42➪𝐕𝐚𝐟𝐬𝐡𝐢 𝐧𝐞̈ 𝐝𝐣𝐚𝐥𝐥

1.6K 84 75
                                    

''Mire se erdhe!''I foli ai sikur te ishte gjeja me normale ne bote

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

''Mire se erdhe!''I foli ai sikur te ishte gjeja me normale ne bote. 

''Baba kush erdhi?''Degjoi zerin e tij dhe ja ku u shfaq perbballe saj.

''Cfare ben ky ketu?''Pyeti me zerin qe i dridhej , ndersa akoma qendronte ne prangun e deres.

''Davine perse ke ardhur?''E pyeti Kristiani.

''Perse kam ardhur? Ne fakt ky perse ka ardhur?!''Iu drejtua Klabios, ky i fundit thjesht e shikonte.

''Ai eshte babai im, sigurisht qe do te vije.''Ia ktheu tjetri, edhe pse i lenduar nga gjednja e saj.

''Po sigurisht! Po une kush jam fundja qe duhet te vije?! ''Fshiu lotet qe i pershkuan fytyren.''Nuk e ku[ton Kristiani ky vrau babain tim! Babain tim!''Ngriti zerin edhe me shume.

''I perket se shkuares.''Ia ktheu Kristiani duke e cuditur edhe me shume.

''Por ndikoi ne te ardhmen aman.''Vazhdonte te mos e shikonte me personin qe kishte vrare babin e saj. ''Si mendon ti se ndjehem une kur shikoj vrasesin e babait tim dhe mbi te gjitha njeriun qe me tortoroi per nje muaj. Per nje muaj Kristian.''Lotet vazhdonin te binin.''Fiks pas nje muaji vjen ti me pas. E di? Pata pak shprese, mendova se ndoshta do t'i tregoje babait tim te me gjente. E di ti sa u gezova kur degjova zerin e babait tim te me therriste kur ti u largove? Por ai gezim nuk zgjati shume , sepse u shfaq ky dhe me pas e gjen cfare ndodhi? Babai im ndodhet shtate metra nen toke. Dhe e di se cila eshte me e keqja? Te dish qe personi qe te vrau babain te mos vuaje, te mos paguaje , por te jetoje i lire. '' Nuk deshironte qe vrasesi i babait te saj ta shikonte duke qare. Por lotet po e tradhetonin. Po dilnin pandalur.

''Davine, ky eshte babai im ne rregull? '' Ngriti zerin Kristiani.

''Na falni se nuk e dinim.''Ia ktheu me ironi.''E di cfare? Vafshi ne djall te dy!''Ngriti zerin teksa u kthye te largohej.

''Bir!''U kthye Klabio nga i biri.

''Nuk ka gje baba!''I tha ai teksa mbylli deren e arriti ta shikonte ate. Ishte i shqetesuar per te, por duhej te vepronte keshtu. Fundja ai ishte babai i tij dhe po paguante per gabimet e tij.

***

Vazhdonte te ecte duke shpejtuar hapat dhe ndaloi ne ate erresire , ku vetem dritat e gjata te vendosur anash rrugeve arrinin te jepnin pak drite. Deshironte te uleriste, por nuk mundej. Zeri i ishte ngjirur, nga te qarat. Degjoi telefonin te binte dhe pa emrin e Ervierit ne ekran.

''Ku je? Davine? Me bere merak nuk ishte ne dhome. Davine ku je?''E pyeti me te shpejte ai sapo ajo hapi telefonin. ''Davine a jemi mire? Me thuaj dicka po me ben merak!''I tha kur degjoi te qarat e saj.

''Mund te me vish te me marresh?''E pyeti.

''Pyetje eshte kjo? Sugurisht qe do vij , me dergo adresen dhe erdha.''Mbylli telefonin , i dergoi adresen dhe u ul aty ne trotuarin e ftohte. 

Ndihej kaq e lendurar. Kaq boshe. Fajseonte veten qe kishte vendosur te shkonte atje. Mendja e saj mendonte se ndoshta gjithcka do te ishte mire pasi ajo te shkonte atje. Por sigurisht asgje nuk eshte e sigurte. Ekziston fjala 'nodoshta' qe te tregon qe ka edhe nje opsion tjeter. Tregon se mund te ndodhe edhe dicka tjeter. Por ajo kishte shpresuar. Ndoshta mund te ishte serisht e lumtur. Ndoshta...

Perpara saj ndaloi nje makine ku doli me te shpejte Ervieri dhe iu afrua.

''Davine.''U ul ne te njetin nivel me te.''Je mire? Davine?'' Mohoi me koke dhe ai e perqafoi. Filloi te qante aty ne kraharorin e tij. E perkedheli nga floket dhe e ndihmoi te ngrihej e te futej ne makine.

***

''Deshiron te flasesh?''Epyeti ai teksa qendronin ulur ne kolltuke, duke prishur ate qetesi mbytese.

''E pashe.''Foli ajo me zerin qe i dridhej.

''Ke? Davine ku ishe?''E pyeti i shqetesuar nga gjedja e saj.

''Te Kristiani. U perballa me Klabion.''I tregoi teksa vuri re fytyren e nevrikosur te tij.''E di c'me tha?I perket se shkuares.Ai ishte babai i tij.''Ervieri u perpoq te qetesohej dhe u afrua afer saj dhe e perqafoi teksa i perkedhelte floket.

''Epo c'te thash? Nese nuk pranon ai ka qene ,eshte dhe do te jete idjoti me i madh ne planet.''

Buzeqeshi mes te qarash. Ai e kishte bere persei te qeshte. Edhe pse nje situate te tille ai e gjente menyren ta bente te buzeqeshte. Me e rendesishmja ishte se ai ishte perseri aty per ty. Dhe e dinte qe ai do te ishte gjithmone aty per te, sic do te ishte ajo per te.

Vazhdon...



Krimineli Mbrojtës ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora