''Edhe thote zgjohuni heret, edhe vete nuk zgjohet.''Shfryu Samueli, i cili po priste se bashku me Kristianin dhe Savinen qe Davina te zgjohej.
''Davina!''Filloi ta shkundte Savina ate nga krahet.''Davina eja do shkojme ne det.''I tha Savina me shpresen qe do te zgjohej.
''Mjaft!''Tha Kristiani i acaruar nga ajo gjendje , u afrua afer Davines dhe e mori ne krahe.
''Je i sigurte?''Pyeti Samueli.
''Sigurisht!Ejani!''Tha ai dhe u drejtua drejt deres. E pa ate teksa flinte qete floket e shuparitura, rrobat e gjumit verore, teksa ekspozoheshin kembet e saj badhoshe dhe pastaj ndjeu nje arome t'i ngacmonte hundet.''Dreq!''Tha neper dhembe i eksistuar nga ajo.
***
Po ndjente disa zhurma qe sa vinin e beheshin me te qarta.
Drita e diellit i ra rendshem ne sy duke bere qe te vendoste doren perpara. Filloi te hapte syte dhe i ferkoi perseri nga pamja qe i doli.
"Me ne fund u zgjove."Degjoi Savinen , ktheu koken dhe e pa ate teksa qendoronte e veshur me rroba banjoje me Samuelin. Hodhi syte perqark dhe.
"Jemi ne det?"pyeti e habitur.
"Po e dashur Dav."Ia ktheu Samueli duke qeshur. I hodhi syte vetes dhe ishte per faqe te zeze. Me rroba gjumi ne det, i imagjinonte floket e saj ne ato momente.
"Kush dreqin me solli ketu?"Pyeti e acaruar.
"Kristiani!"Pohoi Samueli.
"Ku dreqin eshte ai idjoti?"
"Ja atje!"Tregoi me gisht nga deti Samueli. Hodhi syte dhe pa ate teksa dilte nga uji i detit . Kaloi doren neper floke, gjest i cili e beri te dukej kaq terheqes. Pastaj ai trupi muskuloz , i sperkatur nga pikezat e ujit, dukej kaq madheshtor. Shkundi koken nga ato mendime dhe u nis drejt tij. Perpara se te arrinte vuri re prezencen e nje vajze. Vajza si pa te keq iu hodh ne qafe, ndersa ai ngeli si i shtangur. U afrua afer tyre ne menyre qe te degjonte biseden e tyre.
"Nuk po me mban mend Krist?"Pyeti ajo me nje ze lozonjar.
"Mos me thirr ashtu!"Perdori nje ton frikesues qe e beri vajzen perballe tij te stepej dhe Davinen te qeshte.
Vuri re Davinen e cila qeshte dhe u afrua afer saj.
"Pra u zgjuat zonjushe."Filloi te buzeqeshte ai.
"S'mund ta besoj. Me solle ne kete gjendje ne plazh!"Hoqi ate buzeqeshjen pak sekonda me pare ajo, tashme duke marre nje pamje serioze.
"Zemer mos ke ngaterruar psikiatrine me plazhin."Degjuan nje ze qe i terhoqi vemendjen. Davina zgjati koken , ndersa Kristiani u kthye. Pa vajzen qe perqafoi Kristianin pak me pare, e cila ishte akoma duke qendruar aty dhe duke pare ata te dy.
"Ndersa une vazhdoj te mendoj se ke harruar rrobat e banjos."Ia ktheu ajo pasi i beri nje shikim analizues.
"Kristian kush eshte kjo vajze?"U afrua afer tyre duke beri si e merzitur.
"Krist e njeh kete?"E pyeti Davina mr te vogel, por qe ajo e degjoi.
"Pra ate e lejoke te te therriska Krist e?"Pyeti ajo duke bere interesanten.
"Jo"U pergjigj ai duke anashkaluar pyetjen e saj.
"Ne rregull , ai s'te njeh mund te ikesh. Sapo do dramatizoja vete ketu, por erdhe ti dhe m'i prishe planet."Tha e bezdisur Davina.
"Kam te dashur Kristian te kam harraur."Tha ajo.
"Mos moj!"Tha Davina duke perplasur doren te gjuri."Ia preve shpresat djalit.Te lutem mos be keshtu!"Foli me ironi. I vetmi qe po e shijonte ate skene ishte Kristiani. Ne fakt nuk e kishte shume idene se cfare po thonin , thjesht e shikonte ate ashtu te veshur me rroba gjumi verore dhe me ato floket e bera rremuje. Tundi koken nga ato mendime qe kishin filluar t'i pushtonin koken duke kujtuar arsyen e vertete te pranise se tij aty dhe duke e hequr ate buzeqeshur se patur pak me pare dhe duke marre ate pamjen serioz.
"Bye bye!"Ia beri me dore vajzes, e cila ishte larguar tashme."Tani te kthehemi ne ceshtjen tjeter."U kthye nga ai."A mund ta di perse dreqin me solle ne kete gjendje?"Ngriti zerin ajo, ndersa ai thjesht e shperfilli dhe hyri perseri ne det."Kristian!"Uleriti ajo. Nuk mendoi me gjate dhe hyri dhe ajo mbas tij.
"Seriozisht Davine? "E pyeti ai teksa ajo doli perpara tij.
"Vete u largove."I tha ajo atij."Pastaj"tha duke u afruar te ai teksa vendosi duart e saj te krahet muskuloz per t'u mbajtur pasi nuk po arrinte te shkelte token."Nuk di not!"I tha ajo teksa vuri re shikim pyetes te Kristianit."Pra perse dreqin me solle keshtu?"Pyeti ajo .
"Nuk u zgjove."Tha ai prere."Savina te mori disa rroba.Mund te nderrohesh tek tualetet."Ia beri te ditur.
"Shyqyr!"Tha ajo teksa u kthye per te dale. Arriti ta dallonte ate teksa doli. Rrobat e njitur te lagura mbas trupit e benin te dukej kaq terheqese. Vuri re shikimet zhibrues te meshkujve rrotull. U acarua dhe doli edhe ai duke shpejtuat hapat.
"Pra?"Erdhi Davina e veshur me rroba banjoje blu, duke nxjerre ne pah format trupore."Cfare duhet te bejme ne tani"Pyeti duke u ulur perballe Kristianit.
"Cudi nuk e ke menduar Dav?"Beri si i habitur Samueli.
"Ne fakt po, por thash mos keni ju ndonje plan."Tha ajo dhe pa ata teksa mohuan me koke."Mire pra, si fillim do blejme akullore. I adhuroj akulloret qe shiten ketu."bertiti e lumtur.
"Pastaj?"Pyeti Samueli.
"Ne darke do te zhvillohet nje feste."Tha ajo.
"Mire Dav, por do te qendrojme deri vone?"Pyeti Savina.
"Po."Pohoi.
"Mund te jete e rrezikshme per ju me gjithe ata njerez."Tha Samueli.
"Nuk eshte e rremujshme, eshte e qete."Ia ktheu e qete teksa mbante shikim nga telefoni i saj.
"Ne rregull."Pranuan ata , sikur kishin zgjidhje tjeter ne fakt.
Ngadale teksa erresira po pushtonte horizontin, tashme te larguar nga deti, por qendronin ne nje dhome hoteli te rezervuar vetem per sonte, filluan te beheshin gati.
"Akoma s'jeni gati ju?"I ra deres Samueli, i cili po priste jashte se bashku me Kristianin.
"Erdhem"Hapi deren Savina dhe dolen te dyja. Ishin veshur thjeshte , ashtu ishte festa , e qete. Te pakten keshtu mendonin.
"Kete nenkuptoje e qete Dav?"Pyeti Samueli teksa arrinin te degjonin muzikes e forte e sherdhuese, ulerimat e njerezve.
"Nuk e dija."u shfajsua ajo."Eja mos shkojme, e gjeta qendorjme poshte yjeve sonte!"Tha e entuziasmiar.
Pranuan te gjithe. Per ate kishin nevoje. Per melodinte relaksuese qe falnin dallget e stermedha te detit dhe tingujt karakterizues te veres. Moren nje carvaf dhe e shtrine ne rere, perseri nje ide e Davines. Samueli u shtri se bashku me Savinen, dhe ajo e cila e vuri koken ne kraharorin e tij, skene qe Davina e pa, por po te mos ishte per Kristianin qe e ksihte ndaluar te fliste, e sigurte qe do ta pishte ate moment magjik midis tyre. U shtri se bashku me Kristianin me shimim nga yjet.
Vazhdon....
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Krimineli Mbrojtës ✓
Любовные романыNdonjëherë zgjedhja e vetme për mbrojtjen e një vajze çapkëne , mbetet një kriminel. Një kriminel , i cili është armiku nga se përpiqesh të mbrosh vajzën. A mundet ai vallë ta mbrojë atë nga vetja? A do mundet ai kriminel në rolin e mbrojtësit ta m...