''Po me injoron gje mua ti?''E pyeti pasi e kapi prej krahu dhe e perplasi lehte ne mur.
''Jo!''Tha .
''Une te njoh Davine.''I tha ai teksa ngoshtonte ate afersine e tyre.
''Jo!''Tha perseri teksa kafshoi pjesen e poshtme te buzes lehte. Nje veprim qe u vu re nga Kristiani i cili tashme e kishte shikimin mbi buzet e saj.
''Dreq!''Mallkoi ai dhe u largua nga ajo perpara se te bente ndonje te pabere.
''Akoma ketu ti?''Pyeti Samueli, i cili doli bashke me Savinen dhe pane ate teksa ishte e mebshtetur pas murit dhe merrte fryme rendshem.
''Ejani!''Vendosi nje buzeqeshje ne fytyre dhe u perpoq te normalizonte frymemarrjen.
''Sec ka dicka kjo!''I tha Samueli me te vogel Savines.
''Cfare?''Pyeti ajo.
''Po nuk e di, thjesht me duket i cuditshem fakti qe ajo eshte zgjuar heret.''Tha ai teksa u drejtuan tek ata te dy.
''Mgjes!''I tha Savina kur pa Kristianin te ulur ne tryeze.
''Mgjes!''Ia ktheu.
''Pra!''Hyri Davina me disa pjata ne dore.''Mengjesi sot nga une!''Tha teksa i sherbeu secilit nga nje pjate.
''Cfare eshte kjo?''Foli Samueli teksa ngriti pirunin ne te cilin ndodheshin makaronat.
''Makarona!''Pohoi ajo teksa u ul me pjaten e saj.
''Une propozoj te hame jashte sot.''Tha Samueli.
''Cfare?Jo. Jam e sigurte qe jane bere te mira.''Tha teksa mori pirunin ta provonte.
''Ke nderin Davine!''U mbeshtet ne karrige Samueli teksa priste qe ajo ta provonte.
''Po!''Tha ajo dhe e futi pirunin ne goje.
''Pra?''Pyeten ata.
''Super!''Tha ajo, por mimika qe ajo bente tregonte te kunderten. E percolli me veshtiresi dhe e piu uje.''Mire shkojme jashte.''U dorezua me ne fund.
''Se kuptoj si ka mundesi qe cdo here kur duam qetesi do perballemi me keto!''Shfryu e merzitur teksa u perball me vajzat qe ajo urrente ne hyrje te restorantit.
''Davi!''Ngriu doren njera duke bertitur.
''Nese e ve re jam vetem pak cm larg teje Fiona, nuk ka nevoje te ulerasesh.''I tha.
''Si gjithmone kaq shakaxhie!''Iu afrua duke e perqafuar.''Savina!''E perqafoi. U takuan dhe me vajzat e tjera.
''Po keta bukuroshat kush jane?'Iu referuan vajzat Kristianit dhe Samuelit.
''Kristian!''Zgjati doren, e tjetra e perqafoi.
''Gezohem!''Tha te tjerat me pas.
''Samuel, i dashuri i Savines!''I tha duke ia prere shpresat vajzave, epo jo dhe aq.
''Pra cfare po beni ju?''Pyeti Elisa.
''Cfare behet ne restorant valle El?''Ia kytheu Davina.
''Te bashkohemi edhe ne me ju?''E pyeti me miresjellje Jona.
''Sigurisht!''Pranoi Savina si gjithmone.
U ulen ne vendet e tyre dhe po prisnin ushqimin pas porosise.
''Pra Kristin me cfare merresh?''E pyeten ato.
''Kriminel i fazes se 10.''Ia ktheu Davina, duke i lene te habitura.
''Se dija qe kriminaliteti ishte faza.''Ia ktheu Fiona, duke qeshur, me mendimin se ishte nje nga batuatat e Davines.
''Pra Fion, ku e ke Shkrekun?''E pyeti ajo.
''Mos i thuaj ashtu!''Foli tjetra.''Ai eshte kaq i bukur.''
''Fion! E ke harruar episodin kur Shkreku dhe Fiona kthehen ne njerez dhe jo ne perbindsha?''Pyeti.
''Ah! Se kam pare!''Tha duke u perpjekur te kujtohej.
''Me ne fund!''Tha kur ushqimi u servir ne tavoline.
''A nuk kane shume yndyre per mengjes qe eshte Dav?''Pyeti Elisa teksa shikonte ushqimin e saj.''Do shtosh peshe!''Tha me pas.
''Ty te ngeli te shqetesohesh per peshen time?''Ia ktheu.
''Babi!''Tha Savina teksa degjoi ilen e telefonit te saj.
''Si? ''Ia ktheu me gojen plot tjetra.
''Po babi!...Mire...Po...Kemi dalur te hame jashte sot...''Buzeqeshi.''Kush mendon pervec Davines?...Mirupafshim!Kujdesu per veten.''Tha duke ia mbyllur.
''Pse nuk me mori mua ai?''Tha e merzitur.
''Mendoi se ishte ne gjume.''Tha Savina.
''Po mire, tani qe e mori vesh, perse...''Pushoi teksa pa telefonin te tringellonte.''Sa mire me njeh...''Buzeqeshi ajo.''Jo, ishin shume te mira, keta nuk e pelqyen...Mire mire, nuk e kam une fajin...Po...Ok, pacim babush!''E mbyll telefonin.
''Pra Kristian, me cfare merresh?''Pyeti kesaj rradhe Jona.
''Ju thash pra Kriminel!''Tha perseri Davina.
''Jam mbrojtesi i Davines, pra trupoja, ose me sakte Krimineli Mbrojtes!''Ia ktheu duke pare nga ajo.
''Cfare?''U stepen ato.
''Ne ... ne po ikim!''U cua ato duke i pershendetur.
''Sa u tremben!''Qeshte Davina.
''Pra?Cfare do te bejme sot ne?''Pyeti Samueli.
''Une them te shohim film!''Propozoi Davina.
''Ne rregull, cfare filmi?''Pyeten ata.
''Ma lini mua ne dore.''Tha duke buzeqeshur.
''Davine!''E therriti nje djale.
''Kledis!''U cua dhe e perqafoi. ''Paske ardhur dhe nuk me ke lajmeruar?''Pyeti duke bere nje fytyre te merzitur.
''Si e ka hallin me djemte kjo?''Ia tha me shume vetes Kristiani.
''Dje erdha!''Tha ai duke qeshur.''Si je?''E pyeti me pas.
''Shume mire.''Buzeqeshi.
''Mesa duket qenke me miq.''Tha kur veshtroi pjesetaret nga tavolina qe ajo u cua.
''Jo ne fakt, motra dhe trupojat.''Tha ajo.
''Nuk e dija qe trupoat lejoheshin te hanin me pronaret.''Tha.
''Epo ne nuk jemi si gjithe te tjetert.''Buzeqeshi.
''Do takohemi ndonje dite.''Kerkoi.
''Sigurisht!''Pranoi.
''Mire pra. as une nuk po te mbaj me, mirupafshim.''Tha pasi e perqafoi.
''Pafshim!''Ia ktheu perqafimin dhe u ul ne tavoline.
''Kush ishte ai Dav, nuk e njihja.''Pyeti Savina.
''Shok.''Tha tjetra dhe vazhdoi te hante.''S'ka mundesi!''Tha e habitur teksa pa telefonin e saj.
''Cfare?''Pyeten te tjeret.
''Sav te kujtohet Geri?''Pyeti ajo.Tjetra pohoi me koke.''Ka ardhur dhe thote qe do vije te qendoje nga ne.''Tha e lumtur.
''S'me duket e pershtatshme qe nje djale te qendroje ne shtepi me ju.''Tha Kristiani i acaruar. Davina qeshi.
''Eshte vajze. Gerta, shkurt Geri!''Buzeqeshi me pas.
''Shume mire te vije.''Tha Savina.
''Do ju lajmeroj une per filmin.''Tha pasi tashme kishin mberritur ne shtepi, teksa mbylli deren e makines dhe u drejtua brenda.
Vazhdon...
YOU ARE READING
Krimineli Mbrojtës ✓
RomanceNdonjëherë zgjedhja e vetme për mbrojtjen e një vajze çapkëne , mbetet një kriminel. Një kriminel , i cili është armiku nga se përpiqesh të mbrosh vajzën. A mundet ai vallë ta mbrojë atë nga vetja? A do mundet ai kriminel në rolin e mbrojtësit ta m...