''Me trembe!''E gjuajti lehte ne krahe.''Pastaj perse me quajte detektive?''Beri te padituren.
''Mendon se nuk te pashe?''E pyeti duke ngritur njeren vetull.
''Cfare?Sigurisht qe nuk erdha ju ndoqa ju kur po i tregoje shtepine, ne fakt shtepin e pare.''I tha teksa lunate me gishta.
''Une nuk e thash kete.''Buzqeshi ai.
''Mire ne rregull, erdha. Thjesht doja te te thoja te mos i japesh shume shprese Gretes.''I tha duke u shtrire ne anen tjeter te shtratit.
''E perse?''U kthye nga ajo.
''Sepse...sepse nuk dua qe ajo te lendohet me pas.''Tha duke marre te njeten pozicion si ai.
''Ndoshta une dua te kem dicka serioze me te, nuk mundet?''E pyeti.
''Perse do ?Pastaj ti sot e takove!''Foli perseri duke e pare ne sy.
''Po pastaj? S'mund te jete dashuri me shikim te pare?''E pyeti me nje shprehi serioze, qe u zevendesua nga e qeshura e tij.
''Idjot!''E gjuajti lehte ne shpatull.
''Genjehesh shume lehte.''Buzeqeshi.
''Ne rregull pra po e marr kete te sotmen si mesim, nuk do t'i besoj ato qe te tjeret me thone.''Tha.
''Si ndihesh?''E pyeti ai pas pak, duke e cuditur me kete pyetje.
''Jam mire!''Tha teksa shkeputi shikimin dhe u kthye drejt.''Mire ne rregull ne fakt keq, tmerrshem, nuk e di por kete ndjesi kam qekur ka ikur babai me duket sikur nuk do ta takoj me.''
''Duhet te largohesh!''I tha ai duke e bere ate te kthehej nga ai.
''Cfare?Perse?''E pyeti.
''Thjesht largohu!''I tha perseri.
''Nuk largohem!''I tha e acaruar teksa kryqezoi krahet.
''Largohu!''I tha perseri.
''Mire more, mire!''U ngrit e acaruar dhe e perplasi deren. E pa ate teksa ikte. Do te donte qe ta ndalonte dhe ta shtrinte pikerisht aty mbi krevat dhe ti puthte cdo centimeter te trupit te saj, por nuk mundej. Ai s'mund ta ndalonte ate te ndikonte me shume tek ai. Ai ishte per nje mision aty. Ishte per nje arsye krejt tjeter prej asaj qe kishte ardhur ne fakt. Por ai ishte i vendosur. Kishte krenari. Kishte vendosur qe do ta dergonte ate te babai i saj. Dhe ishte e vendosur qe nuk mund ta ndryshonte as kush. As ai tundimi kur sheh ate, as ndjenjat qe shfaqen nga hici. Asgje!
Hyri e acauar ne dhome. Perse e kishte larguar ashtu ai? Shkundi koken dhe u shtri, por si per dreq ai i dilte perseri perpara. Tashme ne endrra nuk shihte me ato fantazite e saj sikur ndodhej ne nje qytet i ndertuar me ushqime, por ate. Me e keqja ishte qe i dukej sikur e ndjente. I dukej kaq reale. Dhe te zgjoheshe pastaj me nje ndejsi boshe ishte edhe akoma me e keqe.
''Nuk po e zgjoj!Une po largohem.''I tha Gerta Savines pasi ishte bere mengjes tashme.
''Ne rregull!Mirupafshim!''E pershendeti dhe e ndoqi me sy teksa u largua.
''Zonjushe ka ardhur posta!''I dorezoi disa zarfe punojesja.
''Ne rregull! Faleminderit!''I buzeqeshi dhe i mori.''U zgjove me ne fund!''I tha teksa pa Samuelin qe po vinte drejt saj dhe leshoi zarfet ne tavoline dhe iu hodh ne krah.
''Miremengjes bukuroshe!''I tha dhe e puthi.
''Mjaft ju te dy na e shpifet!''U degjua Davina, ku mbarpa saj u duk edhe Kristiani.
''Kur te besh edhe ti te dashur do e shikosh te shpifuren.''Ia ktheu Samueli.
''Cfare jane keto?''Mori zarfet dhe i ruajti nje nga nje , ku njeri i terhoqi vemendjen.''O zot!''Bertiti teksa mori ne dore vetem nje zarf dhe te tjeret i leshoi.''Jemi te ftuar ne nje ballo sonte!''Bertiti perseri.''Por nuk thote gje qe eshte me maska.Sa keq!''Tha me pas.
''Babi nuk do na lejoje , do te thoje eshte me rrezik.''Tha Savina.
''Po flas me babin!''Mori telefonin.''Babi!''Foli.
''Cfare ke kesaj here Davine?''E pyeti ai.
''Babi!''Fillo ta merrte me perkedheli.
''Me thua!''Tha perseri duke e njohur vajzen e tij.
''Degjo tani, na ka ardhur nje ftese per ballo dhe ne...''
''Jo!''E nderpreu ai.
''Por babi, mos me thuaj ashut!''Beri si e merzitur.
''Eshte me rrezik!''Tha perseri.
''Babi, degjo tani, do te vijne Kristi dhe Sami dhe jo si trupoja , por si shoqeruesit tane, pra nuk do te jete problem, do te jen afer nesh.''Arriti t'ia mbushte disi mendjen.
''Ne rregull, po thuaji te kene kujdes!''I tha.
''Je babi me i mire ne bote.''Mbylli telefonin.''Eja Sav behemi gati.''U hodh.
''Cfare?Mos u tall!''Tha tjetra.
''Do vendosim cfare te veshim, edhe shume gjera, eja!''I kapi doren.''Ju djema vishuni ju!''Ju drejtua, por ata nuk levizen prej vendit. Rrotulloi syte dhe u nisen me Savinen ne dhome.
Vazhdon...
KAMU SEDANG MEMBACA
Krimineli Mbrojtës ✓
RomansaNdonjëherë zgjedhja e vetme për mbrojtjen e një vajze çapkëne , mbetet një kriminel. Një kriminel , i cili është armiku nga se përpiqesh të mbrosh vajzën. A mundet ai vallë ta mbrojë atë nga vetja? A do mundet ai kriminel në rolin e mbrojtësit ta m...