18➪𝐓𝐡𝐞 𝐊𝐢𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐁𝐨𝐨𝐭𝐡!

1.7K 81 29
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


''More po vini ju apo jo?''I therriti per te disaten here Davina.

''Erdhem!''U duk Savina me Samuelin.

''Ku eshte Kristi?''Pyeti.

''Nuk e dim!''Tha Samueli. 

''Mire, uluni ju dhe mos e filloni filmin se erdhem.''Tha teksa u drejtua nga dhoma e tij.

''Krist!''Therriti kur hyri ne dhomen e tij .''Krist!''Perseri asgje. ''Kristian!''Ngriti zerin kesaj rradhe, kur me pas ndjeu deren te hapej, ktheu koken dhe pa ate qe me sa dukej kishte bere dush.''Eja, do fillojme filmin!''U kthye me te shpejte nga ana tjeter  dhe vazhdoi per te ikur. Sapo do te hapte deren , dora e tij e mbylli perseri. Arrinte ta ndjente pranine e tij pas saj. Nuk kishte guxim te kthehej. Per pak sekonda qendroi ashtu, derisa ai e ktheu nga vetja e tij dhe e perplasi lehte ne dere.''Cfare po ben?''Pyeti ajo teksa pa ate i cili po afrohej.

''Sfide!''Tha ai perpara se ti sulej buzeve te saj duke e puthitur trupin e tij me te sajin, edhe pse ai mbante thjesht nje peshqir. Rrethoi qafen e tij me duart e saj dhe filloi ta afronte me teper. Dukeshin si te etur per njeri-tjetrin.

''A po vini?''Degjuan zerin e Samuelit dhe Davina e shtyu ate teksa hapi deren me shpejtesi.

''Erdhem!''Tha ajo teksa u nis per te ata.

U ul ne divani dhe u perhumb. Perseri ajo ndjesi, perseri ato flutura qe te  trazojne stomakun. Perseri e njejta gje. Krisitiani u ul afer saj, tashme i veshur. Sikur nuk kishte uxim ta shihte ne sy. I dukej sikur shikim i tij do ta vriste.

''Pra?Cfare filmi ke zgjedhur?''Pyeti Samueli.

''The kissing booth!''Tha ajo dhe u degjua nje ''Mos!''Nga Savina.

''Cfare ke Savina?''E pyeti Samueli.

''Problemi eshte qe kjo e ka pare me mijera here ate film dhe nese kjo sheh nje film, nuk te le ta shijosh deri ne fund, por ta tregon ngjarjen.''Tha ajo.

'Mos thuaj ashtu!''Protestoi tjetra.''Filloi!''E hapi filmin mori kokshkat dhe u ul perseri ne divan.''eshte shume super.''Te tjerit po prisnin fillimin e filmit.

''Tani, i shihni keta femijet e vegjel te bukur, qe lindin ne te njejten dite, do behen shoke te ngushte, po shume aman. Keta do vendosin disa rregull te shoqerise se tyre dhe nje rregull ''Nuk lejohet lidhja me te afermit e tjetrit.''A dicka e tille dhe tani kjo vajza do doje kete vellain e ketij shokut. Por si fillim keta ne nje festival me duket do te bejne nje kabine puthjesh dhe si te ftuar, pra nga djemte qe te marrin keto vajzat e tijera, i thote q do vije vellai i ketij djali, qe eshte shume i njohur.Ky nuk shkon dhe kjo vendos vellain e tij. Vetem njera qe e pranon dhe e pelqejne me pas keta njeri-tjetrit. Pastaj keto vajza duan t'ia kthejne ne te njeten monedhe, kur shikojne qe duhet te puthin nje djale, qe nuke e pelqejne, vendosin kete vajzen, por ky djalin vjen ne ate moment dhe e puth ky ate. Me pas ajo vajza ia tregon ketij shkout, dhe i thote qe eshte e sigurte qe nuk ka asgje mes tyre, por me pas ketu fillon romanca e tyre...''Po vazhdonte ajo me tregimin e filmit.

''A ka mundesi te pushosh?''Pyeti Samueli i nevrikosur.

''Fundi ne fakt me duket i keq, ky djali do largohet dhe kjo mbetet vetem, por ka The Kissing Booth 2.''Samueli u cua dhe hoqi filmin.

''Cfare ben?''Pyeti duke u ngritur ajo.

''E pame filmin.''Tha ai.

''Cfare?Po nuk kane kaluar as 5 minuta.''Tha ajo.

''Epo ti na e tregove, s'ka nevoje.Pra po e zgjidh une, si thoni per horror.''Buzeqeshi ai.

''Shume super, di une nje film .''U cua Davina per te zgjedhur filmin.

''Ulu aty ku je!''I tha serte Samueli.''Cfare zhaneri e doni?''Pyeti perseri.

''Fantazi!''Tha Savina.

''Di une nje film super!''U cua perseri ajo.

''Moj vajze te gjithe filmat i ke pare?''Pyeti ai perseri.

''Disa!''Buzeqeshi.

''E zgjidh vete!''Tha.''Si thoni per kete?''Pyeti.

''Fallen?Ok.''Pranoi Savina. Filmi filloi dhe Samueli u ul.

''Ky eshte shume super, tani...''Nisi ajo te tregonte , por qe Samueli e hoqi perseri.

''Cfare ben?''Pyeti .

''Do filloje te na tregoje perseri.''Tha.''Une heq dore.Eja Savine.''Tha dhe i zgjati doren dhe bashke me Savinen shkuan ne dhome.

''Sa te merzitshem jane!''Tha e acaruar duke kryqezuar duart. 

''Pra  po ne te dy cfare do te bjeme?''E pyeti Kristiani.

''Asgje!''Tha ajo dhe u cua, por ai e kapi prej krahu dhe e uli perseri.

''Cfare?''E pyeti.

''Cfare ke me mua?''Epyeti ai.

''S'kam gje!''Tha teksa u cua dhe u drejtua edhe ajo nga dhoma e saj.

Vazhdon...

Krimineli Mbrojtës ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin