Augusztus , 25. Kedd.
Pont ma egy éves a közös gyerekünk Ádámmal.
Ma egy éve, hogy megszületett életünk értelme... a hercegnőnk, Liza.
A nevét a legjobb barátnőmről kapta, és egyben Ádám hugáról...aki már nem lehet velünk, de mindig emlékezni fogunk rá.Reggel mikor megébrettem, Ádám még aludt mellettem.
Kimásztam mellőle az ágyból, majd átmentem a Liza szobájába.
A kiságyba néztem ahol , ott forgolodott.- Jó reggelt hercegnőm! - néztem rá , és mosolyogva figyelt engem.
- Gyere hercegnőm ! - vettem fel az ölembe .
- Boldog Születésnapot! - puszilgattam meg , mire kacagni kezdett.
- Menjünk keltsük fel apucit is- beszéltem hozzá , és visszaindultam a mi szobánkba.Ahogy beléptem a szobába , Lizát az ágyra ültettem és odafeküdtem én is.
Liza gügyögve, négykézláb mászni kezdett, majd Ádám melkasát kezte csapkodni apró kezeivel. Én pedig mosolyogva figyeltem őt.Ádám kinyitotta a szemét majd mosolyogva nézett Lizára.
- Hát ki van itt? Hát ki van itt?- fogta meg Ádám Lizát és felemelte a levegőbe, maga fölé Lizát.
Liza pedig nevetni kezdett, imádja mikor a levegőbe tartjuk...
- Boldog Születésnapot kicsi hercegnő!- motyogott Ádám Lizához és megpuszilta.
- Megyek készitek reggelit- adtam egy puszit Ádám szájára , majd egyet Lizának is.
Az ágyról lemászva , elhagytam a szobát , és a konyhába indultam.
A lepcsőn leérve, Mex már jött is velem szembe.- Jó reggelt Mex! Gyere , biztos éhes vagy már!- simitottam meg , majd az edényéhez mentem és raktam bele kutyakaját.
Aztán a konyhába mentem és kezet mostam. Majd hozzáfogtam reggelit késziteni. Előszőr a Lizájét , aztán bedig a miénket.
A konyhapultnál készitettem a reggelit, mikor gügyögést hallottam nem messziről.- Igen, ott van anya!-hallotam Ádám hangját .
Megfordultam a hang irányába, majd odasétáltam hozzájuk.
- Há szia...- mosolyogtam rà Lizára, majd elvettem Ádámtól és betettem az etető székébe.
Ádám leült az asztalhoz, én meg odatettem elé a reggelit.
Aztán leültem Liza elé és etetni kezdtem...Aztán csörgött a telóm...
kihalásztam a zsebemből, majd felvettem a videóhivást.- Szia drágám! Mit csináltok?- kérdezte anya a telefonból.
- Szia! Most reggelizünk...- mutattam a kamerába Lizát is.
- Há szia aranyom ! - szólt anya , és Liza bedig mosolyogni kezdett.
- Köszönj a maminak... - mosolyogtam Lizára , mire ő integetni kezdett a maga módján.
- Jáj egyelek meg ! Alig hiszem hogy már is 1 éves vagy!- mosolygott anya.
- A többiek merre vannak?- kérdeztem .
- Apád dolgozni, a bátyád meg nincs itthon, Alexánál van...- mesélte.
- Rendben akkor!
- Hagylak titeket enni ! Majd még később beszélünk...- szólt anya.
- Rendben, szia!- tettem le a telefont.
Miutàn megetetem Lizát , én is ettem. Azután peddig felmentünk a szobába és átöltöztem...Aztán felöltöztettem Lizát
is...Miután kész lett Ádám is , Lizát betettem a baba kocsiba, És rátettem a pórázt Mexre.
Bezárva a ház ajtaját pedig , elindultunk sétálni.
A parkba érve leültünk egy padra... Maxről levettem a porázt hogy menjen szaladgáljon egy kicsti.
Ádámmal a padon ültünk, a hercegnőnk pedig a babakocsiból bámészkodott.- Szeretlek titeket!- mondtam Ádám vállára téve a fejem.
- Mi is szeretünk! - mondta Ádám.
Liza gügyögve bámészkodott... úgy imádom a hangját.
- Olyan édes- mosolyogtam Lizára.
- Édes mint az anyja! - puszilt a fejembe Ádám.
Csendben ültünk és csak halgattuk a madarak csicsergését, és együtt voltunk, ez a legfontosabb.
A csendet Ádám hangja, szakitotta meg.- Mit szólnál egy kis tesóhóz?- nyújtotta a kezét Liza arcához , és megsimitotta.
- Ezt komolyan kérdezted?- néztem rá.
- Igen! Csináljunk mégegy gyereket! Hogy legyen egy nagy családunk... Minnél hamarabb...- mondta.
- Még tizenévesen azt mondtad hogy ha felnősz nem kell gyerek... most meg egyből kettőt szeretnél...- mondtam meglepődve.
- Az akkor volt drágám, ez meg most van. Minnél hamarabb kell még egy gyerek!- jelentette ki.
- Rendben, azon leszünk, hogy csináljunk mégegyet!- mondtam nevetve és ujra a vállára tettem a fejem.
- Még ma hozzá fogunk!- jelentette ki.
- Ahogy akarod!- mondtam nevetve.
Végre úgy érzem hogy boldog vagyok... És nem is kell ennél több..........
Mindig is egy családról álmondtam, és meg is kaptam.
Imádom őket ...♡
VÉGE!!!!