , lementünk az emeletről , majd ki a kerdbe.
A fiuk tekintete egyből ránk szegeződőtt.
Ricsi szinte tátott szájjal figyet engem.
A bátyám tekintete meg Alexán volt... Lehet bejön neki, majd este kiszedem belőle.
Erik tekintete pedig a barátnőén , Laurán volt.A lányok bementek a fiuk mellé a vizbe, én viszont csak a medence széllére últem és belelógattam a lábom. Egyszer majdnem belefuladtam , azóta nagyon félek a viztől...
Aztán elém uszott Ricsi.
- Te nem jösz be?- kérdezte.
- Nem...
- De mért nem?- fagattot.
- Elléggé idegesitő vagy , hogy kérdezgetsz !- motyogtam.
- Mi én idegesitő, olyan nincs- rázta a fejét.
- Nagyképű - motyogtam a szememet forgatva.
- Mi mondtál?- vonta fel a szemöldökét.
- Semmit...
- Teszerinted , nagyképű vagyok?- kérdezte felvont szemöldökkel.
- Igen!- vágtam rá.
- Jól meg gondoltad amit mondtál ?- ült fell mellém.
- Nagyon is !!!
- Hát oké- vont vállatt és megfogva a vizbe dobott.
A viz alá merültem és kapálózni kezdtem, majd hirtelen valaki megfogta a kezem és felhuzott a viz felszinére.
- Jól vagy hugi?- kérdezte Gergő.- Jól - mondtam köhögve , ugyanis félre nyeltem egy kis vizet.
- Nem kellet volna beledobd, fél a viztől - mondta Gergő Ricsire nézve.
- Bocsi Mia , nem tudtam- lépett mellém Ricsi.
- Mindegy - mondtam , és kiusztam a medencéből és az egyik napágyra feküdtem.
Kozben csengettek .
- Megyek kinyitom!- mászott ki Gergő a vizből és bement a házba.
A többiek tovább beszélgettek a vizbe , Ricsi egy ideig figyelt engem, aztán ő is csatlakozott a többiekhez, én pedig a hátamra tettem a törölközőt, és a napágyamra dölve , lehonytam a szemem , Lizára gondoltam.
- Mia!- hallottam meg egy ismerős hangot , mire kipattantak a szemeim.
A ház felé fordultam és Ádámot pillantottam meg bátyus mellett.
- Ádám!- pattantam fel a napágyról és csillogó szemekkel rohanni kezdtem felé.
Félutnál megcsusztam és majdnem hanyat vágodtam ,de sikerült egyensulyba maradnom.- Lassan picur!- mondta Ádám.
Tovább futottam , májd elé érve az ölébe ugrottam.
- Hogy kerülsz ide?- öleltem szorosan magamhoz.
- Nagyon hiányoztatok, és gondoltam hogy itt maradok suli kezdésig- mondta.
- Úgy örülök, mért nem szóltál hogy jössz?- másztam le róla és a szemébe néztem.
- Meglepit akartam, csak a szüleid tudták!- mosolygott.
- Biztos elfáradtál az uton, és éhes is lehetsz , gyere melegitek neked kaját- fogtam meg a kezét és befelé akartam huzni de nem mozdult.
- Nyugi picur...nem vagyok éhes és fáradt sem ,nyugodtan maradhatunk itt. - nézett rám.
- Biztos?- kétdeztem.
- Igen , biztos- bologatott
Batyus közben visszament a többiekhez, a vizbe . Én meg Ádám pedig leültünk az egyik napágyra és peszélgettünk.
- Ez meg mi?- akadt meg a tekintete a tetkón , és végig simitotta újjait rajta.