Trokiti ne deren e dhomes se motres se saj dhe e pa ate teksa po shkrunte dicka ne fletore.
''Dav?''Pyeti.
''Hmm''U pergjigj ajo.
''A nuk je e frikesuar?''Pyeti Savina kurioze.
''Perse?''Ia ktheu pa e haqur shikimin nga fleta.
''Qe trupoja jote do te jete kriminel.''Tha ajo.
''Sav, edhe Samuelin kriminel e ke.''Vuri re syte e se motres qe u zmadhuan.
''Cfare?''Arriti te shqiptonin.
''Mos me thencin Davine nese ai nuk eshte i tille.''Tha ajo si pa te keq.
''Por ai nuk duket i tille, madje eshte shume shakaxhi.''Pohoi ajo.
''O zot, po kriminelet ndahen ne disa kategori, urdhero''I dorezoi nje flete.
Savina filloi te lexonte me ze''Llojet e krimineleve:
1. Serioze, nuk i flitet nje fjale.
2.Hot dhe perseri serioze.
3.Idjota dhe perseri serioze.
4.Te keqinj.
5.Hot dhe te keqinj.
6.Te keqinj dhe te shemtuar.
7.Shakaxhinj te bukur.
8.Nuk shihen me sy.''Perfundoi ajo.
''Pra motrez e dashur, ai hyne ne llojin 7.''Savina leshoi letren dhe nuk po e besonte ate qe e motra i kishte thene.
''Por...por Dav une ate...''
''E di, e di e do.''Ia nderpreu fjalen dhe tha si pa te keq.
''Nuk e di cfare mund te quhet, por e pelqej.''Tha e turperuar teksa faqet i moren nje ngjyre te kuqe.
''Mos ki turp moter, jam e sigurte qe edhe ai te pelqen, arrij ta dalloj se si te shikon.Ou, se harrova, me jep te shtoj dicka.''Ia mori motres listen nga dora dhe te kategoria 7 shtoi edhe 'romantike.'U be.''Buzeqeshi e lumtur.
''Davi, une po largohem, do te shkoj te blej disa gjera.''
''Cfare gjerash?''Pyeti e motra tere kuriozitet.
''Disa perberes embelsirash.''
''Do vij me patjeter.''U ngrit dhe hapi deren.''Samii.''Therriti.
''Urdheroni zonje.''U degjua nje ze mashkullor, ku u duk nje mashkull ne forme, pak me i madh se motra e saj.
''Zonja e syve te tuj.''Bertiti e acaruar, ku u duk qarte edhe damari ne balle. E dinte qe ai e therriste ashtu vetem se ajo e kishte inate.Preferonte qe t'i therrisnin ne 'Davina', mund ta thoje me gojen plot, sipas saj kishte lezet ai emer ashtu.
YOU ARE READING
Krimineli Mbrojtës ✓
RomanceNdonjëherë zgjedhja e vetme për mbrojtjen e një vajze çapkëne , mbetet një kriminel. Një kriminel , i cili është armiku nga se përpiqesh të mbrosh vajzën. A mundet ai vallë ta mbrojë atë nga vetja? A do mundet ai kriminel në rolin e mbrojtësit ta m...