15➪𝐏𝐮𝐭𝐡𝐞

1.8K 94 24
                                    

''Dhe fituesi eshte grupi jone!''U hodh i gezuar Samueli

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

''Dhe fituesi eshte grupi jone!''U hodh i gezuar Samueli.

''E padrejte , bete me hile!''U hodh ajo.

''Ku e pe hilen ti?''Pyeti Danieli.

''Daniel pusho, nese Zhulieta thote qe eshte me hile, ashtu eshte.''E mbeshteti Leoni.

''Qetesohuni!Denimi do te jete i lehte!''Buzeqeshi Sameuli.''Ejani grupi bisedojme.''

''E padrejte. Ju te dyja e keni fajin!''Iu drejtua vajzave.

''Cfare faji kemi ne?''Pyeten.

''Po ju humbet, ne i gjetem.''Tha Davina.

''Te dashur humbesa!''U kthyer Samueli.

''Mos na thirr ashtu!''Kryqezoi krahet.

''Denimi: Per nje ore do beni cfare te themi ne.''Tha ai.

''Cfare?''Bertiti Davina.

''Po e dashur Dav dhe koha fillon tani!''Tha ai duke pare nga ora.''Filloje, te gjithe ju mund te urdheroni ke te doni.Filloj une. Dav dua te me sjellesh nje gote uje.''E urdheroi ai.

''Une them zgjidhje e gabuar.''I tha Kristiani atij.''Nga pervoja!''I tha ai kur pa shikim pytes te Samuelit.

''Leon!''Buzeqeshi Danieli.''Do ndalosh t'i thuash Zhuliete Davines per nje ore.

''Cfare?Jo kurre.''Protestoi ai.

''Nese ju vini ne zbatim udherat tona, denimi behet dy ore.''I tha Samuel.

''Ska gje Romeo!''Tha Davina duke hyre me nje gote me uje qe ia dha Samuelit. Sapo ktheu gellnjeken e pare , e nxorri serisht jashte.

''Cfare eshte kjo?''Pyeti ai duke beri nje mimike fytyre te cuditshme.

''Uje!''Tha ajo me shikim nga tavani.

''Davine. Cfare i fute?''Pyeti serioz.

''Po ja, si 'padashje me qellim' me ra pak kripe.''Tha ajo duke vendosur serisht ate fytyren e pafajshme.

''Pak? Kjo ta shpif!''E la goten mbi tavoline.''Davine!''Iu drejtua perseri.

''Cfare?''Ia ktheu tashme e acaruar.

''E shikon s'kam as se cfare urdhri t'i jap.E gjeta, dil jashte dhe ujit lulet!''I tha ai.

''Cfare?Por po erresohet.''Tha ajo.

''Eshte akoma heret!''Rrotuloi syte ai.

''Mire , por ato jane aq shume.''Tha teksa kujtonte se sa shume lule qe kishte.

''Brenda ores i mbaron.''Pohoi tjetri teksa shihte oren ne dore.

''Tani ke nje armike te rrezikshme Samuel!''Theksoi emrin e tij ajo. Doli jashte dhe u perball me lule gjithandej. Babai i saj i adhuronte lulet. Lidhi floket topuz te crregullt , me lidhesen e flokeve qe mbente ne duar. Mori ujitesen, perpara se te fillonte punen , mbushi nje kove me uje dhe e la vec. 

Krimineli Mbrojtës ✓Where stories live. Discover now