12➪𝐊𝐨𝐡𝐚 𝐞 𝐫𝐫𝐞𝐧𝐠𝐣𝐞𝐯𝐞

1.7K 92 33
                                    

Ndaloi makinen dhe ajo u be gati te dilte, kur dora e tij e ndaloi

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Ndaloi makinen dhe ajo u be gati te dilte, kur dora e tij e ndaloi.

''Me lejo te marr puthjen e nates!''Buzeqeshi. I dhuroi nje puthje te lehte dhe doli me te shpejte. Ishte akoma kaq e turpshme. Edhe pse ajo tashme ishte e dashura e tij, vazhdonte e mbante koken ulur. Priti deri sa edhe ai doli dhe hapen deren me kujdes duke mos dashur te benin zhurme. Asnje drite ndezur. Me shume mundesi te tjeret kishin fjetur, e cmund te prisje ne 03:00 te mengjesit. Epo disa tipa kurioze per te mesuar se cfare ka ndodhur nodshta. Sapo hyne brenda, dritat ndricuan shtepine perseri, duke i bere Savinen te trembej. 

''Me ne fund!''Degjuan nje ze dhe te kujt tjeter, sigurisht te Davines. Iu afrua Savines dhe pa pritur shume qe ajo te fliste filloi ta shtynte nga mbrapa dhe duke marre rrugen drejt dhomes se saj.''Shihemi neser kunati im i ardhshem.''Tha duke buzeqeshur dhe pa pritur me, e futi Savinen ne dhome dhe e mbylli deren.''Pra?''Pyeti ajo duke bere nje nga ato shikimet tipike te saj, sikur e dinte pergjigjen.

''Jemi te dashur!''Tha ajo e lumtur dhe u hodh per te perqafuar te motren.

''Prit!''Tha ajo pasi ia ktheu perqafimin.''Nuk ishte kjo menyra e mire e te thenit!''Tha ajo duke marre nje shikim pyetes nga Savina.''Duhej te thoje, do behesh me kunat, e kupton?Do ishte me e emocionuese per mua.''Savina buzeqeshi.

''Eja ketu e cmendur!''E perqafoi te motren perseri.

''Sav!Babai do largohet!''I tha ajo.

''Cfare?''Pyeti.

''Po, neser!Sonte me tha qe neser deshiron te kaloje kohe me ne.''Tha e merzitur.

''Ufff!''Shfryu.

''Nejse , cfare do te bejme kur te largohet babai?''Pyeti serisht Davina.

''Une me shume mundesi me Samuelin.''U pergjigj ajo.

''Ndersa une, do nis ato rrengjet me Kristianit, asnje nuk i kam bere deri tani.''

''Davine!''

''Cfare? Nuk e kuptoj se si ka shpetuar ai deri tani.''Tha duke u shtrire ne shtrat.''Une po flej, edhe ti shko, neser do kalojme kohe me babin.''Tha dhe u kthye nga ana tjeter.

I fiku driten se motres dhe doli. Hyri ne dhomen e saj dhe sapo mbylli deren ndjeu duar ta perqafonin dhe ta shtrengonin fort. Ne fillim kerceu pupthi nga frika, por pastaj e kuptoi mjaft mire se kush ishte.

''Samuel, cfare do tani?''Pyeti ajo pasi ia ktheu perqafimin.

''S'mund te vije te e dashura ime?''Pyeti .

''Neser babai im do largohet jam e sigurte qe neser ne mengjes do te vije ketu, duhet te largohesh.''

''S'kisha ndermend te qendroja deri ne mengjes ne fakt, por ide e mire eshte.''Tha duke iu afruar, keshtu nxorri ne pah ate skuqjen ne faqe.''Kur babai te largohet, do ta mendoj kete qe me the, me sakte do ta vej ne zbatim .Dhe pastaj sonte erdha per te marre puthjen.''Tha ai duke u afruar me shume.

''Ta dhashe njehere.''U pergjigj ajo duke qeshur.

''Epo nuk me mjaftoi.''Tha tjetri dhe pa pritur me shume e puthi. 

***

''Savine!''U hodh Davina lart saj, e cila ishte akoma duke fjetur.

''C'ne kaq here Dav?''E pyeti pergjumesh.

''Ti c'ne kaq vone, normale e ke nga lumturia e tepert.Nejse eja sot jemi me babin.''U cua prej shtratit. ''Per 5 minuta te jesh poshte, mos u vono me shume.''Tha dhe doli jashte.

''Baba. Savi ne rregull.''Tha duke zbritur nga shkallet.''Cfare ke ne plan sot zoti baba?''Iu afrua.

''Dav, mos me thirr ashtu. Do shkojme vetem ne te tre per piknik.''Tha tjetri.

''Pa trupoje?''Pyeti kurioze.

''Po, vetem ne te tre.''Pohoi i ati.

''Miremengjes!''U duk Savina te zbriste nga shkallet.

''Miremengjes!''Ia kthyen.

''Gati per piknik!''Bertiti Davina.

''Po trupojet baba?''Pyeti Savina.

''Jemi vetem ne te tre Sav, pa Krist, e pa Sam!''I tha Davina duke ngritur pak zerin kur permendi emrin e Samuelit.

''Nisemi vajzat e mia te dashura!''

Pasi ishin bere gati , shkuan ne nje vend qe ishte afer viles, por qe ishte edhe i pershtatshem per piknikun e tyre. Biseduan gjate, kujtuan koherat e vjetra. Brejdi i tregonte aventurat qe kishte kaluar me mamate e tyre.

Po qeshnin te gjithe.

''Vajza eshte koha te largohemi!''Tha ai duke pare nga ora.''Ejani!''Mblodhen gjerat qe kishin hapur dhe u kthyen perseri.

''Po sikur mos largohesh?''Pyeti Davina me zerin lutes, pasi tashme ishin ne vile, se bashku me djemte dhe Brejdi do largohej.

''Ti e di qe s'mundem!''Perqafoi Savinen.

''Mos ik!''Tha perseri.

''Eja ketu!''E mori ne perqafim te bijen.

''Babi, mjaft ti e di qe i urrej lamtumirat.''Dhe nuk e zgjati shume perqafimin e saj.

''Nuk eshte lamtumire e cmendur!''Tha ai duke buzeqeshur.''Do shihemi!''I buzeqeshi perseri.''Djema, vajzat jane nen kujdesin tuaj.''Iu drejtua Kristianit dhe Samuelit.I zgjati duart.

''Mirupafshim!''I pershendeti perseri vajzat dhe hyri ne makine. Makina u nis. Vajzat u trishtuan, sigurisht kushedi kur do ta shikonin serisht.

''U merzit e dashura ime?''E pyeti Samueli embel, teksa makina  e Brejdit ishte larguar tashme.

''Sigurisht!''Ia ktheu ajo.

''Milet!''U kthye Davina nga ata.''Lerini me vone filtrimet!''Tha ajo duke bere qe te gjithe te qeshnin me te madhe.''Cfare keni more?''Pyeti duke kryqezuar krahet.

''Eshte flirtim.''Tha Kristiani duke qeshur se bashku me te tjeret.

''E morem vesh!''Shtremboi fytyren.''Nejse, cfare do te bejm?''Pyeti ajo.

''Une jam me te dashuren time!''Tha Samueli.

''Po ti Sav?''Pyeti Savinen.

''Thash pra , jam me te!''Ia ktheu Samueli.

''Ti do jesh, por ajo nuk tha gje do apo jo!''

''Me Samuelin.''Tha ajo e turperuar.

''Ja! Ne ikem.Kthehemi ne mbremje.''U larguan me makine.

''Pra Krist!''U kthye por ai nuk ishte me aty. ''Koha per rrengje!''Buzeqeshi djallezisht me rrengjet qe i shetisnin neper koke dhe hyri brenda duke terhqur deren.

Vazhdon...

Krimineli Mbrojtës ✓Onde histórias criam vida. Descubra agora