43➪𝐑𝐨𝐦𝐞𝐨 𝐩𝐨𝐥𝐢𝐜?

1.8K 90 49
                                    

''Je i sigurte?''E pyeti per te disaten here Klabio Kristianin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

''Je i sigurte?''E pyeti per te disaten here Klabio Kristianin .

''Po baba, do largohem!''Tha i vendosur.

''Jo! Ti nuk do te largohesh! Qendro ketu dhe beje per vete ate vajze.'' E keshilloi perseri.

''Ajo me urren baba. Gjithsesi, kujdesu per veten!''

''Nuk te kam mesuar te heqesh dore kaq lehete.'' Mori valicet , perqafoi te birin dhe doli. Epo nuk ishte akoma koha qe te largohej. Duhej te bente edhe dicka te fundit..

***

''Perse nuk e hap?''E pyeti Ervieri Davinen, e cila as nuk e merrte mundimin te shihte se kush po e merrte ne telefon.

''Eshte motra.''Tha pa u ngritur, teksa qendronte e mbeshtetur ne ate kolltukun e vogel.

''Davine! Eja tani, mos qendro ashtu, sepse nuk ia vlen.''La menjane punet qe po bente dhe iu afrua.''Si thua per nje aventure?''E pyeti ai.

''S'jam e interesuar!''Ia ktheu tjetra.

''Mire! Po sikur te them qe do te shkojme te luajme?.''U ngrit me te shpejte e habitur.

''Tallesh?''Tha pabesuar.

''Jo! Eja meritojme pak argetim.'' E terhoqi prej dore dhe e ngriti.

''Nuk jam ne qejf!''Protestoi.

''Epo asnjehere nuk je! Jam kurioz te njoh ate Davinen qe flasin te gjithe , me sa mora vesh ka qene shume femije.''I luajti njerin sy.

''Me mire mos e njohesh!''I tha perseri teksa tashmshme kishin dale nga dyqani dhe Ervieri po e mbyllte.

''Gati!''U kthye nga ajo dhe i hodhi celesat e makines.''I jep ti sot!''U ul ne vendin e pasagjerit.

''Mos more!''Buzeqeshi teksa hyri ne vendin e shoferit.''Je i sigurte?''E pyeti teksa ndezi makinen.

''Nuk dua te vdes sot, po ia vlen te rrezikojme!''Nje e goditur i erdhi ne krahe sapo perfundoi fjalin.''Auch! Cfare ke moj?''Iu kthye.

''C'do te thuash me kete ti?''E pyeti.

''Qe je nje shofere e keqe?''U duk me shume si pyetjeje.''Pranoje realitetin e dashur.''I tha dhe ajo pa pritur shume nisi makinen me shpejtesi.''Qetesohu! Nuk dua te vdes sot!''Ngriti zerin, por e kote. Adrenalina e kishte pushtuar. Shpejtesia sa fillonte e ngrihej. Dhe ja kur pak larg tyre qendronin policet, te cilet ia bene me shenje te ndalonin.''Gjoben do e paguash ti!''I tha ai, perpara se ajo te ulte xhamin dhe te kthehej nga polici perballe.

''Po ecnit me shpejtesi zonjushe.''I foli nje ze shume i njohur per te. E pa ate teksa shkruante dicka ne nje leter. Mbante syze prandaj e kishte te veshtire ta dallonte, kur me ne fund arriti ta dallonte.

''Romeo?''E pyeti ajo duke bere qe polici dhe Ervieri te habiteshin. Polici hoqi me te shpejte syzet.

''Zhuliet?''Ia ktheu ai mese i lumtur.''S'me besohet!''Hapi deren e saj te makines dhe sapo ajo doli e perqafoi.

''Romeo ti polic? Jam shume e gezuar qe te shoh!''I tha pasi ishin shkeputur nga perqafimi.

''O zot sa paske ndryshuar!''E pa me nje sy analizues.

''Nuk do te na prezantosh Davine?''U afru Ervieri afer saj.

''Sigurisht! Romeo ky eshte Ervieri shoku im me i ngushte, Ervier ky eshte Leoni.''I tha ajo e tjetri picerroi syte nga habia.

''Mos me thuaj se mendove qe me quanin Romeo?''Ia ktheu Leoni duke qeshur.''Gezohem!''Shtrenguan duart.''Pra Zhuliet pse me shpejtesi ti? E di qe do te shpetos nga gjoba vetem sepse je ti, por te ishte ndonje tjeter nuk do te shpetonte kaq lehte jo.''I buzeqeshi ai.

''E sheh Ervier cfare shoku kam une? ''Buzeqeshi e lumtur.''Ta dija se ishte ti polici do ta kisha rritur me shume shpejtesine.''Tha si e penduar.

''Ku po shkonit ju?''E pyeti kurioz Leoni.

''Do luajme! Ne park!''Tregoi Ervieri.

''Po sikur te vijme edhe ne me ju?''Kerkoi ai.

''Ne?''Pyeten te habitur Ervieri dhe Davina.

''Davine mos mendo se i kam shkeputur lidhjet me djemte.''Davina buzeqeshi e lumtur.

''Thuaji!''Kerkoi.

''Eja kami hapur nje grup, eja bejme nje foto ta dergoj!'' Shkrepen foton dhe Davina u afrua afer tij te shikonte. Ia dergoi foton me nenshkrimin 'Shikoni ke kam ketu!' Menjehere shkruajti Flavio 'Nuk eshte nevoja te na tregosh me ke do shkosh ta besh' , 'Ka te drejte, s'na intereson shume.'Pasoi Danieli. 'Qenka e bukur e pall, po se ke me kujton kjo mua?'Shkruajti Paulo. 'S'jam i interesuar per kategorine ''femra''. Shkruajti edhe Aleksi.

''Kaq shume paskam ndryshuar qe nuk me njohin?''Pyeti ajo teksa qeshte me reagimet e djemve.

''Prit se do i marr me kamer!'' I ra dhe te gjithe djemte u duken ne ekranin e telefonit.

''O pall , jam ne pune pse dreqin merr me kamer?''U duk i inatosur Paulo.

''Mos do na e tregosh live se si e beni?'' Tha Flavio i acaruar.

''Une s'jam i interesuar!''U hodh Aleksi.

''Djema sapo gjeta Zhulieten time!''I tha ai duke buzeqeshur.

''Po po! Po Davina ku iku? Kaq shpejt e harrove?'' E pyeti Flavio.

''Vetem po nuk e gjeta Davinen , po do i tregoj!''Tha me pas Danieli.

''Sa shume me doni more djema!''Degjuan ata nje ze shume te njohur. Leoni ktheu pak kameren qe te arrinte te dukej edhe Davina.

''Davine?''Thane te gjithe djemte njezerasi.

''E vetmja!''Buzeqeshi ajo.

''Tallesh? Sa paske ndryshuar! ''U kthye Flavio me tere vemendjen te ajo.

''Epo edhe une thash se me ke me kujton!''Tha Paulo i lumtur.

''Davine nga ti nuk e prisja ate lloj fotoje! Dua te them te gjithe kemi foto me ty, por si kjo qe na solli Leoni asnje. Ti zakonisht te prishje edhe fotot me te bukura me ato pozicionet qe beje.''Te tjeret buzeqeshen.

''Nejse djema! Ne do te shkojme ne park deshironi te vini?''Pyeti Davina.

''Moj po une per ty lej dhe punen moj!''Tha Paulo teksa u duk te linte cdo gje ne tavoline.''Takohemi!''Tha ai dhe e mbylli.

Mbas tij te gjithe djemte.

''Mire pra! Une po shkoj te nderroj uniformen , ju nisuni shihemi ne park.''I tha ai teksa u largua.

''Pra?''U kthye nga Ervieri.

''Dhe une qe mendoja se isha i vetmi shok i joti!''Beri nje intonacion te merzitur.

''Po ti je vellai more, jo shoku!''U afrua afer tij teksa i kapi faqet dhe beri te hynte ne vendin e shoferit, por Ervieri i doli perpara.

''Ne vendin e pasagjerit zonjushe!''I tha ai, e tjetra shkoi.

''Nuk e kuptoj perse mi kape faqet, nuk jam as bucko!''Tha ai teksa po vendonste rripin e sigurimit.

''Kisha qejf!''E vendosi edhe ajo gjithashtu.

''Gati per argetim?''E pyeti ai dhe ajo pohoi me koke.

Shpresonte shume qe sot t'ia kalonte bukur. Deshironte qe te pakten te ishte e lumtur vetem per kete dite. Mos po kerkonte shume valle? Sec kishte nje parandjenje qe gjithcka do te perfundonte keq. Shpresonte te gabonte!

Krimineli Mbrojtës ✓Where stories live. Discover now