^𝙸 𝚏𝚞𝚗𝚍𝚒𝚝^
Qendronte e shtrire me shikimin nga tavani, e duke numeruar delet, nje metode qe e kishte pare ne filma me pretendimin qe me pas te merrte gjumi. Por brockulla. Ajo ishte akoma zgjuar. Ne pamundesi per te fjetur.Biseda qe kishte bere me Klabion shetiste neper koken e saj. Ai do te largohej. Te nesermen do te largohej. Ky ishte mesazhi qe i kishte arrudhur nga motra e saj. Nje mesazh qe e shikonte shume here, me mendimin se mund ta kishte lexuar gabim. Por jo e kishte lexuar sakte dhe kete ia vertetoi leximi i te 20-tes here. U ngrit duke shfryre. Qendronte ne apartamentin e saj ate nate. Ervieri kishte kembengulur qe te shkonte ne shtepine tij, por i kishte thene qe ishte mire. Dhe ai e kishte lene te qete. E kuptonte qe ajo kishte nevoje te mendonte.
Ashtu sic ishte me rrobat e gjumit te shkurtra, mori nje xhiboks te holle dhe e hodhi supeve. Qendronte aty ne kembe me shikimin e fosukua nga dera. Cfare te bente? Nese do te shkonte te Kristiani cfare do te thoshte? Beri dy hapa drejt deres dhe ndaloi. Po sikur te lendohej perseri? Ishte e sigurte qe nuk do te mund ta perballonte. U drejtua drejt deres pa menduar me shume dhe e hapi duke dale jashte. Therriti nje taksi dhe i tregoi adresen e tij. U mbeshtet ne sendilje e emocionuar. Buzeqeshi vetvetiu. Thirrjet e taksistit e nxorren nga mendimet dhe e gjeti veten perpara deres se shtepise se tij. Mori guximin dhe i ra ziles. Arriti ta degjonte zilen qe tringelloi fuqishem.
Dera filloi te hapej dhe perpara doli nje vazje qe sic dukej punonte aty.
''Si mund t'ju ndihmoj?''E pyeti vajza.
''Kerkoj Kristianin.''Iu pergjigj ajo.
''Zoteria eshte ne dhomen e tij. Kush t'i them se e kerkon?''E pyeti.
''Me lejo ta takoj vete. Ai me njeh.''Kerkoi dhe vajza e lejoi.''Ku eshte dhoma e tij?''Pyeti teksa filloi te ngjiste shkallet.
''Dera e pare djathtas.''Tregoi vajza dhe u kthye ne punet e saj.
Qendronte perballe deres se tij me doren grusht me pretendimin per te trokitur. Mori guximin dhe trokiti. Degjoi zerin e tij qe tha 'Hyr' qe e beri zemren e saj te trufullonte nga emocionet. Hapi deren ngadale dhe e pa ate teksa qendronte i ulur ne ballkonin e dhomes , teksa ne dore mbante nje gote. U afrua dhe qendronte mbrapa tij.
''Pamje e bukur.''Arriti te thoshte, dhe pa ate teksa u ngrit me te shpejte duke qendruar tani perballe saj.
''Davine?''Pyeti i habitur.
''Cfare as syve nuk i beson tani?''Ia ktheu duke qeshur.
''Nga hyre?''E pyeti ai i habitur.
''Nga dritarja jo njehere.''Buzeqeshi perseri ajo.
''Perse erdhe? Nuk dua te degjoj sharjet e tua perseri.''U ul aty ku ishte teksa mori perseri goten ne dore.
''Nuk kam ardhur te te shaj. Kam ardhur te flas.''I tha pak e lenduar nga reagimi i tij. Gjithsesi nuk priste as te ta perqafonte.
KAMU SEDANG MEMBACA
Krimineli Mbrojtës ✓
RomansaNdonjëherë zgjedhja e vetme për mbrojtjen e një vajze çapkëne , mbetet një kriminel. Një kriminel , i cili është armiku nga se përpiqesh të mbrosh vajzën. A mundet ai vallë ta mbrojë atë nga vetja? A do mundet ai kriminel në rolin e mbrojtësit ta m...