16➪𝐌𝐚𝐫𝐫𝐞̈𝐳𝐢 𝐞 𝐛𝐮𝐤𝐮𝐫

1.8K 82 21
                                    

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Ndjeu dike te hipte me te shpejte mbi shtratin e madh dhe nuk vonoi shume kur ndjeu dicka te prkete buzet e tij. Nuk ishte 'dicka', ishin buzet e Davines. Po pikerisht asaj. Hapi syte i habitur dhe pa ate teksa i mbante syte e mbyllur dhe ishte pikerisht siper tij. Epo ishte momenti ta merrte ai situaten ne dore. Kapi trupin e saj dhe e vendosi ate poshte tij pa e shkeputur puthjen. Pozicionoi vetes ne mes te kembeve te saj dhe filloi ta puthte si i etur. Rrethoi belin e tij me kembet e saj dhe kaloi doren e saj permes flokeve te tij. Zbriti buzet e tij dhe i puthi qafen duke i lene nje shenje te vogel. Iu versul serisht buzeve te saj, dhe do te vazhdonte ta bente po te mos gjendej tashme ne toke.

''Cfare ben?''Pyeti ai teksa ngirti koken dhe pa ate e cila ishte akoma shtrire teksa perpiqej te normalizonte frymemarrjen. 

''Ti cfare ben?''Pyeti ajo duke u ngritur tashme.

''Vjen dhe me puth vete dhe me thua mua cfare bej?''Beri nje shikim pyetes.

''Ishte sfida, Samueli me tha se duhej te te puthja une ty dhe jo ti mua, dhe percaktoi edhe vendin kesaj rradhe.''Rrotulloi syte.

''Epo teknikisht i bie te te kem puthur edhe une ty.''Buzeqeshi ai. Rrotulloi syte dhe doli nga dhoma e tij. Preku buzet teksa kujtoi ate moment, buzeqeshi lehte. 

''Duhej ta puthje ketu Davine.''Buzeqeshi Samueli teksa vuri re prezencen e saj.

''Cfare ? Jo!''Protestoi.

''Epo nga ta dime ne se e puthe?''Pyeti ai.

''S'me intereson qe nuk beson, vazhdojme lojen.''Tha ajo dhe u ul. U kujtua ai. Momenti kur e kishte puthur. Se si trupi i ishte dridhur kur ai e kishte vendosur poshte tij, apo ishte pozicionuar mbi te. Ndjesine qe i falen buzet e tij. Kishte bere nje marrezi. Buzeqeshi lehte. Nje marrezi , por te bukur aman.

U shtri perseri ne ate shtratin e tij. Sapo mbylli syte, iu shfaq skena e meparshme. I rilinden ndjesite qe perjetoi.Ndjesi te papershkrueshme.  Shkundi koken dhe hapi syte. Cfare po i bente ajo vazje valle? Cfare kishte te vecante ajo , qe sa here qe ai mbyllte syte , i shfaqej imazhi i saj? 

''Ne po largohemi!''Thane te tjeret kur tashme ishin argetuar.

''Zhuliet!''Iu afrua Leoni asaj, e cila ishte shtrire ne divan dhe dukej qe po flinte.

''Nuk e shikon qe eshte ne gjume more idjot?''E pyeti Paulo.

''Eja Leon!''I tha Flavio.

''Ejani t'ju percjellim!''Iu drejtua me miresjellje Savina, e shoqeruar nga Samueli.

Mbyllen deren pasi te gjithe tashme kishin ikur dhe pane Kristianin, i cili po merrte Davinen ne krahe. 

''Dhe transferimi i Davines u zgjidh.''Buzeqeshi Samueli teksa pa Kristianin.''Tani! Karamele!''Iu kthye nga ajo dhe puthiti trupin e tij me te sajin. ''Si thua sikur te shkojme te flejme?''E pyeti duke e puthur lehte ne faqe.

''Cfare?''Pyeti.

''Epo te thash qe do ta vija ne zbatim sapo babai yt te largohej dhe une e bej ate qe them.''Buzeqeshi teksa e puthi lehte ne buze.''Mos ki frike , nuk te kafshoj.''E beri te buzeqeshe.

''Mire ne rregull!''Pranoi ajo.

''Shko me prit, po shkoj te nderrohem!''Tha ai teksa u drejtua drejt dhomes se tij, pa harruar ta puthte edhe njehere.

E vendosi lehte mbi shtrat dhe e mbuloi. Per te 100-ten here iu shfaq perseri momenti i puthjes. Hodhi syte nga buzet e saj te vogla. I dukej sikur po e ftonin vete.  Doli jashte perpara se t'i dorezohej tundimit dhe mbylli deren lehte duke mos kriajuar zhurme.

''Te ma dish per nder e?''Pa Samuelin qe doli nga dhoma qe qendronin.

''Cfare po perpiqesh te besh ti?''E pyeti i acaruar.

''Asgje!''U perpoq te justifikohej ai.

''Ti e di shume mire ku e kam fjalen Samuel.''Iu drejtua i acaruar.

''Kristian..''Beri ai te fliste.

''Nese mendon qe une nuk do ta dergoj ate, apo se do me ndryshohet mendja se mos dashurohem, epo e ke gabim, une do ta dergoj ate.''E nderpreu teksa ai u perpoq te fliste dhe hyri ne dhomen e tij.

''Por ti mund ta shpetosh me pas!''Tha ai me te vogel.

Hapi deren dhe hyri ne dhomen e Savines. Ate e kishte marre gjumi. Buzeqeshi dhe u shtri prane saj , duke marre trupin e saj te vogel ne perqafim.

''Ti zgjoj ne menyren me te mire te mundshme, apo ne menyren me te keqe te mundshme.''Fliste me vete Davina, e cila si per cudi ishte zgjuar heret dhe tashme ndodhej ne dhomen e Savines dhe pa ate qe qendronte e perqafuar me Samuelin.''Mire , po he!''Tha ajo dhe u hodh siper tyre duke bertitur duke bere qe ata te zgjoheshin me te shpejte.

''Cfare dreqin ben?''Pyeti Samueli i acaruar nga zgjimi. Nuk ishte ky zgjimi i mengjesi qe ai priste. Ai priste qe te zgjohej me ate ne krahe. Ta shikonte ne gjume, teksa perkedhelte floket e saj. Davina i kishte prishur imagjimaten.

''Ju zgjova ne menyren me te mire te mundshme!''Buzeqeshi ajo teksa u cua.

''Kete quan menyren me te mire te mundshme ti?''Pyeti i acaruar Smaueli.

''Po!''Pohoi ajo.

''C'ne kaq heret ti Davine?''E pyeti Savina.

''Nuk e di!''Ngriti duart lart.''Mengjesi eshte gati!''Tha duke buzeqeshur dhe u largua.

''E degjova une gabin, apo ajo tha mengjesi eshte gati?''Pyeti i habitur Samueli.

''Punetoret e kane pushim sot, me siguri ajo ka gatuar.''Tha Savina, e cila u ngrit tashme.

''Mos!''U shtri rendshem tashme Samueli.

''Cfare?''Pyeti ajo.

''Nuk dua te perfundoj ne spital!''Tha ai.''Dua te qendroj ketu, me ty ne krahe, pastaj si guxon ti?''Iu drejtua asaj.

''Une cafre?''Pyeti e habitur.

''Te mos me japesh puthjen e mengjesit.''I tha ai teksa e terhoqi ate dhe e puthi.

Pa ate teksa dilte nga dhoma e Savines dhe sapo kaloi prane tij uli koken.

''Miremengjes!''I tha i habitur nga ajo.

''Mgjes!''E injoroi plotesisht.

Vazhdon...

Krimineli Mbrojtës ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora